تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۱۴۲۱۵
امام‌جمعه موقت گچساران؛

نوکری طاغوت افتخار ندارد

۱
۰
نوکری طاغوت افتخار ندارد
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: توصیه ای به کاندیداهای مجلس آینده دارم و طبیعی است که هر کسی تلاش دارد برنده شود که در چارچوب قانون هم مانعی ندارد اما برخی جاها لازم است خطوط قرمز مراعات شود گر چه تزکیه طاغوت و تزکیه ظالم و کسانی که نظام آنها را اعدام کرد درست و شایسته نیست و به نوعی نوکری طاغوت هم افتخار ندارد.
حجازی تصریح کرد: رهبری بیان می‌دارند که دشمن در سال ۹۶ تلاش‌هایی کرد که در ۹۸ نتیجه بدهد و با این تفاسیر امروز برخی‌ می‌خواهند آنهایی را که با طاغوت بودند و نظام اسلامی اعدامشان کرد باز دوباره رونق بدهند و سر زبان‌ها بیفتند.
امام جمعه گچساران گفت: حضرت امام راحل عنوان کردند که انقلاب ملت ایران مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و یقین بدانید این اتفاق رخ خواهد داد بنابراین توصیه می‌کنم برخی دولتمردان و مسوولان مملکت از لیبرالیسم آمریکایی حمایت نکنید و از کسانی که خون مردم را مکیدند و با طاغوت همراه بودند و مردم را برده خودشان می‌دانستند و نظام هم اعدامشان کرد افتخار نکنید و دنیا ارزش این را ندارد که انسان افتخار به کسانی کند‌ که خون ملت را مکیدند و نظام نیز اعدامشان کرد.
وی بیان داشت: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که عشق خداوند در دل مومنین نسبت به ابا عبدالله علیه السلام قرار داده شده که هیچگاه این عشق از یاد نخواهد رفت و در حقیقت راهپیمایی باشکوه و باعظمت اربعین نمایانگر این عشق الهی است.
وی افزود: ده‌ها میلیون انسان از کشورهای عالم در این راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کردند و هیچ کس نمی‌تواند این اقتدار را بشکند و در واقع آنجا انسان متوجه می‌شود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند و عظمت اربعین آن است که همه دنیا در مقابلش ناتوان است و مقدمه‌ای برای ظهور حجت (عج) است.
حجازی تصریح کرد: حضرت آقا اخیرا در دیداری نکاتی خطاب به جوانان بیان کردند که اگر شما جوانان در مسیر حق ثابت قدم باشید کشور و دنیا اصلاح می‌شود یعنی اینکه با وعده‌های دروغین نتوانند در شما تزلزل ایجاد کنند.
امام جمعه گچساران گفت: اخیرا نیز دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت آمد نیوز را داشتیم که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات پیچیده وی را دستگیر کردند و هنوز دنیا گیج و مبهوت مانده است و رعب و وحشتی در میان دشمنان کشور ایجاد شده است و افرادی هم در این خصوص شناسایی شده اند.
امام جمعه گچساران گفت: این روزها دنیای استکبار تلاش می‌کند دل مردم ایران را خالی کند و متاسفانه برخی افراد نادان هستند و برخی‌ها به نوعی بر همین طبل می‌کوبند که نظام در سراشیبی سقوط است، اما بدانید که این‌گونه نیست و جهان دارد به میل ایران شکل می‌گیرد.
وی افزود: ایران‌ اسلامی امروز در جهان قدرتمند است و دولت آمریکا در حال منزوی شدن است و نیایید جوری حرف بزنید که مردم دلسرد بشوند و نه این‌گونه که از لیبرالیسم حمایت شود و آنهایی که تعمدا در مملکت هم کار شکنی می‌کنند همان تفکر لیبرالیستی را یدک می کشند.
وی افزود: سردار سلامی عنایت کردند و به استان ما تشریف آوردند و پروژه‌های بسیار زیادی را افتتاح کردند امروز سپاه پاسداران در کنار مردم و با اقتدار در کنار ملت حضور دارند و این از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتی
Iran, Islamic Republic of
ما فرزندان کهگیلویه و گچساران که در دور اول و سوم مجلس به بهرام تاجگردون رای دادیم به این علت بود که ایشان را انقلابی تشخیص دادیم و ضد خوانین تشخیص دادیم و خود ایشان هم اعلام کرد که منصورخان باشتی را ما جوانان انقلابی کشتیم بنابراین عامل رای آوردن بهرام تاجگردون ضد خان بودن ایشان بود چون استان ما واقعا خان گزیده بود بدنبال انقلابی بودن بهرام تاجگردون دیگر به خانواده تاجگردون تعمیم داده شد که حتما این خانواده انقلابی و ضد خان است و فکر می کنم همه کسانی که آن روز در آن دو شهرستان و امروز شش شهرستان به تاجگردون رای دادند نمی دانستند که کوچکترین رابطه ای خانواده تاجگردون با خوانین دارد!!!! رای مردم گچساران و باشت به دکتر غلامرضا تاجگردون هم علاوه بر اینکه ایشان منتسب به بهرام تاجگردون است ایشان از خانواده محترم شهدا و برادر شهید است بنابراین جناب دکتر تاجگردون اگر مردم شما را به مجلس فرستادند و امروز در کشور آبرویی دارید به خاطر این است که از اعضای خانواده شهید والامقام هستد نه اینکه که شما فرزند مباشر خان هستید لطفا اگر می خواهید این دوره ثبت نام فرمایید اعلام فرمایید که برادر شهید و از خانواده محترم شهدا هستید یا از خانواده مباشر خان تا مردم بدانند به چه کسی رای دهند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1