تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۱۰۱۰۵
خرمدل فرمانده سپاه فتح در جمع فرهنگیان بویراحمد:

کاش مسائل قومی در کهگیلویه و بویراحمد جمع شود؛ لیستی برایم آوردند تا همه از فلان طایفه است

۵
۰
کاش مسائل قومی در کهگیلویه و بویراحمد جمع شود؛ لیستی برایم آوردند تا همه از فلان طایفه است
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرت امام به شدت مخالف اختلاف طبقاتی بودند.
به گزارش کبنا، سرهنگ حمید خرمدل در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهرستان بویراحمد به ابعاد شخصیتی، آرمان‌ها و انقلاب حضرت امام اشاره کرد و گفت: هر انقلابی دارای سه شاخص و بخش است که رهبر یا رهبران، ایدئولوژی، آرمان، فرهنگ و مردم سه بخش از یک انقلاب است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر انقلابی رهبر یا رهبرانی داشته فرهنگ و آرمانی را دنبال می‌کند و مردمی که آن آرمان را دنبال می‌کنند، گفت: حضرت امام (ره) یک شخصیت کاریزماتیک نبودند ایشان دارای شخصیتی کرامت محور مبنی بر کرامت دینی و انسانی است و اشتباه است اگر ایشان را یک شخصیت کاریزما معرفی کنیم.
وی با اشاره به ویژگی‌های رهبران کاریزماتیک گفت: افراد کاریزماتیک کسانی هستند که قدرت رهبری یک جماعت را دارند اما ابتدا و انتهای انقلاب آنها با هم متفاوت است و عمدتا دچار روزمرگی، ظلم و استبداد می‌شوند و انقلاب آنها غیر از آن چیزی است که اعلام کردند که هیتلر و صدام حسین دو رهبر کاریزماتیک هستند.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
 امام خمینی یک شخصیت دینی و الهی بودند که از سال ۴۲ که قیام کردند تا روزی که رحلت کردند و طی سی سال بعد از فوت ایشان شعاع عمل ایشان طنین‌انداز شده و تلالو می‌افکند. هنری کسینجر مشاور رئیس جمهور آمریکا می‌گوید امام خمینی در سال ۱۹۷۰ ما را با بحران جدی برنامه‌ریزی مواجه کرد تصمیمات او چنان رعد آسا بود که قدرت تفکر را از ما می‌گرفت‌.
سرهنگ خرمدل به خاطره‌ای به نقل از یاران نزدیک امام بعد از ورود ایشان به کشور اشاره کرد و گفت: نقل کردند شهید بهشتی۸ و مرحوم طالقانی روزی به همراه حضرت آقا و مرحوم هاشمی رفسنجانی به دیدار امام رفتیم و‌ به ایشان گفتیم فضا رعدآور شده و هر لحظه احساس می‌کنیم کودتا در پیش است و ارتشیان به خیابان می‌آیند و مردم را قلع و قمع می‌کنند امام بعد از شنیدن این صحبت‌ها به طبقه بالای مدرسه رفاه رفتند و به شهید بهشتی فرمودند نماز ظهر را اقامه کند.بعد از نماز به طبقه بالا رفتیم تا ایشان در حال سجده و گریه هستند نیم ساعتی ایشان در این حالت بودند بعد بلند شدند و فرمودند به مردم بگوید به خیابان‌ها بیایند که آنها آمدند و انقلاب در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید. که نشان می‌دهد تصمیمات ایشان الهام گرفته از جای دیگری بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با انقلاب اسلامی حضرت امام، روز به روز دین اسلام در حال گسترش است، گفت: تا قبل از پیدایش داعش روزانه ۵ هزار نفر در اروپا به دین اسلام گرایش پیدا می‌کردند اما داعش جنگ روانی علیه جهان غرب و جنگ سخت علیه اسلام بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع فرهنگیان بویراحمد به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: حضرت امام وقت‌شناس بودند و تمام کارهای روزانه ایشان از روی حساب و کتاب بود اما متاسفانه در حال حاضر در کشور به وقت و وقت‌شناسی دقتی نمی‌شود. می‌گویند از ۸ ساعت کار اداری تنها ۲ ساعت کار مفید انجام می‌شود که به نظرم کار مفیدمان از این دو ساعت هم کمتر است.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویژگی حسن خلق حضرت امام الگو گرفته از پیامبر و اهل بیت(ع) افزود: ایشان با مستکبران و دشمنان به شدت سخت اما با دوستان دین، مردم و خصوصا کودکان بسیار مهربان بودند.طلبه‌ها نقل می‌کنند هر وقت می‌خواستیم پیش‌دستی کنیم و به امام سلام کنیم باز ایشان از روی تواضع زودتر به ما سلام می‌کردند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زهد و ساده‌زیستی حضرت امام(ره) گفت: ایشان از روزی که بودند تا روزی که رحلت کردند یک جور زندگی کردند در حالی که امروزه اگر کسی از ما جایگاهی پیدا می‌کند  زندگیش تغییر می‌کند.
