تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۰۴۶۸۸
به دلیل برخورد با استخدام‌های فله‌ای و مفاسد اقتصادی صورت گرفت

حمایت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه قضا

۰
حمایت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه قضا
کبنا ؛ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد و استخدام‌های فله‌ای تقدیر و اعلام حمایت کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است: مردم شریف و استان کهگیلویه و بویراحمد مدت‌هاست که مفاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اداری در ابعاد مختلف متنوع همانند موریانه منافع شما امت شهید پرور را تهدید می‌کند.
از آن جا که وظیفه همه دلسوزان مبارزه با مفاسد است اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان، فرهنگیان و ائمه جمعه خیرخواهانه در مجامع عمومی و خطبه‌های نماز جمعه علیه این روند موضع‌گیری کرده‌اند.
بارها در خصوص استخدام‌های بدون ضابطه و انتصابات فامیلی که نتیجه آن کم توجهی به عموم و برخورداری افرادی خاص است همه مسؤولان من جمله دستگاه‌های نظارتی و قضایی را به ایفای نقش مفید و موثر دعوت کردیم.
به حمدالله مسؤولان مزبور گرچه دیر هنگام ورود کردند و لکن اقدامات اخیر آن‌ها موجبات امیدواری مردم را رقم  زده است ائمه جمعه استان ضمن رصد این اقدامات در صورت تداوم آن‌ها که موجبات احقاق حق مردم برای بازگرداندن بیت‌المال گردد و مبارزه جدی و خستگی ناپذیر دستگاه‌های نظارتی و قضات انقلابی را به دنبال داشته باشد حمایت کرده و آن‌ها را در مجامع عمومی تبیین خواهند کرد.
از همه مسؤولان دلسوز استان متنفذین و معتمدین مردم می خواهیم متحد و منسجم دست در دست هم این مبارزه‌ی همه جانبه با مفاسد تلاش کنند و دستگاه‌های نظارتی و قضایی را بعد از ایفای نقش مورد حمایت قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1