کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

دهه پنجم انقلاب را با هشدار کوبنده به دشمنان آغاز می‌کنیم

12 مهر 1397 ساعت 13:56

وی گفت: این رزمایش با حضور 152 گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه 109 گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شورآفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.
سردار یدالله بوعلی صبح امروز رزمایش 20 هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس  و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاهیان همیشه بیدار استان کهگیلویه و بویراحمد به نام اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شور آفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است.
وی گفت: این رزمایش با حضور 152 گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم و همچنین با حضور مقتدرانه 109 گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم.
سردار بوعلی افزود: در این رزمایش به دشمنان اعلام می‌کنیم در رکاب رهبری برای پاسداری از اسلام و مقاومت در برابر تطمیع‌ها و تحریم‌ها بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود، این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.


کد مطلب: 403479

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403479/دهه-پنجم-انقلاب-هشدار-کوبنده-دشمنان-آغاز-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1