تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۴۱۲۵۰۴
امام جمعه سرفاریاب مطرح کرد

استخدام‌های فله‌ای در شرکت گاز سرفاریاب

۰
استخدام‌های فله‌ای در شرکت گاز سرفاریاب
کبنا ؛حجت‌الاسلام پژمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه با اشاره به پیام‌های عاشورا گفت: مقاومت یکی از پیام‌های عاشوراست؛ بر سر ارزش‌ها بمانیم و مقاوم کنیم تا پیروز و سربلند باشیم. امروزه جنگ، جنگ اقتصادی است که اگر ثابت‌قدم و متحد باشیم و درست مدیریت کنیم قطعاً پیروز خواهیم بود.
خطیب جمعه سرفاریاب یکی دیگر از پیام‌های عاشورا را ایستادگی در برابر ظلم خواند و گفت: آن حضرت به جهانیان آموخت که بایستی به قیمت جان و مال خود در برابر ظلم مقاومت کرد.
حجت‌الاسلام پژمان از «هیهات من الذله» به‌عنوان پیام جاودانه عاشورا یاد کرد و گفت: امام حسین در این قیام شعار نه سازش و نه تسلیم را سر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به استخدام‌های غیرقانونی در شرکت گاز سرفاریاب اشاره و عنوان کرد: برخی استخدامی‌ها در شرکت گاز سرفاریاب غیرقانونی است درحالی‌که هرگونه استخدامی باید از طریق آزمون صورت بگیرد تا تمام مردم حق شرکت را داشته باشند و حقی از کسی ضایع نشود.
امام‌جمعه سرفاریاب بیان کرد: انتظار داریم که اولویت استخدام در ادارات سرفاریاب ابتدا با نیروهای بومی باشد چراکه جوانان این شهرستان دارای مدارک سطح بالا و بیکار هستند.
وی گفت: توجه و رسیدگی به مشکلات جوانان یک نیاز مهم شهرستان و بخش بوده و از مسئولین انتظار می‌رود در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
حجت‌الاسلام پژمان اظهار کرد: جوانان سرفاریاب امروز از این استخدام ناراضی هستند و اعتراض کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1