تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب : ۴۰۱۹۵۸
یادداشت:

آقای تاجگردون برای «صیدالی» و «نوروزی» هم نامه‌ی بنویس

۱۷
۰
آقای تاجگردون برای «صیدالی» و «نوروزی» هم نامه‌ی بنویس
کبنا ؛ 
11 مردادماه 97 پایگاه خبری صدای جنوب نوشت که نماینده گچساران و باشت با ارسال نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون استخدام شده‌اند، شد.
غلامرضا تاجگردون در این نامه که خطاب به اورنگ ایلامی نوشته شده لیست افرادی را می‌خواهد که به شکل رسمی، قراردادی، پیمانکاری و هر روش دیگری در بهداشت و درمان گچساران و باشت مشغول شده‌اند.
وی همچنین خواستار تفکیک این لیست به شهرستان، محل فعالیت و تاریخ شروع به کار و همچنین ذکر تلفن افراد استخدام شده می‌شود.
تاجگردون تاکید می‌کند که ازبین کارکنان مشغول به خدمت شده، آنانی که وابسته به مدیران و کارمندان شبکه‌ها و دانشگاه هستند نیز مشخص گردند.
نماینده گچساران و باشت همچنین از اورنگ ایلامی می‌خواهد که کسانی که با توصیه خود تاجگردون مشغول به کار شده‌اند نیز مستند اعلام نماید.
این رسانه نوشت؛ این نامه‌ی چهارم تیرماه سال(؟) نگارش شده و ایلامی در پی نوشت آن نامه‌ی از معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی خواست تا این کار را انجام دهد. هر چند تاکنون خبری از  نتیجه نامه‌ی نیست و آیا اگر لیست خواسته شده، آماده گردید، نماینده گچساران و باشت یا رئیس دانشگاه حاضر به رسانه‌ای کردن آن نیز هستند.
 هر چند دلایل این اقدام «غلامرضا تاجگردون» نماینده گچساران و باشت برای مردم و رسانه‌ها مشخص نشده و عملاً او با چه اهدافی اینگونه نامه‌ها را می‌نویسد، اما این اقدام «تاجگردون» کمی عجیب به نظر می آید.
اولاً) نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف نمایندگان مجلس به شماره می‌رود و اگر او به دنبال این است که آیا بر اساس ضوابط و قوانین نیروها به کار گرفته‌ شده اند، بدون شک کار او قابل تحسین خواهد بود، پس لازم است که برای حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مسوولان پتروشیمی گچساران، اداره کل هواشناسی، مدیرعامل شرکت نفت گچساران و سایر مدیران هم نامه‌ی این شکل مرقوم کند، تا بداند که چه کسانی بدون طی مراحل قانونی استخدام شده اند و حق چه تعداد نخبه و افراد ممتاز دانشگاه ها خورده شده است. هر چند آقای تاجگردون خود بهتر از همه می داند در هر دستگاه دولتی چه افرادی به اذن او جذب شدند و البته مردم باوی، قشقایی و گچسارانی ها هم می دانند.
دوماً) آقای تاجگردون در گفت و گو با رسانه ای اظهار کرد «برای من فرقی نمی‌کند ما می‌خواهیم کار و اشتغال ایجاد شود و بچه‌های مردم بیکار نباشند حالا هر کسی سر کار برود مهم نیست.» پس این نامه‌ات چه بود و این حرفت چیست؟
 سوماً) کاش آقای اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد لیست استخدامی ها را در اختیار رسانه ها قرار می داد تا حساب کار بیشتر دست مردم می آمد و نورچشمی‌های آقای نماینده را بهتر می شناختند.
عشق آنست که از روی حقیقت باشد
هرکه را عشق مجازیست حمال الحطب است