این مسوول با اشاره به ورزشکار و ورزش‌دوست بودن و آراستگی حضرت امام افزود: شجاعت ایشان مثال زدنی است و در رفتار با آمریکا و شوروی آن زمان و دیگر دشمنان لحظه عقب‌نشینی نکردند.
وی در خصوص اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی توسط حضرت امام گفت: اجرای احکام اسلامی از جمله اهداف انقلاب حضرت امام بود، ضمن اینکه ایشان اسلام را ضامن وحدت می‌دانستند که به درستی اسلام موجب وحدت میان قومیت‌های مختلف ایران اسلامی شده است.
سرهنگ خرمدل گسترش عدالت اسلامی، اجتماعی و فردی را یکی از اهداف انقلاب دانست و عنوان کرد: حضرت امام به شدت مخالف اختلاف طبقاتی بودند اما متاسفانه امروزه شاهد شدیدترین اختلاف طبقاتی در جامعه هستیم و عده‌ای ره صد ساله را با رانت و دیگر اتفاقات یک شبه طی می‌کنند که این روش‌ها مخالف با مسیر انقلاب است.
وی با بیان اینکه بانکداری ما اسلامی نیست و ربوی است، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه عدالت اجتماعی اگر کسی بخواهد به اداره‌ای مراجعه کند و پارتی نداشته باشد کارش لنگ است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار نه شرقی نه غربی حضرت امام گفت: اگر امروزه می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم باید نگاه‌ها را از غرب برداریم چرا که نگاه آمریکا و غربی‌ها به ایران دوستانه و برابر نیست و اگر به استعدادهای داخلی توجه شود در کوتاهترین زمان ممکن در کل آسیا می‌درخشیم.
[ وی مبارزه با اسرائیل را از دیگر اهداف انقلاب دانست و گفت: اسرائیل غده چرکینی است که ۷۰ سال است بخشی از بلاد مسلمین را اشغال کرده است آنها رویای از نیل تا فرات را در سر دارند و هدفشان مدینه است.در طرح معامله قرنشان آمده مسلمانان ساکن قدس حق ندارند یک متر ملک خریداری کنند،حق داشتن ارتش و سلاح برای دفاع از خود را ندارند و دیگر بندهایی که پیشنهاد می‌کنم آن را مطالعه کنید.
خرمدل نجات تمام مستضعفان عالم را از دیگر اهداف و آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: زمینه‌سازی ظهور هدف دیگر انقلاب است که حفظ انقلاب و انقلابی‌گری و داشتن روحیه ایمان و دینی در جامعه دو مورد از شاخصه‌‌های فراهم کردن زمینه ظهور است.
وی در جمع‌بندی این بخش از سخنان خود گفت: امروزه ما در برهه حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی هستیم آمریکا تمام قد آمده تا وحدت و استقامت ملت ما را بشکند که باید در مقابل این توطئه آنها ایستادگی کنیم و دیدیم روز جمعه مردم روزه‌دار شهر یاسوج با چه شکوهی در روز قدس حاضر شدند و از مستکبران عالم اعلام انزجار و حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت استان و طبیعت خدادادی آن اشاره کرد و افزود: تمام نقاط این استان بهشت است اما مردم از آن بی‌بهره هستند. مردم کهگیلویه و بویراحمد در معیشت ضعیف و در اشتغال بحران جدی دارند و روزانه ۶۰-۷۰ درصد ذهن من درگیر اشتغال در این استان است.
