تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۰۳۴۷۹
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

دهه پنجم انقلاب را با هشدار کوبنده به دشمنان آغاز می‌کنیم

۰
دهه پنجم انقلاب را با هشدار کوبنده به دشمنان آغاز می‌کنیم
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شورآفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.
سردار یدالله بوعلی صبح امروز رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس  و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاهیان همیشه بیدار استان کهگیلویه و بویراحمد به نام اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شور آفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.
وی گفت: این رزمایش با حضور 152 گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه 109 گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم.
سردار بوعلی افزود: در این رزمایش به دشمنان اعلام می‌کنیم در رکاب رهبری برای پاسداری از اسلام و مقاومت در برابر تطمیع‌ها و تحریم‌ها بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود، این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1