کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خواستگاری مرد کلاهبردار از 10 دختر در یاسوج

8 آذر 1397 ساعت 15:21

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.


سرهنگ سعید بالش زر گفت: با ارجاع چندین شکوائیه و مراجعه حضوری خانم‌های جوانی علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد، از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بررسی‌های های بعمل آمده مشخص شد فرد جوانی که مدعی می‌کرد مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی است از سوژه‌های خود کلاهبرداري، و پس از برقراي ارتباط تلفني و آمد و رفت با خانواده‌ها و جلب اعتماد آن‌ها، از موقعيت پيش آمده سوء استفاده و با اخذ طلا و جواهرات و پول نقد از آن‌ها، در فرصتی مناسب متواري و ديگر جوابگوي تلفن خود نبود که اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی بیان کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی و کارشناسی توسط ماموران انجام گرفت که در ادامه مشخص شد متهم مورد نظر داراي سوء شهرت و سوابق متعدد کیفري کلاهبرداري در کارنامه خود دارد.
 این مقام انتظامی در استان در ادامه بیان کرد: پس از تحقیقات لازم و پیگیری‌های مستمر و شناسایی محل تردد، با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، ماموران در اقدامی غافلگیرانه و سریع متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.
 رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: متهم در بازجوئی‌های فنی پلیس به صراحت به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبردای از 10 خانم در شهر یاسوج اعتراف کرد.
 بالش زر در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد، افزود: کلاهبرداران افراد زیرک، شیک پوش و چرب زبان هستند و تاکید مؤکد می‌شود شهروندان و به ویژه خانم‌ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هر کسی و به بهانه خواستگاری و ازدواج، ارتباط برقرار نکرده و به درخواست‌های غیرمعقول آن‌ها توجه نکنند.


کد مطلب: 404946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404946/خواستگاری-مرد-کلاهبردار-10-دختر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1