تاریخ انتشار
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۰۴۰۶۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد

13 میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

۰
13 میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
کبنا ؛فرید محبی اظهار داشت: 80 هزار عدد صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در کهگیلویه و بویراحمد نصب و یا بین مردم این استان توزیع ‌شده است.
وی افزود: صدقات جمع ‌آوری ‌شده در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ازدواج، تأمین جهیزیه، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌ های موردی، کمک هزینه تحصیلی و پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هزینه می ‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سامانه پیامکی #1*074*8877* به عنوان یکی از روش‌ های نوین پرداخت صدقه و دیگر کمک‌ های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در این استان فعال ‌شده است.
محبی عنوان کرد: مهمترین مزایای پرداخت صدقه به روش الکترونیکی و از طریق این سامانه پیامکی شامل افزایش اعتماد عمومی، جلوگیری از سوء استفاده‌ های احتمالی و کاهش هزینه تخلیه صندوق صدقات است.
وی ابراز داشت: پرداخت صدقه از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد یکی از راهکارهای مهم برای کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان است.
محبی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به‌ منظور جلب مشارکت های مردمی برای یاری ‌رساندن هر چه بهتر به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان طرح‌ ها و برنامه ‌های متعددی را در طول سال اجرا می کند.وی اظهار داشت: انتظار می رود که نیکوکاران بومی و غیربومی با مشارکت در این طرح ‌ها و برنامه ‌ها اقدام به همکاری لازم با کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در راستای کاهش مشکلات مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند استان کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1