کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

پاسخی به مطلب در خصوص اتفاقات «سادات محمودی» دنا؛ آقای موسوی این همه تناقض در گفتار تا به کی / اظهارات جنابعالی مصداق همان «قیلون و آرد بیز» است

11 شهريور 1397 ساعت 13:21

شما با همین حرفت و سوالت کل ادعاهایی خود را نغض کردید شما از یک طرف از یک جریان حمایت می‌کنید، بعد خود و عوامل را بی طرف و بی مغرض میدانید. شما از یک طرف می گویید ما بیطرف و خادم امام رضا (ع) هستیم و از طرف دیگر از نماینده مردود شده حمایت می‌کنید


متن ارسالی

بعد از انتشار مطلبی با عنوان «زارعی: با بسته‌های غذایی عزت‌ مردم را خدشه‌دار نکنید / خادم‌یار: آیا توزیع کالا و آسفالت‌های بدون زیرسازی در ایام انتخابات عزت مردم را خدشه‌دار نکرد» در این سایت خبری یکی از مخاطبان به آن پاسخی داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛


 او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد، آن پیام چیست؟ من آن پیام را در یک کلمه خلاصه می‌کنم. بدانید پیام زندگی پرماجرای علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به ما عبارت است از مبارزه‌ دائمی خستگی‌ناپذیر.  (بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد در آستان مقدس رضوی ـ  63/9/3)

