تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۱۲۶
در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

تمجید امام جمعه یاسوج از اقدامات رئیسی؛ مردم واقعا دلگرم شده‌‌اند

۲
۱
تمجید امام جمعه یاسوج از اقدامات رئیسی؛ مردم واقعا دلگرم شده‌‌اند
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج به موضوع مباهله اشاره کرد و گفت: این روز موجب تداوم و حفظ اسلام شد و در تاریخ اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی در ادامه به سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو اشاره کرد که به عنوان مبارزی انقلابی در راه اسالم به شهادت رسید و از جمله مهم‌ترین اقدامات ترور حسنعلی منصور بود.
امام جمعه شهر یاسوج بخش زیادی از خطبه‌های امروز را به اقدامات دستگاه قضایی و تدابیر کنونی در این قوه اختصاص داد و با قدردانی از اقدامات آیت‌الله رئیسی در این مدت کوتاه از عمر مدیریت وی بر دستگاه قضایی اظهار کرد: اقدامات خوبی در راه مبارزه با مفاسد به خصوص مفاسد اقتصادی آغاز شده است.
حسینی افزود: اصلاحات خوبی در این دستگاه شروع شده و امید را در دل مردم زنده کرده است و هدف اصلی هم برقراری عدالت اسلامی در جامعه است.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشبینی از ایجاد آثار این اصلاحات قضایی در کشور گفت: برخوردهای خوبی با قانون شکنان و قانون گریزان صورت گرفته و این قوه در حال عمل به وعده‌های خود است.
وی از دلگرمی مردم به اقدامات کنونی اشاره کرد و گفت: مردم تشنه اجرای عدالت و عملی شدن احکام اسلامی در جامعه هستند و باید قوه قضاییه را در این راه کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه مردم از مبارزه با فساد راضی وخوشحال میشومد ولی این واگذاری های شرکت ها وکارخانه ها به کی داده شده وکی به آن ها داده باید با ریشه آن ها مبارزه شود وبه بخش خصوصی غیره سیاسب واگذار شود .باید این مبارزه منجر به کاهش قیمت ها وبرگشتن به قیمت واقعی شود ما منتظر نتیجه برخوردها هستیم .قیمت ها باید برگردد به چهارسال پیش به اضافه جند درصد افزایش سالانه
Iran, Islamic Republic of
اخرش مثل مزارعی گروهی از مسئولین رده بالا از ترس بر ملا شدن تخلفاتشون میگن جابجاش کنید
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1