کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهانبخش شهردار مادوان با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس؛

تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بستر مناسبی برای تبیین راه شهدا است

1 مهر 1398 ساعت 0:29

داریوش جهانبخش شهردار مادوان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.


داریوش جهانبخش شهردار مادوان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
به گزارش کبنا، متن پیام شهردار مادوان به شرح زیر است؛
تقارن هفته دفاع مقدس با اول مهرماه و بازگشایی مدارس فضای کشور فرصت ارزنده‌ای است که مسیر و راه شهدا بیش از هر زمان دیگری برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تبیین کرد. بنابر این همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس نشانه‌ای از ادامه راه شهدا در مسیر جهاد علمی و استقلال سیاسی و فرهنگی و علمی است، این هفته بستر مناسبی است برای تبیین دستاوردهای بزرگ و حماسی دفاع شجاعانه ملت برای نسل جوان.
ایران هرگز به منظور فزون‌خواهی و قدرت‌طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه فداکاری و غیرت فرزندان این آب خاک بود که با پیروی از سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جانفشانی کردند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.
اینجانب مجدداً ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی را به فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید تبریک می گویم و امیدوارم که همه ماها با قدم گذاشتن در مسیر شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشیم.
----------------------------------
داریوش جهانبخش
شهردار مادوان
 


کد مطلب: 413034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413034/تقارن-هفته-دفاع-مقدس-بازگشایی-مدارس-بستر-مناسبی-تبیین-راه-شهدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1