تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۴۴۸
پس از5 ماه؛

تخلفات در هیئت‌ وزنه‌برداری رو شد / ابطال انتخابات «هیئت وزنه برداری» کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
تخلفات در هیئت‌ وزنه‌برداری رو شد / ابطال انتخابات «هیئت وزنه برداری» کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
انتخابات هیئت وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد پس از 5ماه از برگزاری آن با ورود سازمان بازرسی و طی نامه رسمی فدراسیون وزنه برداری ابطال شده است. 
به گزارش کبنا، مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتم اردیبهشت سال جاری برگزار و عبدالرحیم کاظمی به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. اکنون با گذشت حدودا 5 ماه از برگزاری این انتخابات، ابطال آن اعلام شد. به نظر می رسد به دلیل وجود تخلفاتی، بازرسی به مجمع انتخاباتی این هیات ورود کرد و در نهایت این انتخابات باطل شد. 
سید محمد تقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی در این رابطه گفت: رسانه ها علاوه بر پیگیری و مطرح کردن موارد منفی و نقاط ضعف استانها، به دنبال نقاط قوت و افتخاراتی که ورزشکاران استان طی دولت تدبیر و امید و طول نظام کسب مدال می کنند نیز باشند. 
وی افزود: البته ما ضعفی نداشته ایم و اگر ضعفی صورت گرفته از سوی هئیت ما بود که متاسفانه رئیس هیئت بعنوان سرپرست وقت هیئت(آقای عباس بهروزی قوام آبادی) از سوی فدراسیون وزنه برداری معرفی شده بود اما طی چهار سالی که رئیس هیئت بود، این هئیت دارای چارت و تشکیلات مناسبی نبود و نتوانست تشکیلات هیئت خود را تکمیل کند که با حضور جناب آقای بیرانوند، دبیر جدید فدراسیون وزنه برداری مجمع انتخاباتی هئیت وزنه برداری استان برگزار شد. 
علوی اظهارکرد: با توجه به اینکه خیلی ورزشکار وزنه بردار در استان نداشتیم جزء باشگاه نفت و گاز گچساران، افرادی برای اعضای مجمع معرفی شد. یکسری مدارکی از سال 84 و 86 داریم که تیم باشگاه نفت و گاز گچساران با این نام در مسابقات کشور شرکت می کرد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت نفت و گاز گچساران تمکن مالی خوبی دارند و اعتباراتی برای حوزه ورزش خود و عموم هزینه می کند از این موقعیت استفاده و یک تیم وزنه برداری راه اندازی کردند. 
علوی تصریح کرد: ما باشگاه نفت و گاز گچساران را در قالب استان کهگیلویه و بویراحمد می دانیم در حالی که سایر تیمهای این باشگاه با نام نفت و گاز گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات کشوری شرکت می کنند، فکر می کنم اینجا مقداری از سوی برخی ها کم اخلاقی صورت گرفته است. 
وی ادامه داد: اگر از سوی سازمان بازرسی انتخابات مجمع را رصد کردند و ایراد گرفتند ما نیز تابع نظم و مقررات هستیم و گردنمان از مو باریک تر است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در بررسی های سازمان بازرسی دو سه ایراد گرفته شد این درحالی بود که همین ایرادات در دوره گذشته که آقای بهروزی رای آورد، وجود داشت. 
علوی بیان کرد: یکی از این ایرادها در خصوص حضور باشگاهی بود در مجمع شرکت کرد که گفته می شود به نام استان نیست، همه می دانند باشگاه نفت و گاز گچساران در مسابقات کشوری به نام استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می کرد. 
وی تاکید کرد: رئیس مجمع ما نیستیم بلکه ما هماهنگ کننده هستیم و این موارد از اختیارات رئیس مجمع(رئیس فدراسیون) است و براساس لیستی که از ورزشکاران داریم به فدراسیون ارائه می دهیم و فدراسیون آخرین آمار را برای شرکت در مجمع ارائه می دهد. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: پس از بررسی سازمان بازرسی و ایرادات مطرح شده نامه ای به فدارسیون ارسال کردیم که در صورت نیاز انتخابات مجمع وزنه برداری استان مجددا برگزار شود و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور در جواب اعلام کردند انتخابات مجمع وزنه برادری استان کهگیلویه و بویراحمد دوباره برگزار شود. 
علوی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد توان اینکه در تمامی رشته ها بصورت خاص باشگاه داشته باشد را ندارد و قاعدتا باشگاهی که می خواهد در مجمع انتخاباتی شرکت کند صرفا باید در همان رشته تخصص داشته باشد و از این به بعد ضمن رعایت این موارد، سخت گیری خواهیم کرد تا با مشکلات بعد مواجه نشویم. 
وی اضافه کرد: با این وضع برخی از رشته های نوپای استان باید با تعداد نفرات کمتری در مجمع انتخاباتی حاضر شوند چراکه پیشنه خوبی از فعایتهای باشگاه داری، مربی گری و داوری ندارند. 
 در مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان کهگیلویه وبویراحمد که اردبهشت ماه امسال با حضور علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر فدراسیون وزنه برداری با شرکت دو داوطلب برگزار شد، عبدالرحیم کاظمی با ۸ رای از ۱۵رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد که اکنون با گذشت حدودا پنج ماه از برگزاری این انتخابات، ابطال آن اعلام شد. به نظر می رسد به دلیل وجود تخلفاتی، بازرسی به مجمع انتخاباتی این هیات ورود کرد و در نهایت این انتخابات باطل شد. 
گفتنی است که «کاظمی» از کارمندان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و مربی باشگاه وزنه برداری نفت و گاز گچساران است. (ایسنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس ورزش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علوی،
همه میدانند که گچساران و باشگاه نفت و گاز گچساران جز استان کهگیلویه و بویراحمد است .این چه بهانه ای است که گرفته اید.
آقای رحیم کاظمی از موقعی که ریاست هیات وزنه برداری را بعهده گرفته تحولات خوبی را انجام داده است.متاسفم که دراین استان نمی گذارند کسی کار مثبت انجام دهد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1