تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۵۵۸۲
خبرهای حوادث/

اعتراف سارقان مطب دندانپزشکان در یاسوج / آخرین جزئیات پرونده قتل دو جوان یاسوجی با همکاری زنش

۰
اعتراف سارقان مطب دندانپزشکان در یاسوج / آخرین جزئیات پرونده قتل دو جوان یاسوجی با همکاری زنش
کبنا ؛
با تلاش ماموران پلیس شهرستان بویراحمد، اعضای سه نفره باند سرقت اماکن خصوصی و مطب دندانپزشکان دستگیر و به بیش از چهار میلیارد ریال سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ علی کرم بازیان: فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر گفت در پی چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و چند مطب دندانپزشکی در شهر یاسوج، بررسی موضوع در دستور کار معمولاً مأموران پلیس شهرستان بویراحمد قرار گرفت.
این مقام انتظامی اظهار داشت: اکیپ‌های کلانتری ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان یاسوج، با انجام گشت زنی‌های هدفمند و مشترک، موفق به دستگیری سه عضو باند سارقان حرفه‌ای در حین سرقت شدند.
بازیان تصریح کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم سخت افزاری کامپیوتری و وسایل مطب دندانپزشکی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال اعتراف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: از مخفیگاه آنها، تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به منظور پیشگیری از وقوع جرائم نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام کردند.
بررسی پرونده رسیدگی به قتل دو جوان یاسوجی در دادسرای عمومی انقلاب یاسوج/هشدار پلیس به مخلان نظم و امنیت
رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقوع قتل عمد و آدم ربائی از اتهامات وارده در پرونده قتل دو جوان یاسوجی است که این پرونده با جدیت و حساسیت مقام قضایی، در بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج در حال بررسی است.
سرهنگ سعید بالش زر در خصوص جزئیات وقوع قتل دو جوان یاسوجی در چند روز اخیر بیان داشت: از لحظه آغازین دستگیری قاتل به همراه همسرش که در مرکز شهر یاسوج که درصدد به قتل رساندن فرد دیگری بودند، در طی این چند روز گذشته و تمام مدت رسیدگی به این پرونده، مأموران پلیس آگاهی و انتظامی استان، به طور شبانه روزی در معیت دکتر "اسماعیل مسعودی کوشک" بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج حضور فعال داشته و انجام وظیفه نمودند که این نوع از همکاری و پیگیری در انجام وظایف، جای تقدیر و تشکر دارد.
بالش زر بیان داشت: در اعترافات اولیه و صریح متهمان نسبت به قتل دو جوان در چند روز گذشته و به انگیزه انتقام جویی، کشف اجساد و بررسی صحنه جرم نیز با حضور مستمر و پیگیر بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی در طی این چند روز گذشته به‌صورت شبانه روزی مورد بررسی قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به حساسیت رسیدگی به این پرونده، این دادگاه به‌صورت غیرعلنی در حال برگزاری است.
بالش زر در خصوص سابقه دار بودن قاتل این پرونده بیان داشت: این متهم ۲۱ ساله دارای سوابقی از جمله محکومیت مالی و ... بوده که در زمان غیبت از مرخصی زندانی خود، مرتکب وقوع این قتل‌ها شده که در کشتن نفر سوم، موفق به رسیدن نقشه شوم خود نشد.
رییس پلیس آگاهی استان در ادامه بیان داشت: اگر فردی با ذهنیت قبلی، با رفتاری فیزیکی همراه با اراده و علم، ضربه‌ای به کسی وارد کند که منجر به مرگ او شود و به نتیجه کاری که کرده است آگاه باشد، این عمل به طور قطع «قتل عمد» مرتکب شده است که در این پرونده، وقوع قتل عمد و آدم ربائی از جمله اتهامات قاتل و همدستش (همسرش) در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج با جدیت و حساسیت خاص دکتر "مسعودی کوشک" در حال بررسی و طی مراحل قانونی و قضایی می‌باشد.
این مقام انتظامی در پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین حوادثی، خطاب به اشرار و اراذل هم هشدار داد و گفت: پلیس و دستگاه قضایی، به عنوان مطالبه‌گر حقوق مردم، به افرادی که بخواهند با ارتکاب جرائمی همانند حادثه این پرونده و نظایر آن، موجب اختلال در امنیت مردم و نظم عمومی جامعه شوند، هشدار می‌دهم که از سرنوشت قاتلین این پرونده عبرت گرفته و توجه داشته باشند که بلاشک سرگذشت متهمین این پرونده در انتظار آن‌ها خواهد بود و در اسرع وقت با شدیدترین وجه ممکن طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1