تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۱۵۳۲۴
روح الله حسین زاده در گفت و گو با کبنا:

مثل کسانی نباشید که هیچوقت حاضر نمی شوند به خاطر کسی کنار بروند/مردم کسی را که با ماشین میلیاردی تردد می کند قبول ندارند/لیدرهای پولدار و قدرتمندی که هرگز اجازه نمی دهند میدان را به جوان بدهید

۷
۰
مثل کسانی نباشید که هیچوقت حاضر نمی شوند به خاطر کسی کنار بروند/مردم کسی را که با ماشین میلیاردی تردد می کند قبول ندارند/لیدرهای پولدار و قدرتمندی که هرگز اجازه نمی دهند میدان را به جوان بدهید
کبنا ؛
روح‌الله حسین زاده فعال فرهنگی و اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کاندیداتوری خود با کبنا گفت و گویی داشت که از جلوی نظر خوانندگان می گذرد.
در ابتدا تصورمان این بود که شما وارد انتخابات می شوید ولی از کاندیدا شدن انصراف داده اید می خواهم بدانم آیا شما همچنان صدای جوانان کهگیلویه خواهید بود یا خیر؟ من در ابتدا هم گفتم شاید خودم وارد انتخابات نشوم ولی حتما جریان گفتمان جوانان را حمایت می کنیم و پرچمی هم که می خواهیم برافراشته کنیم پرچم جوانان انقلابی است و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که مدنظر مقام معظم رهبری هست باید پرچم را به اهتزاز دربیاوریم.
حسین زاده ابراز کرد: با توجه به جهش قابل توجهی که برای مبارزه با فساد و استقرار و تحقق عدالت در قوه قضاییه شروع شده و در این راستا به شور و انرژی جوانان در این قوه وجود دارد، همچنین از آنجایی که چند نفر از جوانان هم در کارزار انتخاباتی ثبت نام کرده اند ترجیح می دهم برخلاف بزرگانی که هیچوقت فضا را به جوان ها نمی دهند، ما جوانان می خواهیم به آنها یاد بدهیم که ازخود گذشته ایم.
حسین زاده بیان کرد: بیاییم بخاطر این چند نفر جوانی که وارد صحنه شده اند، بخاطر جریان جوان، وارد صحنه نشویم. فارغ از اینکه به جوانان توصیه می کنیم که تا لحظه آخر در انتخابات بمانید و رقابت و گفتمانی جدی با مثلث های زر و زور و تزویر داشته باشند و با سیاست های لیبرالیستی ژنرال های خسته که دیگر نمی توانند استان و شهر ما را اداره کنند و توان و جوانی خود را از دست داده اند، جوانان در صحنه بمانند.
وی تصریح کرد: برای پست نیامده بودم. فقط میخواستم به آرمان ها و گفتمان جوانان انقلابی توجهات را بیشتر کنم، همانطور که عرض کردم این گفتمان، گفتمان محرومین است و از گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی الگوبرداری می کند. گفتمان پابرهنگان و مستضعفین است و کسانی که مسئول می شوند باید خودشان مثل پابرهنگان زندگی کنند. قوه قضاییه نیاز به روحیه انقلابی و جوان دارد، که ما فعلا قوه قضاییه را انتخاب می کنیم.
                                   
