تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۲۵۱۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده:

مردم لنده مطالبه‌گر مسائل بهداشتی شهرستان باشند

۰
مردم لنده مطالبه‌گر مسائل بهداشتی شهرستان باشند
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: با توجه به وسعت شهرستان لنده و جاده‌های بین شهرستانی راه‌اندازی و استقرار دو مرکز فوریت‌های پزشکی لازم و ضروری است.
به گزارش کبنا، امراله خانی در جمع مردم و اصحاب رسانه شهرستان لنده با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای استقرار و توسعه شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان اظهار داشت: همه مردم شهرستان باید هم پای فرزندان خود در شبکه بهداشت و درمان مطالبه‌گر رفع نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان باشند.
وی افزود: مطالبه‌گری تنها به مطرح کردن موضوعات در فضای مجازی نبوده، بلکه باید در همین راستا مسؤولان شبکه بهداشت و درمان را در مراکز ذیصلاح نیز یاری کنند.

*در حوزه بهداشت و درمان هیچ میراث ماندگاری از گذشتگان نداریم
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به تلاش شورای اسلامی و برخی افراد صاحب نفوذ شهرستان برای پیگیری مطالبات بهداشتی و درمانی شهرستان تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان و عمران و آبادانی این عرصه متأسفانه میراث ماندگاری از گذشتگان وجود نداشته و هیچ مجوزی در گذشته برای شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان لنده صادر نشده بود.
خانی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسؤولان شهرستانی و استانی مراحل صدور مجوز بیمارستان شهرستان در حال اتمام بوده می‌باشد.
وی در ادامه به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان لنده اشاره و خاطر نشان کرد: قیمت و ویزیت پائین در شهرستان لنده باعث مراجعه بسیاری از مردم به پزشکان متخصص شده، به گونه‌ای که در ماه بیش از 2 هزار و 500 نفر در شهرستان ویزیت پزشکان متخصص می‌شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: با راه‌اندازی کلنیک شهید رضایی در شهرستان لنده بیش از 11 بخش با اخذ مجوزهای لازم در این کلنیک راه‌اندازی خواهد شد.
خانی افزود: یکی از مطالبات مردم دو حوزه موگرمون و قیام بحث راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی بوده که این مهم در سطح استان و وزارتخانه با جدیت در حال پیگیری است و به احتمال قوی موضوع فوریت‌های پزشکی حوزه قیام در پائیز برطرف خواهد شد.

*ضرورت واگذاری سرانه عشایر شهرستان بهمئی در تابستان به لنده
وی ادامه داد: در حوزه‌های امدادرسانی در تابستان امسال بیش از 6 مورد پرواز بالگرد به شهرستان لنده و به خصوص حوزه کوه سیاه و مناطق عشایری شهرستان انجام شده که این امر بر ضرورت راه‌اندازی مرکز فوریت‌ها در این حوزه نیز افزوده است.
دبیر شورای سلامت شهرستان لنده به خدمات رسانی به عشایر شهرستان نیز اشاره و یادآور شد: با توجه به حضور عشایر شهرستان بهمئی در طول تابستان در مناطق عشایری شهرستان لنده ضروری است سرانه پزشک خانواده عشایری حوزه بهمئی در این مدت در اختیار شهرستان لنده قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1