تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۰۴۹۴۶
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خواستگاری مرد کلاهبردار از 10 دختر در یاسوج

۱
۲
خواستگاری مرد کلاهبردار از 10 دختر در یاسوج
کبنا ؛سرهنگ سعید بالش زر گفت: با ارجاع چندین شکوائیه و مراجعه حضوری خانم‌های جوانی علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد، از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بررسی‌های های بعمل آمده مشخص شد فرد جوانی که مدعی می‌کرد مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی است از سوژه‌های خود کلاهبرداري، و پس از برقراي ارتباط تلفني و آمد و رفت با خانواده‌ها و جلب اعتماد آن‌ها، از موقعيت پيش آمده سوء استفاده و با اخذ طلا و جواهرات و پول نقد از آن‌ها، در فرصتی مناسب متواري و ديگر جوابگوي تلفن خود نبود که اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی بیان کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی و کارشناسی توسط ماموران انجام گرفت که در ادامه مشخص شد متهم مورد نظر داراي سوء شهرت و سوابق متعدد کیفري کلاهبرداري در کارنامه خود دارد.
 این مقام انتظامی در استان در ادامه بیان کرد: پس از تحقیقات لازم و پیگیری‌های مستمر و شناسایی محل تردد، با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، ماموران در اقدامی غافلگیرانه و سریع متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.
 رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: متهم در بازجوئی‌های فنی پلیس به صراحت به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبردای از 10 خانم در شهر یاسوج اعتراف کرد.
 بالش زر در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد، افزود: کلاهبرداران افراد زیرک، شیک پوش و چرب زبان هستند و تاکید مؤکد می‌شود شهروندان و به ویژه خانم‌ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هر کسی و به بهانه خواستگاری و ازدواج، ارتباط برقرار نکرده و به درخواست‌های غیرمعقول آن‌ها توجه نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر ماموران پاک و همیشه بیدار ایران زمین به خصوص سبز پوشان استان غیرتمندمان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1