کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

تمجید امام جمعه یاسوج از اقدامات رئیسی؛ مردم واقعا دلگرم شده‌‌اند

1 شهريور 1398 ساعت 15:30

امام جمعه یاسوج از اقدامات آیت‌الله رئیسی تمجید کرد.


حجت الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج به موضوع مباهله اشاره کرد و گفت: این روز موجب تداوم و حفظ اسلام شد و در تاریخ اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی در ادامه به سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو اشاره کرد که به عنوان مبارزی انقلابی در راه اسالم به شهادت رسید و از جمله مهم‌ترین اقدامات ترور حسنعلی منصور بود.
امام جمعه شهر یاسوج بخش زیادی از خطبه‌های امروز را به اقدامات دستگاه قضایی و تدابیر کنونی در این قوه اختصاص داد و با قدردانی از اقدامات آیت‌الله رئیسی در این مدت کوتاه از عمر مدیریت وی بر دستگاه قضایی اظهار کرد: اقدامات خوبی در راه مبارزه با مفاسد به خصوص مفاسد اقتصادی آغاز شده است.
حسینی افزود: اصلاحات خوبی در این دستگاه شروع شده و امید را در دل مردم زنده کرده است و هدف اصلی هم برقراری عدالت اسلامی در جامعه است.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوشبینی از ایجاد آثار این اصلاحات قضایی در کشور گفت: برخوردهای خوبی با قانون شکنان و قانون گریزان صورت گرفته و این قوه در حال عمل به وعده‌های خود است.
وی از دلگرمی مردم به اقدامات کنونی اشاره کرد و گفت: مردم تشنه اجرای عدالت و عملی شدن احکام اسلامی در جامعه هستند و باید قوه قضاییه را در این راه کمک کنیم.


کد مطلب: 412126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412126/تمجید-امام-جمعه-یاسوج-اقدامات-رئیسی-مردم-واقعا-دلگرم-شده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1