تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۱۷۱۹۵
امام جمعه گچساران:

رد صلاحیت برخی کاندیداها به دلیل انباشت سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی است

۱
۱
رد صلاحیت برخی کاندیداها به دلیل انباشت سرمایه ۱۰۰۰ میلیاردی است
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: مجددا شهادت بی بی دو عالم را به همه عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و خدا را به آبروی حضرت زهرا سلام الله علیها قسم می‌دهم که توفیق خدمت صادقانه به مردم‌ را به همه ما عنایت کنند.
وی افزود: فردا ۱۲بهمن ماه سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام راحل بعد از ۱۵ سال به کشورمان است و در واقع ۱۲ بهمن ماه طلیعه و آغاز دهه مبارک فجر است.
حجازی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این باره می‌فرمایند که امام راحل مظهر انقلاب اسلامی است و اگر کسی می‌خواهد مدافع انقلاب اسلامی باشد باید رفتارش با رفتار و سیره حضرت امام(ره) همخوانی داشته باشد.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: توجه به مستضعفین، محرومین، رفع فقر و نیز مبارزه با استکبار، زورگویی و ظلم‌ از جمله ویژگیهای انقلاب اسلامی است، درحالی که امام‌ راحل مسیر انقلاب را به خوبی ترسیم کردند.
خطیب جمعه گچساران گفت: چرا گاهی مسئولینی داشته باشیم که مقابل دشمن قرص مقابله نمی‌کنند در حالی که حضرت امام محکم مقابل کاپیتولاسیون ایستاد و اینکه برخی ها در مقابل استکبار محکم نمی‌ایستند این است که انقلاب، اسلام و امام را قبول ندارند.
وی افزود: نزدیک به ۳۰۰هزار شهید تقدیم نظام کردیم تا انقلاب را صیانت کنیم، انقلاب ما را از بردگی و بندگی غیر خدا نجات داد اما متاسفانه امروز برخی ها علیه استکبار ایستادگی و مقابله نمی‌کنند.
حجازی تصریح کرد: وقتی از تریبون رسمی کشور بین جمهوریت و اسلامیت بحث می شود؛ پس جمهوری اسلامی این صفت را دارد که اسلامی است که یک معنا و یک کلمه است، یعنی حکومتی تشکیل شد که بر اساس مبانی دینی اسلام شکل گرفت و نظام‌ بر این معیار ایجاد شد و بیش از ۹۸درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رای دادند پس چرا برخی می‌گویند جمهوری و اسلامی و بدانند که چنین برداشتی غلط است.
امام‌جمعه گچساران ادامه داد: گاهی آقایان متاسفانه چنین مواردی را عنوان می‌کنند که خودش نوعی درد است، پس کسی که با نظام جمهوری اسلامی مخالف است شورای نگهبان هم نمی تواند تاییدش کند.
خطیب جمعه گچساران گفت: برخی از این افرادی که رد صلاحیت شدند دلیل این است که بیش از ۱۰۰۰ میلیارد سرمایه دارند  چرا که در واقع اینان با اسلوب انقلاب و امام مخالف هستند و موارد تاییدی شامل  آنها نمی‌شود بعد داد و فریاد هم می کنند.
وی افزود:کسی که این همه سرمایه و ثروت دارد چطور رو دارد که مردمش این همه فقیرانه زندگی می کنند؟! و اما مردم خوب می‌دانند و فریب نمی خورند.
وی افزود:حضرت امام فرمودند که از شورای نگهبان می‌خواهم با کمال دقت و قدرت وظایف اسلامی و ملی خود را ایفا کنند و تحت تاثیر هیچ قدرتی قرار نگیرند و بر اساس قانون اساسی عمل کنند.
امام جمعه گچساران گفت: بنابراین ما هم به تبعیت از حضرت امام راحل از شورای نگهبان می‌خواهیم از هیچ قدرتی واهمه نداشته باشند و از هیچ معامله گری هم ابا نداشته باشند و قرص و محکم به وظایفشان عمل کنند.
حجازی تصریح کرد: اگر به وظیفه دقیق شرعی و قانونی خود عمل نکنند، آن وقت نیروهای انقلابی معترض خواهند بود و قرار است که مسیر قرآن و اهل بیت و انقلاب صیانت شود و اگر این نشد نیروهای انقلابی و متدین هم اعتراض خواهند کرد.
امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: ملاک به فرموده امام و رهبری شرع و قانون است و اگر ملاک رعایت نشود نیروی های انقلابی دلسرد می شوند و باید فردای قیامت نیز جوابگو باشید.
خطیب جمعه گچساران در ادامه گفت: احمق ها از معامله قرن رونمایی کردند؛ اما مقام معظم رهبری بیان فرمودند که به کوری چشم دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی، سیاست آمریکایی‌ها درباره معامله قرن هرگز تعبیر نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نیروهای انقلابی ومتدین فقط . اونی که شهید داده وخودش هم جانباز است جز نیروهای انقلابی.نباید برای مردم تصمیم بگیرند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1