کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

آقای تاجگردون برای «صیدالی» و «نوروزی» هم نامه‌ی بنویس

12 مرداد 1397 ساعت 3:33

کاش آقای اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد لیست استخدامی ها را در اختیار رسانه ها قرار می داد تا حساب کار بیشتر دست مردم می آمد و نورچشمی‌های آقای نماینده را بهتر می شناختند.


 
11 مردادماه 97 پایگاه خبری صدای جنوب نوشت که نماینده گچساران و باشت با ارسال نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار لیست افرادی که از سال ۹۲ تاکنون استخدام شده‌اند، شد.
غلامرضا تاجگردون در این نامه که خطاب به اورنگ ایلامی نوشته شده لیست افرادی را می‌خواهد که به شکل رسمی، قراردادی، پیمانکاری و هر روش دیگری در بهداشت و درمان گچساران و باشت مشغول شده‌اند.
وی همچنین خواستار تفکیک این لیست به شهرستان، محل فعالیت و تاریخ شروع به کار و همچنین ذکر تلفن افراد استخدام شده می‌شود.
تاجگردون تاکید می‌کند که ازبین کارکنان مشغول به خدمت شده، آنانی که وابسته به مدیران و کارمندان شبکه‌ها و دانشگاه هستند نیز مشخص گردند.
نماینده گچساران و باشت همچنین از اورنگ ایلامی می‌خواهد که کسانی که با توصیه خود تاجگردون مشغول به کار شده‌اند نیز مستند اعلام نماید.
این رسانه نوشت؛ این نامه‌ی چهارم تیرماه سال(؟) نگارش شده و ایلامی در پی نوشت آن نامه‌ی از معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی خواست تا این کار را انجام دهد. هر چند تاکنون خبری از  نتیجه نامه‌ی نیست و آیا اگر لیست خواسته شده، آماده گردید، نماینده گچساران و باشت یا رئیس دانشگاه حاضر به رسانه‌ای کردن آن نیز هستند.
 هر چند دلایل این اقدام «غلامرضا تاجگردون» نماینده گچساران و باشت برای مردم و رسانه‌ها مشخص نشده و عملاً او با چه اهدافی اینگونه نامه‌ها را می‌نویسد، اما این اقدام «تاجگردون» کمی عجیب به نظر می آید.
اولاً) نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف نمایندگان مجلس به شماره می‌رود و اگر او به دنبال این است که آیا بر اساس ضوابط و قوانین نیروها به کار گرفته‌ شده اند، بدون شک کار او قابل تحسین خواهد بود، پس لازم است که برای حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مسوولان پتروشیمی گچساران، اداره کل هواشناسی، مدیرعامل شرکت نفت گچساران و سایر مدیران هم نامه‌ی این شکل مرقوم کند، تا بداند که چه کسانی بدون طی مراحل قانونی استخدام شده اند و حق چه تعداد نخبه و افراد ممتاز دانشگاه ها خورده شده است. هر چند آقای تاجگردون خود بهتر از همه می داند در هر دستگاه دولتی چه افرادی به اذن او جذب شدند و البته مردم باوی، قشقایی و گچسارانی ها هم می دانند.
دوماً) آقای تاجگردون در گفت و گو با رسانه ای اظهار کرد «برای من فرقی نمی‌کند ما می‌خواهیم کار و اشتغال ایجاد شود و بچه‌های مردم بیکار نباشند حالا هر کسی سر کار برود مهم نیست.» پس این نامه‌ات چه بود و این حرفت چیست؟
 سوماً) کاش آقای اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد لیست استخدامی ها را در اختیار رسانه ها قرار می داد تا حساب کار بیشتر دست مردم می آمد و نورچشمی‌های آقای نماینده را بهتر می شناختند.
عشق آنست که از روی حقیقت باشد
هرکه را عشق مجازیست حمال الحطب است


کد مطلب: 401958

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/401958/آقای-تاجگردون-صیدالی-نوروزی-هم-نامه-ی-بنویس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1