کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه سرفاریاب مطرح کرد

استخدام‌های فله‌ای در شرکت گاز سرفاریاب

16 شهريور 1398 ساعت 1:19

برخی استخدامی‌ها در شرکت گاز سرفاریاب غیرقانونی است درحالی‌که هرگونه استخدامی باید از طریق آزمون صورت بگیرد تا تمام مردم حق شرکت را داشته باشند و حقی از کسی ضایع نشود.


حجت‌الاسلام پژمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه با اشاره به پیام‌های عاشورا گفت: مقاومت یکی از پیام‌های عاشوراست؛ بر سر ارزش‌ها بمانیم و مقاوم کنیم تا پیروز و سربلند باشیم. امروزه جنگ، جنگ اقتصادی است که اگر ثابت‌قدم و متحد باشیم و درست مدیریت کنیم قطعاً پیروز خواهیم بود.
خطیب جمعه سرفاریاب یکی دیگر از پیام‌های عاشورا را ایستادگی در برابر ظلم خواند و گفت: آن حضرت به جهانیان آموخت که بایستی به قیمت جان و مال خود در برابر ظلم مقاومت کرد.
حجت‌الاسلام پژمان از «هیهات من الذله» به‌عنوان پیام جاودانه عاشورا یاد کرد و گفت: امام حسین در این قیام شعار نه سازش و نه تسلیم را سر داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به استخدام‌های غیرقانونی در شرکت گاز سرفاریاب اشاره و عنوان کرد: برخی استخدامی‌ها در شرکت گاز سرفاریاب غیرقانونی است درحالی‌که هرگونه استخدامی باید از طریق آزمون صورت بگیرد تا تمام مردم حق شرکت را داشته باشند و حقی از کسی ضایع نشود.
امام‌جمعه سرفاریاب بیان کرد: انتظار داریم که اولویت استخدام در ادارات سرفاریاب ابتدا با نیروهای بومی باشد چراکه جوانان این شهرستان دارای مدارک سطح بالا و بیکار هستند.
وی گفت: توجه و رسیدگی به مشکلات جوانان یک نیاز مهم شهرستان و بخش بوده و از مسئولین انتظار می‌رود در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
حجت‌الاسلام پژمان اظهار کرد: جوانان سرفاریاب امروز از این استخدام ناراضی هستند و اعتراض کرده‌اند.


کد مطلب: 412504

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412504/استخدام-های-فله-ای-شرکت-گاز-سرفاریاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1