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تو اول ی سوزن به خودت بزن ی جوالدوز به دیگران..لطفا تو هم امار استخدامی های بدون ضابطه و با رابطه را که تو این 6 سال و اندی با حکم شما مشغول به کار شدند منتشر بفرما..با تفکیک ایل و طایفه و تیره.از کی تا حالا به فکر اشتغال افتادی..هدفت از این نامه و اون نشستت با دکتر هاشمی هم باز کردن راه واسه استخدام نور چشمی ها و بادمجون دور قاب چینات هست و بس.مردم چی فرض کردی تو !!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ق.ا پسر عمو ف. ،ش. عس. خواهر خانم م. ا
یدالله مرادی
Iran, Islamic Republic of
یکی از مهمترین مطالبه مردم و بقول متخلفین ؟!؟دلواپسان شفاف سازی در بکارگیری نیروها و اهدا پستها و امتیاز پیمانکاریهای و بکارگیری نیروها بوده و هست .این نامه نگاری هر چند نوعی فرافکنی است اما باید به فال نیک گرفته شود اما شامل همه دستگاهها و شرکتها شود .همه بکارگیریهای خاله خورزویی در بیمه ها و گمرکات و پالایشگاهها در شهرهای دیگر را شامل شود .
رحمان
Iran, Islamic Republic of
وای از بی عدالتی خدایا مردم ما چه گناهی کردن
باوی
Iran, Islamic Republic of
اگه ایلامی دستور داده بابویی لیست رو بنویسه که نمینویسه .
تاجگردون خودت استخدامشون کردی لیستش پیش خودته
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه ضعف و ناکارامدی دکتر ایلامی و سکوت نمایندگان و استاندار چه مفهومی میتواند داشته باشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
برا صیدالی نوروزی و... نامه نمینویسه چون مشخص میشه همه به کار گرفته شدگان از بستگان خودش هستن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
برا صیدالی نوروزی و... نامه نمینویسه چون مشخص میشه همه به کار گرفته شدگان از بستگان خودش هستن
حسن
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر نویسنده. نماینده محترم ما متاسفانه مردم را .... فرض کرده غافل از اینکه دستش برا همه رو شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
والله به خدا خودش برا نمایندگی خوبه چون تا دلتون میخواد میتونه نقش بازی کنه و رنگ عوض کنه. آخه کیه که نمی دونه در هیچ برهه ای از تاریخ گچساران و باشت مثل این ۶ سال نورچشمی ها دیده نشدن و فقط و فقط ملاک جذب و پست گرفتن نزدیکی به نماینده نبوده. جالبه که دست بردار هم نیست. بابا به خدا مردم نادان نیستند
در جریان امور
Iran, Islamic Republic of
خ.. خوب می دونه که جوری با مدیران و پیمانکاران بکارگیری نورچشمی ها را ردیف کرده که هیچ ردپایی هم ازش نباشه. اگر هم باشه کی جرات بیانش را داره!
کاکاپنجعلی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون سلام
اگر راست میگویید احازه دهید یک گروه بی طرف از جمله بسیج دانشجویی این کار را در تمام سبستمهای استان انجام دهند تا ملت واقعیت را بفهمند. شما به کسانی که زیر دستند ماموریت ندید
جانباز
Iran, Islamic Republic of
مطمئنید بسیج دانشجویی بی طرفه؟
Iran, Islamic Republic of
شما و بقیه میگویید مردم نادان نیستند و... بفرمایید از سیارات دیگر ی اومدند بهش رای دادند
ممدو
Iran, Islamic Republic of
شما برای.هر جوری بخای ثابت کنی که داری کار درست انجام میدی، برداشت و تفسیر خودش را داره
Iran, Islamic Republic of
کار اقای تاجگردون فرار رو به جلو بود
France
:small_red_triangle: مقصد تاجگردون در وزارت راه مشخص شد

