کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

نیکبخت: تداوم سیاست‌های استاندار سبب خروج کهگیلویه و بویراحمد از این وضعیت می‌شود

5 آبان 1397 ساعت 2:01

با انتصاب شما به عنوان استاندار با توجه به شناخت و اشراف شما بر مسائل سیاسی و اداری، توانستید سیاست درمان را به خوبی اجرا کنید، مبارزه باقوم گرایی وجناح بندی‌های نا متعارف، شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل در بخش‌های مختلف استان سرلوحه کار شما است و بدون شک تداوم این برنامه‌ها و سیاست‌ها باعث خروج استان و شهرستان از این وضعیت می‌شود.


 صبح روز (پنجشنبه 3 آبان ماه 97) شورای اداری کهگیلویه به ریاست استاندار کهگیلویه وبویر احمد و حضور هیئت همراه، نماینده کهگیلویه بزرگ و مسوولان شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه خطاب به استاندار با اشاره به اینکه عوامل زیادی از جمله ناکارآمدی، بی مسئولیتی، و دامن زدن به مسائل سیاسی دست به دست هم داده تا این استان به ویژه شهرستان کهگیلویه به توسعه لازم دست نیابد اظهار کرد: با انتصاب شما به عنوان استاندار با توجه به  شناخت و اشراف شما بر مسائل سیاسی و اداری، توانستید سیاست درمان را به خوبی اجرا کنید، مبارزه باقوم گرایی وجناح بندی‌های نا متعارف، شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل در بخش‌های مختلف استان سرلوحه کار شما است و بدون شک تداوم این برنامه‌ها و سیاست‌ها باعث خروج استان و شهرستان از این وضعیت می‌شود.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: شورای اداری نیز از سیاست‌ها و برنامه‌های شما حمایت خواهد کرد و خواهان ادامه این برنامه‌ها هستیم.
نیکبخت، کمبود وسایل نقلیه سنگین، ماشین زباله کش، ماشین آتش نشانی فرسوده، اصلاح و بازسازی معابر و وردی‌های شهر، مشکلات آبرسانی سیار به روستاها و عشایر، بهسازی چشمه‌ها و تهیه ذخیره آب برای روستاها و عشایر، کمبود نیرو، اعتبار و تجهیزات محیط زیست را از جمله مشکلات شهرستان عنوان کرد.
وی ادامه داد: وضعیت نامناسب برخی از راه‌های روستایی، فضاهای ورزشی و مذهبی نیمه کاره رها شده، ساختمان فرسوده مدارس و ادارت، تعطیلی پایگاه امداد جاده‌ای به ویژه هلال احمر به دلیل نبود اعتبار و زیرساخت‌های فرسوده نیز از دیگر مشکلات شهرستان است.
نیکبخت به اهمیت پروژه جاده پاتاوه -دهدشت به عنوان خروج شهرستان از وضعیت فعلی اشاره و افزود: امیدواریم با دستور شما سریعاً به اتمام برسد، همچنین جاده ارتباطی دهدشت به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک نیاز به تعریض و آسفالت دارد، در واقع شبیه یک جاده روستایی است.
 وی در پایان پروژه‌های نیمه کاره شهرستان را یادآور شد و گفت: انتظار داریم در زمینه تامین آب کشاورزی، پروژه‌های آب شرب چهار شهر و دیگر پروژه‌ها دستور تامین اعتبار و تسریع در اجرای پروژه‌ها را بدهید.


کد مطلب: 404054

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404054/نیکبخت-تداوم-سیاست-های-استاندار-سبب-خروج-کهگیلویه-بویراحمد-این-وضعیت-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1