حسین زاده خاطرنشان کرد: توصیه ام این است که جوانان، یک جوان را انتخاب کنید و روی آن ائتلاف کنید که بسیار پسندیده خواهد بود و از خودگذشته باشید. گفتمانی که من به راه انداختم استقبال مردمی بسیار خوبی از آن شد. ژنرال های سیاسی هیچ استقبالی نکردند، لیدرهای سیاسی هیچوقت برایم گل نفرستادند و استقبال نکردند. ولی عموم مردم برای مصاحبه های من در شبکه های اجتماعی گل فرستادند، کسانی که پابرهنه بودند گل فرستادند، کسانی که انقلابی بودند گل فرستادند، اینها نشان داد که این گفتمان گفتمان جوان انقلابی مقبولیت دارد و اینکه به مردم بگوییم ما همین هستیم که از اول بودیم و با شفافیت رفتار کنیم.
حسین زاده بیان کرد: از جوانان خواهش می کنم مثل ژنرال های سیاسی نباشید، مثل کسانی نباشید که پیر هستند و هیچوقت حاضر نمی شوند به خاطر کسی کنار بروند. شما هم می توانید روی یک نفر ائتلاف داشته باشید. اصلاح طلبی و اصولگرایی معنایی ندارد، اینها با هم در تهران دوست هستند. اما اگر کسی می خواهد اصولگرا باشد واقعا باشد، اگر می خواهد اصلاح طلب باشد واقعا اصلاح طلب باشد، تا مردم بدانند از هیچ کدام از این دو نیستند و مردم واقعا بدانند. چه اصولگرایی ای است که در فتنه 88 یک نطق و سخنرانی نکرد یا در فتنه 98 یک نطق و سخنرانی نکرد. مردم کسی را که با ماشین میلیاردی تردد می کند قبول ندارند، مردم پاکرویی و پاکدستی را قبول دارند. جوانان عزیز! شما هم یکوقت راهی را نروید که این آقایان رفتند.
وی گفت: بدون رودرواسی با نمایندگان می گویم: اولا در شعارهایتان جوان گرایی را می بینیم،دوما در مشاورانتان هم جوان نمی بینیم، و سوما که ما قبول می کنیم تا همین اندازه که جوان گرایی کرده اید و جوانان را به عنوان سیاهی لشکر با خود به فرمانداری می برید،
قبول می کنیم چون لیدرهای پولدار و قدرتمندی هستند که هرگز اجازه نمی دهند که میدان را به جوان بدهید. لذا از بین همین ژنرال های سیاسی بگردید جوانی پیدا کنید و معرفی کنید، ما همین را هم قبول داریم.
حسین  زاده به سختی قرار گرفتن در گفتمان جوان گرایی اشاره کرده و گفت: وقتی گفتمانی جدی در جامعه مطرح می شود، به لحاظ سیاسی و اجتماعی مشخص است که خیلی ها نمی توانند در زیر این پرچم قرار بگیرند. چون شعار ما مشخص است. مثلا من الان خودروی شخصی ندارم. شعار ما شعار نظام است و دغدغه مردم است که آقای فلانی که پولدار شده، چرا نمی گوید و شفاف اعلام نمی کند که چه چیزهایی دارند.
حسین زاده ابراز کرد: نه تنها کهگیلویه و بلکه استان ما در بن بستی است و گفتمان جدیدی هم برای برون رفت سراغ نداریم. اینکه برای روستایی گاز و برق و جاده ببرم! با این اقدامات جامعه از بن بست خارج نمی شود. بنابراین باید جوانان انقلابی وارد کار شوند. ما هم می گوییم در کشور ما خیلی پیشرفت کرده ایم. ولی استان ما همیشه با گفتمان درست و حسابی نبوده است.
وی در انتها به اعتماد مردم به جوانان اشاره کرده و ابراز کرد: مردم به مسئولیت دادن به جوانان اعتماد داشته باشند. این ژنرال های سیاسی خسته که اعتماد ندارند ولی عموم مردم اعتماد دارند. از همه کسانی هم که مشوق من در این مسیر بودند، آحاد مردم، طلاب، دانشجویان جوان، خاصه مردم منطقه کهگیلویه تشکر می کنم. ان شالله در مسئولیت قضایی خود بتوانم از دغدغه های این ولی نعمتان انقلاب و در دست یافتن به شعارهای انقلاب پیروز و موفق باشیم و بتوانیم سربلند باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع
Iran, Islamic Republic of
آخی...
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
کبنا ایگوم بی شوخی ای اقای حسین زاده کیه؟؟؟؟ وش بگو بره حونت بشینی ابرومندانه تره
Iran, Islamic Republic of
حرف حق زدی اما یه سوال آدم از بستگان پولدار و بیاد خونه و یه روز هم فقیر کدومو بیشتر تحویل می گیری
ذات آدمی همین جوریه
Iran, Islamic Republic of
سلام چهل سال تجربه تثابت کرده همشون قوم گرا
Iran, Islamic Republic of
از مشوقین ایشان هستم و به ایشان توصیه می کنم راهت را ادامه بده هرچند طرفدارنت اندک باشند در جریان زر و تزویر طرفداران حق کمند دایی جان،،،ان تنصروالله ینصرکم وبدانیم اینده از ان مستعضفان می باشد
Iran, Islamic Republic of
احسن دوست دعزیز
Iran, Islamic Republic of
احسن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1