تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۱۷۱۲۷
کبنا گزارش می دهد؛

مشکلات بین جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد و کمبود مساجد بین راهی

۱
۰
مشکلات بین جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد و کمبود مساجد بین راهی
کبنا ؛
مسافران مسیر سمیرم- یاسوج و بابامیدان، نسبت به کمبود امکانات رفاهی و نبود علائم راهنمایی و رانندگی ابراز نگرانی کردند.
به گزارش کبنا، مبنی بر گزارش مردمی؛ امکانات رفاهی و مساجد بین راهی در استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نامطلوبی است.
یکی از مسافران اینگونه گزارش داده است: در مسیری که از سمیرم به سمت یاسوج عبور می‌کنیم، هیچ مکان مناسبی برای نمازخواندن پیدا نمی‌شود. یک مسجد هست که غیربهداشتی است و وضعیت نامطلوبی دارد.
وی گفت: همینطور در مسیر یاسوج به گچساران نیز مسجدی یافت نمی‌شود.
این مسافر و اهل شهرستان گچساران، ساکن تهران افزود: نماد هر شهری علاوه بر جاذبه‌های قومی، مجموعه‌ای زیرساخت‌های رفاهی است که برای مسافران فراهم است، متاسفانه آنقدر وضعیت نامطلوب است که هر کسی از این قسمت رد شود متوجه وخامت و رسیدگی نکردن مسئولان استان می‌شود. وقتی از سمیرم اصفهان میایم اون طرف، این همه کمبود و ضعف نشان دهنده تفاوت واقعی دوتا استان همجوار هست.
این خانم ادامه داد: در همین مسجد بین مسیر سمیرم-یاسوج، امکانات واقعاً وجود ندارد، خوب است مسئولان این اماکن و مسئولان راهداری نسبت به بهبود شرایط رفاهی و بهداشتی فکری بیندیشند.
یکی دیگر از مسافران که گه گاه مسیر یاسوج بابامیدان را طی می‌کند از نبود علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر ابراز گلایه و شکایت کرده و گفت: ورودی اتوبان یاسوج به بابا میدان یک سه راهی است، که چه عرض کنم واقعاً، ۶ راهی است، با کمترین تابلویی. راننده باید تشخیص بده کدام یکی رو بره.
وی افزود: من یکبار شب به این ۶ راهی رسیدیم اتوبان رو می امدیم پایین، یک دفعه یک اتوبوس دیدیم از جلوی راهمون، از عرض خیابون رد شد. تازه فهمیدیم جاده تمام شده و ما وسط اون ۶ راهی هستیم.
این مسافر گفت: اگر مسافری از این قسمت عبور کند و با جاده ناآشنا باشد حتماً برایش مشکل پیش خواهد آمد و احیاناً تصادف خواهد شد.
حقیقت خو رییس راهداری شهرستان گچساران دراین باره گفت: حوزه راهداری شهرستان گچساران تا دوراهی ماهور باشت است. حوزه باباکلان و این سه راهی نیز مربوط به راه‌های شهرستان نورآباد ممسنی استان فارس است.
وی بیان داشت: اگر مشکلی از بابت علائم راهنمایی و رانندگی در این سه راهی و تقاطع وجود داشته باشد مسئولان استان فارس باید پیگیر این موضوع باشند.
با توجه به نزدیک شدن به روزهای آخر سال و افزایش ترافیک جاده‌ای لازم است مسئولان راهداری، مسئولان راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند و برای رفع مشکلات احتمالی فکری بیندیشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ای دل غافل
Iran, Islamic Republic of
عزیز من ساختن مدرسه واجب تر از مسجده. هر کسی اهل نماز باشد روی زمین پاک خدا و با یک تکه سنگ هم میتونه نمازشو بخونه.
البته انتقادها در مورد این شش راهی (نونم چکنم) و کمبود علائم راهنمایی رانندگی کاملا وارده و دغدغه هر مسافر و راننده ای است که از این مسیرها عبور می کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1