وی تصریح کرد: فرهنگیان این استان می‌توانند زمینه‌ساز یک اتفاق خوب باشند و اتفاقاتی که می‌افتد اگر به خوبی مدیریت شود مثمرثمر خواهد بود.
سرهنگ خرمدل با بیان اینکه سیاست‌زدگی و قومیت‌گرایی در این استان بیداد می‌کند، گفت: معلمان ما نسل که به دست آنها سپرده شده را طوری تربیت کنند که سیاست و سیاست‌زدگی نقشی نداشته باشد.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاش مسائل قومی در جای درست خود مانند ازدواج جوانها و کارهای خیرخواهانه هزینه می‌شد. در ابتدای سال لیستی آوردند تا همه افراد در آن لیست از فلان طایفه است، این قبیل کارها و نگاه‌ها حقارت و بدبختی می‌آورد. متاسفانه در سیاست همدیگر را نابود می‌کنیم که این به فلانی رای داده و به فلانی رای نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خوب می دانید استخدامها یا دهدشتی هستند ویا جیتو
باشت
Iran, Islamic Republic of
همه استخدام های مربوط به . خورده
Iran, Islamic Republic of
نگو همین ارتش 22بهمن به مردم پیوست وب دلیل این کار 22بهمن روز پیروزی است الان هم تو این اوضاع. قبل از اینکه اسم ارتش را بیاری . همین ارتشی که در بدترین شرایط.ثروتمندان غیررسمی پشتتون ایستاده تا شاید از کوته فکری و جمود دست . دیگه همه چیز رو شده این رفتارای زشت وبی خردی را کنار بگذارید نگذارید کنارید ورود. ازسیاست واقتصاد نبردید باعث ویرانی و نابودی میشه اظهار فضل بسه اگر .
خرامان
Iran, Islamic Republic of
جناب خرمروز شعار بی عمل و عمل بی شعار ارزش ندارد.شما بعنوان پاسدار انقلاب گرچه از وظایف قانونی شما نیست اما بعنوان یک پاسدار برای دفاع از شعائر و آرمانهای انقلاب آستین ها را بالا زده لاقل اطلاع رسانی کنید و رسوا کنید این بساط قومیت گرایی و رانت و فساد سیستماتیک را.اگر هم بخاطر ملاحظات سیاسی توان این کار را ندارید لطف کنید شعار ندهید و بگذارید مردم در وضع اسفبار فعلی لاقل بیشتر دچار نامیدی نشوند. حرکتی برای تغییر نمی بینم در مسئولین استان و حتی کشور. وضعیت استان و بخصوص شهر یاسوج مانند دهان جنازه ایست که با حرکت مورچه ها و تناول این جسد گهگاهی حرکت میکند. بس است دیگر تاکی باید شاهد این وضع نامناسب باشیم. صبوری و عزتمندی مردم حدی دارد . نمایندگان و مدیران استان فقط بفکر تخصیص جایگاه ها به هم حزبی ها و اقوام هستند و بازخوردی جز بدتر شدن وضع موجود نمی بینیم.مگر میشود اینقدر تفاوت بین دو استان و شرایط اقتصادی و اشتغال و حتی فرهنگ داشت. خود مردم نیز روح مطالبه گری و تغییر را از دست داده اند دلیل آنهم عدم توجه به مطالبات تنها بوده است.
United States
اولش که تشریف آوردی بسیار خوشحال شدم فکر کردم فرمانده قوی ومقتدر و ولایی و پاسدار انقلابی و به بدعت های چند سال اخیر دخالتهای .ا پایان میدهی ولی متا سفانه از قبلی ها خیلی ضعیف تر هستی چون امامان جمعه به شما دستور میدن همه از جبهه پایداری هستند هیچ کدامش انقلابی نیستند انقلابی. انقلابی گری دارند ولی هیچکدام دلسوز ودلسوخته نظام نمی باشند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1