تاریخ انتشار
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۱۰۶۵۷
سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمعی برخی از رسانه‌ها:

رشد قارچ گونه رسانه‌ها آسیب جدی است / ورود قابل تقدیر رسانه‌ها به حوزه اجتماعی

۱
۰
رشد قارچ گونه رسانه‌ها آسیب جدی است / ورود قابل تقدیر رسانه‌ها به حوزه اجتماعی
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تاثیرگذاری و نقش تعیین کننده رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت استان مشهود و ملموس است.
سردار حمید خرمدل روز جمعه در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این باور در بین مدیران و مجموعه مسئولان اجرایی وجود دارد که چنانچه سهل انگاری و یا کم کاری در نحوه ارائه خدمات به مردم از سوی آنها صورت گیرد از چشمان تیزبین رسانه‌ای مصون نخواهند ماند.
وی البته این نکته را نیز یادآور شد که برخی سایت‌های خبری و محلی در استان کار خوب و حرفه‌ای این مجموعه تأثیرگذار را تحت شعاع قرار می‌دهند و به نوعی موجبات سلب اعتماد از رسانه‌ها را در بین افکار عمومی فراهم می‌کنند.
سردار خرمدل رشد قارچ گونه و تکثر منابع خبری در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از آنکه یک فرصت بداند نوعی آسیب و آفت جدی فراروی حوزه رسانه‌ای و مطبوعاتی در استان دانست و تاکید کرد که باید این وضعیت با ورود متولیان امر از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران از نحوه انتشار اخبار و تخریب شخصیت آنها به جای نقد منصفانه و عالمانه رسانه‌ها گله مند هستند که باید این حق را نیز برای آنها قائل بود.
وی تصریح کرد: یک ایراد اساسی در زمینه نقد از سوی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد قابل مشهود است که به جای نقد عملکرد یک دستگاه اجرایی و نهاد دولتی مدیران مجموعه را مورد انتقاد غیر منصفانه و گاه تخریب قرار می‌دهند و این یک آسیب جدی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های استان خواست تا با شناسایی ظرفیت‌های توسعه‌ای از جمله حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف زیربنایی و اقتصادی زمینه خروج استان از محرومیت‌های تاریخی آن را فراهم کند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شما رسانه‌ها می‌توانید رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنید و تنها 10 تا 20 درصد اعمال قدرت نظامی است.
وی به برخی از رسالت‌های حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: تبیین زیبایی‌های انقلاب به مانند دفاع از مظلوم و استکبارستیزی جز از طریق رسانه امکان‌پذیر نیست.
 این فرمانده به برخی از وعده‌های خود در استان که رسانه‌ها باید به آن بپردازند اشاره کرد و گفت: باید کاری کنید که سرمایه‌گذار وارد استان شما شود زیرا بسیاری از زیرساخت‌ها برای مثال در حوزه گردشگری آماده نیست و باید رسانه‌ها وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند.
وی با اشاره به این که رد رسانه‌های استان در همه جای استان دیده می‌شود و همه جا حضور دارند و خودش برای استان ظرفیتی خوب به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: از مسؤولان شنیدیم که نزدیک به 190 سایت در استان وجود دارد، رقم بالایی است که باید از ظرفیت آن‌ها جهت توسعه استان استفاده کرد.
 وی ورود رسانه‌ها به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی را نیز یادآور شد و گفت: وقتی فیلم «مخمل نمازی» منتشر شد، حدود 40 دقیقه در شورای تأمین پیرامون آن صحبت شد و بعد از آن هم استاندار تصمیم ها و صحبت‌های لازم را داشتند که باید از رسانه‌ها برای پرداختن به این مقوله های اجتماعی قدردانی کرد. لذا رسانه ها در حوزه های اجتماعی باید با حساسیت، ظرافت و مدیریت صحیح اقدام کرد و حفظ آبروی افراد را نیز سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بی دین تر از همه رسانه ها، همین کبنا است.
اغلب تیترها و اخبارش مغرضانه و باعث تشویش اذهان عمومی است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1