تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۶۷۸۵
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

همه نخبگان و نیروهای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برای معیشت و اقتصاد مردم کنار هم قرار بگیرند / نباید همه کارها از نگاه تنگ سیاسی و قبیله‌گرایی بگذرد

۲
۰
همه نخبگان و نیروهای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برای معیشت و اقتصاد مردم کنار هم قرار بگیرند / نباید همه کارها از نگاه تنگ سیاسی و قبیله‌گرایی بگذرد
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه نخبگان و نیروهای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برای معیشت و اقتصاد مردم کنار هم قرار بگیرند.
سردار حمید خرمدل صبح امروز در نشست خبری فرمانده سپاه فتح به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 40 سال از انقلاب می‌گذرد و هر جای این میهن اسلامی که دست بگذاریم به هیچ وج قابل قیاس با گذشته نیست.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد قبل، بعد و حین انقلاب دینش را به اسلام ادا کرده است و بعد از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب عظیمی در بعد پیشرفت، توسعه و آبادانی این استان انجام گرفت.
خرمدل در ادامه به مشکلات این استان اشاره کرد و گفت: اما این استان در بعد اشتغال و امنیت شغلی پایدار مشکل جدی دارد که برای برون رفت از این وضعیت همه باید کنار هم قرار بگیریم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: بالاترین مشکل در این استان این است که همه چیز از نگاه تنگ سیاست و قبیله‌ای می‌گذرد.
خرمدل با بیان اینکه این استان آدم‌های توسعه‌یافته‌ای دارند، تصریح کرد: اگر شما در سطح کشور نگاه بکنید، می‌بینم که فرزندان این استان در مسوولیت هایی که در سطح معاون وزیر و مدیرعامل آن دستگاه و ... موفق هستند.  اما از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود و از این مدیران بهره‌ای نمی‌بریم.
وی با اشاره به جلسه‌ای که در روز پنجشنبه 11 بهمن ماه با حضور همه نیروهای استان، نمایندگان، مدیران و چهره‌های سیاسی هر دو طیف برگزار می‌شود، تصریح کرد: ما با هر نگاهی سیاسی که هستیم اما در حوزه معیشت و اقتصاد بیاید که کنار هم قرار بگیریم، نباید برای انجام کوچکترین کاری که می‌خواهیم در یک اداره انجام بدهیم، حتماً باید سفارش انجام بگیرد. یکی از کارکنان بنده برای اینکه مرا ببیند با توجه به اینکه بنده هر روز در نمازخانه و جاهای دیگر حضور دارم، با نماینده بوشهر تماس گرفته که مرا برای یک امضاء ببیند. ما عادت کرده‌ایم به این سفارش‌ها. لذا پیام ما برای آن‌ها این است که خط و رسم سیاسی خود را داشته باشید اما برای معیشت مردم در کنار هم باشیم.
وی تاکید کرد: ما در حوزه معیشت و اقتصاد کنار هم قرار بگیرد و الان فضای کسب و کار ملتهب هست و مدیرکل نمی‌تواند کاری انجام بدهد. لذا آن واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری که سرپا هستند، تلاش کنیم تکانی بخورند و کسانی که هم راکد و فعال نیستند، نیز کمک کنیم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم خیلی تو فشار و تنگنا هستند، گفت: شما رسانه‌ها خیلی نقش دارید در فراهم کردن فضای خوب کسب و کار و فضای رسانه‌ها نباید تخریب گرانه باشد و باید منافع انسان را بر مسائل شخصی و جناحی ترجیح دهیم.
خرمدل گفت: یکی از مأموریت‌های شما رسانه این است که هر خبری را درج نکنید، لذا در این فضا که هستید کمک کنید که استان کهگیلویه و بویراحمد بر مدار پیشرفت قرار بگیرد.
این مسوول اضافه کرد: احساس می‌کنم در استان فضای مجازی مخرب عمل می‌کند در حالی که ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و باید منافع استان را بر منافع شخصی ترجیح دهید.
وی با بیان اینکه بستن یک کارخانه ظلم است چرا که چند خانواده بیکار می‌شوند، افزود: ما هم معتقدیم که هر مجموعه‌ای ظلم و تخلف می‌کند باید آن را بگوییم، اما نباید در بیان تخلف‌ها مسائل را شخصی و خانوادگی کنیم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فضای کسب و کار استان آسیب جدی دیده است، افزود: قوه قضائیه همیشه برخورد کرده با مفسدین و باز هم برخورد می‌شود. رسانه‌ها هم باید مطالبه گر باشند و تخلف هر مدیری را که دیدند، آن را بگویند. اما همه دیگر را تخریب نکنیم، چرا که سودی از تخریب‌ها حاصل نمی‌شود.
خرمدل با بیان این که باید با دید مثبت به مصاف مشکلات استان برویم، افزود: باید با این دید به مسوولان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم جهت بدهیم و فضا را تلطیف کنیم.
این فرمانده با بیان اینکه باید با مدیر متخلف برخورد شود، خاطرنشان کرد: برای کمک به رفع مشکلات استان این طرفی و آن طرفی نداریم افزود: باید با هم پیمان شویم و بحث تحقیر و تهدید را در نقدهای خود کنار بگذاریم باید عملکردها را منصفانه نقد کنیم اما شخصیت افراد و خانواده‌های آن ها را زیر سوال نبریم و نقدهای رسانه‌ای تحقیری و تخریبی نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فعال فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
باسلام کاش همه مدیران استان نگاهشان به کار همانند شما پاسدار جوان اما هوشیار وبابصیرت بود انشااله که از دید تنگ نظران سیاست زده منفعت طلب این استان درامان بمانید ودر تحقق فرمان رهبرمعضم انقلاب مبنی برجذب جامعه و اجرای اقتصاد مقاومتی و اشتغال جوانان موفق وسربلند باشید قطعا اگر هدفتان خدا ورضایت مردم محروم باشید دست خداوند همراه شما خواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
برادر همون سوریه رابیخیال شید خیلی کمک کردید توراخدا نمیخواد شما به اقتصاد ملت کار داشته باشید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1