تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۰۹۶۲۷
معضل رفتن و یا ماندن مسائل مهم استانداری را تحت شعاع قرار داده است

استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه!

۰
استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه!
کبنا ؛رفتن یا ماندن علی محمد احمدی تبدیل به بحث داغ روز شده و حال و هوای استانداری تحت تأثیر انتخابات سال آینده، بیش از پیش سیاسی و انتخاباتی شده است. دور از انتظار نیست که مسائل مهم استانداری تحت الشعاع این موضوع قرار گیرد، آن هم زمانی که احمدی تجارب خوبی در استان پیدا کرده و حال شائبه رفتن یا ماندن او، تبدیل به معضلی شده که می‌تواند خیلی از معادلات را بهم بریزد و از طرفی سکوت احمدی به حواشی دامن می زند و کیفیت کار دیگر مدیران را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: علی محمد احمدی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبدانان، دره شهر و دهلران استان ایلام نمی‌شود. کاندیداتوری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس ایلام منتفی شد
عزیز فیلی اظهار داشت: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ماندنی است و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبدانان، دره شهر و دهلران استان ایلام نمی‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا علی محمد احمدی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبدانان، دره شهر و دهلران استان ایلام می‌شود؟، افزود: نه خیر، فعلاً ماندنی است و خبر خاصی نیست و برای انتخابات نمی‌رود.
فیلی همچنین در پاسخ به این سؤال که شنیده می‌شود استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفای خود را به وزیر کشور ارائه کرده است، آیا صحت دارد، ادامه داد: نه خیر، من که نشنیده‌ام.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1