مدیر محترم سایت وزین و مردمی کبنانیوز
با سلام
احتراماً در پاسخ به واکنش یکی از کارکنان و حقوق بگیر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی که به اصطلاح خود را خادم یار[کلیک کنید] معرفی کرده است؛ مطلب ذیل در آن سایت مطابق قوانین مطبوعات به نام بهنام ازاده درج گردد:
 جناب آقای موسوی که مدعی خادم امام رضا (ع) می‌باشد ولی گفته‌هایش خلاف ادعای ایشان را ثابت می‌کند و خلاف نص صریح قرآن کریم که از مضرات شراب می‌فرماید ولی از منافع آن هم صحبت می‌کند. شما به تمسک از این آیه عیوب را به نظر خودت با عینک واقع بین دیدی ولی عینک شما بیش از حد سیاه نمایی می‌کند. عیب را دیدی از هنرش هم اشاره‌ای می‌فرمودید؛ ولی شما و هم قطارانتان در مغلطه و سفسطه بافی بیش از حد ماهر هستید و مجبورم با زبان خودت صحبت کنم؛ چون شما بر خلاف عنوان خادم بودنت طامات می‌بافی. شما نماینده قانونی مردم را به نابینا بودن در واقعیت متهم می‌کنی چون کافر همه را به کیش خود می‌پندارید.
در مورد ادعای قانون گازرسانی در دوره‌ای از مجلس که نورچشمیت در آن نماینده بوده، چرا بعد از پنج سال، کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود؟ چرا خود اعتبارسنجی نمی‌کرد و در همان موقع پروژه‌ها افتتاح نمی‌شد تا الان نوبت به منطقه‌ی دیگر مثل زیلایی می‌رسید؟
شما سفسطه گرا خوب می دانید که مقصر وضعیت موجود خود شما و امثال همفکرانتان هستید؟ فکر کنم یا حافظه‌ات را از دست داده‌اید یا خودت را به مغالطه و سفسطه کاری زده‌اید که مردم را هم مثل خود فرض می‌کنید. درصورتیکه نمی‌توان جهش تصاعدی قیمت پراید شش میلیونی به بیست میلیونی را از حافظه مردم پاک کرد.
گرچه برجام شیمی درمانی بود بر تومور سرطانی تندروی همفکرانتان که آن را کاغذ پاره‌ای بیش نمی‌دانستند؛ ولی کشور را به لبه پرتگاه بردید که این شیمی درمانی کوتاه و مستعجل بود.
و این که نمره انضباطی نماینده مردم را به زعم خود بیست میدانید کور خوانده‌اید؛ چرا شما با این طناب می‌خواهید مثل نمایندگان اسبق ایشان را به چاه نظارت استصوابی بفرستید و دام رد صلاحیت را برای ایشان پهن کنید تا مجالی برای تاختن اربابتان فراهم شود. ما دیگر با این ریسمان به چاه نمی‌رویم چون وقتی مردم در یک انتخابات سالم و شفاف دست رد بر سینه‌ی اربابانتان می‌زنند چنین دام رد صلاحیت را می‌بافید.
 دام دیگر شما و اربابتان سواستفاده از گرایشات مذهبی مردم است که این حنا هم دیگر رنگی ندارد. ما از امام یتیم نوازمان یاد گرفتیم که اگر امدادی صورت بگیرد باید در خفا و به صورت ناشناس باید به استمالت محرومین پرداخت نه همراه دوربین صدا و سیما برای بهره برداری سیاسی یک جریان. از خادم امام رضا (ع) و مقدسات مایه می‌گذارید و حیثیت مردم را با هدایای ناچیز .... می‌برید. دست در جیب مقدسات می‌کنید و به نام خود و تمایلات دنیوی، مادی و سیاسی خرج می‌کنید. از کیسه‌ی مقدسات در راستای امیال شخصی خود می‌بخشید.
جناب به اصطلاح خادم عزت و شرافت مردم را با توزیع گوشت گرم و... دست مایه‌ی خود نکنید؛ اگر این روش جواب می‌داد با وجود نهادهای حمایتی تا الان فقر رخت می‌بست اگر صداقت دارید به جای ماهی دادن و مردم را گدا صفت بار آوردن، ماهیگیری را یاد دهید و خدمات زیربنایی و عمومی ارائه دهید. کدام بیمارستان، درمانگاه، سالن ورزشی و خدمات عمومی شاخص را در حوزه سادات بزرگوار محمودی یا در زیلایی ساخته‌اید؟ شما شخصاً به خادمیاران سلامت جهت تجویز عینک مراجعه فرمایید.
اینکه می‌فرماید خدمات نمایندگان قبل را به اسم خود مصادره می‌کند کدام خدمات؟ بنده آن دوران نکبت را دوران فترت و رکود خدمات می‌نامم. اگر خدماتی بود با وجود رعب و وحشت، ابر وباد، قدرت و بگیر و ببند دست رد بر سینه‌ی شما نمی‌زدند.
 شما چه در قدرت چه بی قدرت فرقی به حالتان ندارد همواره بر اریکه‌ی قدرت می‌تازید و حاضر به پیاده شدن نیستید.
در جواب سوال شما که آیا رسیدگی به محرومین به اسم امام رضا (ع).... بله شما به اسم امام رضا (ع) خرج می‌کنید ولی به کام خود بهره برداری می‌کنید شما با همین حرفت و سوالت کل ادعاهایی خود را نغض کردید شما از یک طرف از یک جریان حمایت می‌کنید، بعد خود و عوامل را بی طرف و بی مغرض میدانید. شما از یک طرف می گویید ما بیطرف و خادم امام رضا (ع) هستیم و از طرف دیگر از نماینده مردود شده حمایت می‌کنید. شما از یک طرف می گویید و گازرسانی وظیفه دولت هست و کس دیگه ای هم نماینده بود گازرسانی را انجام می‌داد دیگر و از طرف دیگر گازرسانی به حوزه سادات محمودی را به نماینده اسبق نسبت می‌دهید. با یک بررسی میدانی ساده در روستاها همه متوجه می‌شوند نمایندگی تولیت آستان رضوی در استان ما با چه نگاهی و به چه افرادی حمایت می‌کند. این همه تناقض در گفتار تا به کی؟
به خدا اظهارات جنابعالی مضحک و مصداق ضرب المثل به قول خودت ((قیلون و آرد بیز)) است.
در مورد مناظره که بسیار خود شیفته و ذوق زده هستی این نشان از بیماری الینه است که باز توصیه می‌شود به همان خادمیاران سلامت مراجعه نمایید.
------------------------------
بهنام آزاده زیلایی
---------------------------


کد مطلب: 402705

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402705/پاسخی-مطلب-خصوص-اتفاقات-سادات-محمودی-دنا-آقای-موسوی-این-همه-تناقض-گفتار-کی-اظهارات-جنابعالی-مصداق-همان-قیلون-آرد-بیز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1