در پی انتشار خبر «تاجگردون در راه وزارت راه و شهرسازی»، محمدقائم تاجگردون در گفتگو با یک سایت‌های محلی حوزه‌ی انتخابیه‌ی غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسون برنامه مجلس، با تکذیب نسبت برادری خود با او و عدم توضیح درباره‌ی رابطه‌ی سببی و نسبی با هم؛ اما به نوعی تلاش برای انتصاب به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی را تأیید کرده است.

محمدقائم تاجگردون در این مصاحبه توضیح داده است که ورود من به سازمان بنادر از طریق ارتباط سازمان بنادر با دانشگاه شریف که محل فارغ التحصیلی بنده هست و با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه و درخواست سازمان بنادر برای استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، در نهایت به معرفی بنده و ارسال رزومه برای سازمان بنادر منجر شده است.

اما بررسی‌های خبرنگار انصاف نیوز حاکی آن است که محمد قائم تاجگردون اواخر سال . با مدرک فوق لیسانس به‌صورت سرباز هیات علمی وارد وزارت علوم و تحقیقات و فناوری شده است. وی پس از اتمام دوران خدمت به عنوان عضو هیات علمی و با مرتبه‌ی مربی پژوهشی به‌صورت پیمانی در آن وزارتخانه استخدام شده است و مغایر با بند ۱ ماده ۷۳ آیین نامه‌ی استخدام اعضای هیات علمی، از مهرماه سال ۱۳۹۰ با قبولی در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف با اخذ مأموریت آموزشی تحصیلات خود را در مقطع دکتری آغاز و پس از گذشت ۵ سال و پرشدن سنوات قانونی در مهرماه سال ۱۳۹۵ فارغ التحصیل می‌.پس از تأخیر بوجود آمده هیات امنای منطقه ۲ پژوهشی در سی و پنجمین جلسه‌ی خود در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ با دو نوبت تمدید مأموریت او موافقت کرده است!

وی همچنین در حین سال‌های تحصیل و مأموریت آموزشی مغایر با ماده‌ی ۷۶ آیین نامه‌ی استخدامی اعضای هیات علمی پس از انتصاب دکتر علیرضا جهانگیریان در سال ۱۳۹۲ به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری، به عنوان سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آن سازمان منصوب و کمتر از یکسال از این سمت برکنار می‌شود.

دکتر محمدقائم تاجگردون پس از فارغ التحصیلی و اتمام مأموریت آموزشی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از مرتبه‌ی مربی پژوهشی به استادیار پژوهشی تبدیل وضعیت و ارتقاء مرتبه یافته است.

مواد ۷۳ و ۷۶ از فصل هفتم آیین نامه‌ی استخدام اعضای هیات علمی بر رسمی قطعی بودن عضو هیات علمی برای ادامه‌ی تحصیل در مقطع دکتری تخصصی با استفاده از مأموریت آموزشی و همچنین مأمور به خدمت در دستگاه‌های اجرایی به شرط ارتباط تخصصی و با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی اشاره دارد.

ماده ۷۷ آیین نامه مذکور نیز مأموریت اعضای رسمی به خدمت در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری غیردولتی- غیرانتفاعی را ممنوع کرده است. این درحالی است که محمد قائم تاجگردون در سال ۹۳ در حین مأموریت آموزشی به عنوان مدیرکل فناوری اطلاعات مرکز الگوی اسلامی پیشرفت که در مصاحبه‌ی خود توضیح داده یک مرکز غیردولتی است، مشغول بکار بوده است.

بررسی‌های خبرنگار انصاف نیوز از رزومه‌ی علمی و اجرایی دکتر محمدقائم تاجگردون که از بین فارغ التحصیلان دانشگاه شریف مورد تأیید سازمان بنادر و دریانوردی برای شروع همکاری قرار گرفته بیانگر این است که علاقه‌ی علمی او به مدیریت دانش گرایش دارد و سوابق کاری و اجرایی او نیز به دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی و مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ختم شده است؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید سازمان بنادر و دریانوردی که یک سازمان بین المللی و تخصصی در عرضه‌ی حمل و نقل و لجستیک است و هوشمندسازی بنادر از اولویت‌های آن سازمان است براساس کدام ماده قانونی و چگونه از توان علمی، اجرایی و مدیریتی فارغ التحصیل منتخب دانشگاه شریف استفاده خواهد کرد؟
http://www.ensafnews.com/127175
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1