تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۷۲۴۰
در دیدار روسای اتحادیه های صنفی با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

اعتراض صنوف به برپایی نمایشگاه بهاره در دهدشت/«نیکبخت»: به فکر مردم هستم

۱
۰
اعتراض صنوف به برپایی نمایشگاه بهاره در دهدشت/«نیکبخت»: به فکر مردم هستم
کبنا ؛روسای اتحادیه های صنفی کهگیلویه  همزمان با  نزدیک شدن به پایان سال و گشایش نمایشگاه بهاره در دیدار با فرماندار اعتراض خود را از برپایی نمایشگاه های فصلی و بهاره بیان کردند و معتقدند که برپایی نمایشگاه موجب رکود اقتصادی بازار می شود.
فرماندار کهگیلویه نیز که هدف از برپایی نمایشگاه بهاره را تعدیل و تنظیم بازار می داند اظهار کرد: ولی این بدان معنا نیست که در ذیل آن فاکتورها و تدابیر لازم در برگزاری نمایشگاه رعایت نشود.
به گزارش کبنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه - با نزدیک شدن به پایان سال بازاریان و اصناف کهگیلویه نمایندگان خود را جهت گزارش مشکلات بازار و نارضایتی از حضور نمایشگاهها در شهر روانه فرمانداری کردند
آنها برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان را خوشایند نمی دانند و معتقدند که برگزاری نمایشگاه موجب رکود اقتصادی بازار شهر می شود.
فرماندار کهگیلویه در این دیدار نقش اصناف و بازار در اقتصاد ،اشتغال و توسعه شهرستان محوری ارزیابی و اظهار کرد:بی شک پیگیر منافع و حقوق مردم هستیم و در نهادینه کردن این امر به جد تلاش می کنیم.
جعفر نیکبخت افزود: برگزاری نمایشگاههای فصلی با هدف تنظیم و تعدیل بازار دنبال می شود ولی این بدان معنا نیست که در ذیل ان فاکتورها و تدابیر لازم در برگزاری نمایشگاه رعایت نشود
رئیس کمیته تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه  برگزاری نمایشگاهها را منوط به کاهش محسوس قیمت و ارائه کالای کارشناسی شده به جهت کیفیت و تنوع دانست .
وی با تاکید بر تامین مایحتاج شهروندان  و لزوم رضایت مردم از وضعیت بازار تصریح کرد : برنامه ریزی ها باید در راستای حمایت بازار شهر و مصرف کننده باشد .
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه با فرماندار پروازی هیچی نمیشه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1