تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۸۹۵
صبح امروز با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد

معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / هدایت‌خواه آمد / زارعی با تفحص و تحقیق از ایدرو موافقت کرد/ محبی: از ورود به مسائل انحرافی پرهیز کردم

۱۲
۱
معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / هدایت‌خواه آمد / زارعی با تفحص و تحقیق از ایدرو موافقت کرد/ محبی:  از ورود به مسائل انحرافی پرهیز کردم
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور «برقعی» قائم‌مقام کمیته امداد، حمیدخرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، «هدایت‌خواه» مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی، نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا و جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
فرید محبی مدیرکل سابق کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه بخش اساسی از سهمیه خانواده‌های تحت پوشش ما پرداخت‌شده است، اظهار کرد: منابع پایدار کمیته امداد استان در همه بخش‌ها پیش‌بینی‌شده، لذا ما در مشارکت‌های مردمی ضعیف هستیم و 80 درصد از کمک‌های مردمی خارج از استان دریافت می‌شود و از منابع پایدار استان نیز برای کمک به افراد تحت پوشش کمک می‌شود.
محبی در ادامه افزود: یکی از اصل‌ها این بود که فضای آرامش را در استان حکم‌فرما کنیم، به همین خاطر تعامل گسترده با مراکز اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را پایه‌گذاری و فاقد از گرایش‌های سیاسی ارتباط برقرار کردیم، و تعاملات متعددی با اقشار مختلف داشتیم.
همچنین نظام برنامه‌ریزی در همه حوزه‌ها را یکپارچه کردیم که در تمامی حوزه‌های ستادی و اجرایی یک نظام برنامه‌ریزی مستقر شد.
پیگیری هیئت‌امنای یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد استان بود، که هیئت‌امنا برای توجه به نظارت و بازرسی در کارها است، لذا هرچقدر هم کارهای بزرگی می‌خواهد انجام شود اگر ارزیابی نداشته باشیم با مشکلاتی مواجه می‌شویم.
کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تنها به وظایف اصلی خود می‌‍پرداخت و از ورود به مسائل انحرافی پرهیز کرد تا کمیته امداد به چالش کشیده نشود.
کمیته امداد استان دو سال متوالی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی شناخته شد، و در پروژه ارتقای تولید به‌عنوان دستگاه برتر بودیم، و همچنین در تحکیم خانواده، حقوق فرهنگی و ترویج حجاب و عفاف، سوادآموزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جز دستگاه‌های برتر استان شناخته‌شده‌ایم.
نظام توزیع عادلانه منابع را در کمیته امداد استان در نظر قرار داده‌ایم و با شرایط محرومیتی که در استان وجود داشت در توزیع امکانات رفاهی نقاط محرومیت را در نظر گرفته‌ایم، سرکشی از مناطق محروم، ویژه و خاص محرومیت را در دستور کار داشتیم، و همچنین استفاده از مؤسسات خیریه پشتیبان ما بوده است.
از نماینده ولی‌فقیه، امام‌جمعه شهر یاسوج، از نمایندگان استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و مدیران بانک‌ها کمال قدردانی را دارم.
به گزارش کبنا، در این مراسم طی حکمی «قباد مبشری» به‌ عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات «فرید محبی» مدیرکل سابق تجلیل به عمل آمد.
مبشری دارای مدرک دکترا و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد. وی همچنین عضو هیئت منصفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد است. او در سال‌های 87، 88، 89، 90 و 91 سکان بهزیستی استان را برعهده داشت.
از حواشی این جلسه:
بنا بر این گزارش، «جعفر گوهرگانی» معاون امور اقتصادی استانداری و «ستار هدایت‌خواه» مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی و نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا به طور تصادفی باهم در سالن معارفه حضور پیدا کردند.
حجت‌الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه نیز در این جلسه حضور پیدا کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه حضور نداشت و بر اساس اطلاعات خبرنگار ما او به کرمان سفر کرده بود.
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و نماینده‌ شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت نیز حضور نداشتند. امروز چهارشنبه 7 آذرماه جلسه علنی مجلس برگزار شد. نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 7 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در بعد داخلی و خارجی از سال 84 تا 96 با 118 رأی موافق، 47 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
برای دیدن گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

انقلابی
Iran, Islamic Republic of
استان قدس رضوی کم هدایتخواه هست که دوباره دور و بر کمیته امداد میگرده و میخواد . انتخاباتی کنه چرا هدایتخواه دست از کارهای تایید طلبی بر نمیداره
جستجوگر
Iran, Islamic Republic of
ما اخرش نفهمیدیم اینهایی که رای ممتنع میدن رفتند مجلس چکار کنند!!!!!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب دکترمبشری پاکدست وتوانا
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر استاد سخنور دانشمند توانا دکتر ستار هدایتخواخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصلاح طلب شناسنامه دار این دوره از انتخابات از ستار هدایتخواه حمایت می کنم
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مبشری انتصاب شایسته شما در کمیته امداد امام خمینی را به شما و گروه هدف تبریک می گویم انشاالله بتوانید خدمتی که مورد رضای خداوند باشد انجام دهید ،موفق و پیروز باشید
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه قبول کن دیگه رای نداری بزار دهراب بور بیاد ببریم
Iran, Islamic Republic of
خدا به شفا بده
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
قدرت هدایتخواه همینه تو دولت اصلاحات و نمایندگی زارع مدیر عوض میکنه ...
حق
Iran, Islamic Republic of
بیشتری خدمت به کمیته امداد امام خمینی ره دکتر تاج گردون کرده ریاست کل در جریان
بارونی
Iran, Islamic Republic of
درود برزارعی مرد عمل وبی ریا
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دکتر دهبانی وتلاش ایشان و همراهی خستگی ناپذیرشان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1