تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۹۱۴۳
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خرمشهر نخستین و عزیزترین اسیر آزاد شده ایران در جنگ با بعثی‌ها بود

۱۵
۱
خرمشهر نخستین و عزیزترین اسیر آزاد شده ایران در جنگ با بعثی‌ها بود
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه فتح خرمشهر سبب انسجام، همگرایی و غرور ملی در بین ملت ما شد.
به گزارش کبنا، «محمد کاظم نظری» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (یکشنبه 8 اردیبهشت ماه 98) در نشست هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما قلمداد می‌شود و همان طور که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، باید مراسمات ویژه این روز پررنگ برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خرمشهر نخستین اسیر آزاد شده ایران در جنگ با بعثی‌ها بود، افزود: فتح خرمشهر سبب انسجام، همگرایی و غرور ملی در بین ملت ما شد.
نظری به مظلومیت دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: ما در عرصه فرهنگی کار زیادی در رابطه با دوران دفاع مقدس انجام ندادیم و می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه صدا و سیما در این حوزه بیشتر کار کنند.  
وی با بیان اینکه ملت ما هیچگاه جنایات مزدوران بعثی را فراموش نمی‌کند، اضافه کرد: نباید شکنجه شدن اسرا و رزمندگانمان را فراموش کنیم و یک‌مرتبه این‌ها برادران ما شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگرچه باید رفتار ما به تناسب سیاست روز تغییر کند، اما آن جنایت‌ها هم نباید فراموش شود.
این مسئول تاکید کرد: همه باید کمک کنیم تا سوم خرداد به بهترین روز و بزرگ‌ترین جشن ملی ما تبدیل شود.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: رزمندگانی که در این عملیات شرکت داشتند توسط دستگاه‌های مختلف دعوت شوند تا هم از آنها تقدیر شود و هم خاطرات‌شان از این عملیات بزرگ شنیده شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: همه باید تلاش کنیم سوم خرداد جایگاه خود را در فرهنگ ما پیدا کند.(دفاع پرس)
نام شما

آدرس ايميل شما

موسوی جهان آباد
Iran, Islamic Republic of

تو چطور رفتی جنگ و جانباز شدی اما نمیدونی بعثی‌های سنی عفلقی و حشد الشعبی شیعه که در زمان جنگ در کنار ما می‌جنگیدند ، متفاوت هستند....
خلیفه
Iran, Islamic Republic of
که تودرانتخابات سال ۹۴ به بویراحمد ودنا کردی
Iran, Islamic Republic of
عراق که برا تو بد نشد اگه نبودن الان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
به بویراحمد کردی در انتخابات کمتر از............نبود
یا حق
Iran, Islamic Republic of
شما معاون استاندارش باشی ، در این شرایط که یه عده منافق و فتنه گر دارند حضور نیروهای حشد الشعبی در مناطق سیل زده را پیراهن عثمان میکنند ، چطور شما به عنوان یک مسئول نمیدانی که نباید در جامعه این مسائل را مطرح کنی ؟ اینهایی که به کمک ما آمدند شیعه هستند و در همان زمان همین مهندس ابو مهدی که سرپرست آنهاست و همیشه خود را سرباز حاج قاسم سلیمانی میداند ، در زمان صدام بر علیه آنها میجنگید، الان فتنه اکبر اختلاف بین کشورهای مسلمان است که مقام معظم رهبری با تمام قدرت دارند مدیریت میکنند و الحمد الله نمونه بارزش را در راهپیمایی اربعین که زمینه ساز ظهور است شاهد هستیم.
Iran, Islamic Republic of
اين نظرت صدام شيعيان را با بيرحمي كامل شهيد ميكرد حالا اين چيه از خودت ميزني
Iran, Islamic Republic of
شعار دهکده جهانی را مگر خاتمی نداده.. چطور با آمریکا و فرانسه و غیره دوست باشیم اما با کشور همسایه دشمن. این حرفها از شما بعیده
اردوان براتی
Iran, Islamic Republic of
خدمت معاونت سیاسی لازم به تذکر است، ما در زمان جنگ نه با عراق که با رژیم بعث و تمام دولت‌هایی فاسد در جنگ بودیم، نه با شیعیان مظلوم جنوب عراق، سپاه بدر در کنار سپاه بسیج و ارتش ایران جنگید، سپاه بدر همان برادران عراقی هستند و هسته اصلی حشد الشعبی را در مبارزه علیه داعش تشکیل دادند، بله آنقدر که ما با عراقیهای شیعه برادریم، با هم وطنهای وطن فروش عضو ا.. و.... برادر نیستیم و این نیست که یک شبه برادر شده باشیم،
علم
Iran, Islamic Republic of
توتکلیفت روشنه . خواهدامد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ایشون چطوری معاون سیاسی شده؟!!!کلا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود کاملا درست گفته بچه های جنگ کاملا میدانند عراقیها چه بر سر مردم ایران آوردند هر چه بدبختی داریم از همین عراقیها .ا و .....است یادمه رزمندگان در شلمچه تعدادی اسیر گرفتند هفت نفرشون فلسطینی بودند
دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
عراق دشمن ما بوده
هر وقت غرامت و خسارت جنگ خانمانسوز 8 ساله پرداخت شد و دولت متجاوز عراق از ملت ما عذرخواهی کرد آن وقت میتوان با این کشور وارد فرایند صلح شد
United Kingdom
اینها عراقی های شیعه اند که اون موقع هم کنار ما و برای ما میجنگیدن بعثی ها شدن داعش
خادمی
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا چرت و پرت به خورد مردم میدی، طبق جه سند و مدرکی حرف میزنی، معلومه که یک آدم ساده هم وقتی در چنین جایگاه امنیتی سیاسی باشه همچین حرفی نمیزنه، جه برسه به ایشون که عمری توی سیاست بودن. واقعا مردم ما هم جه ساده ان که هر چرندی رسانه ها میگن سریع باور میکتن و موضع میگیرن. هیچوقت یک فرد در این جایکاه همچسن چیزی نمیگن.
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای نظری واقعا خودت به انچه گفتی اعتقاد داری یا در حد حرف است مردم خیلی فهیم هستند گذشته عملکرد شما در فرمانداری را فراموش نکردنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1