تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۰۱۷۶۰
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

10 اداره کهگیلویه و بویراحمد پنل خورشیدی نصب می‌کنند

۰
10 اداره کهگیلویه و بویراحمد پنل خورشیدی نصب می‌کنند
کبنا ؛علی محمد احمدی چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران افزود: بحث مشارکت در سرمایه گذاری و بکارگیری ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت و تکمیل پروژه ها از جمله موارد مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بود.
احمدی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستگاه های استان مکلف به اجرای هدفگذاری هایی در سطح پروژه های ملی و استانی شوند، اظهار کرد: همچنین پیگیری ساز و کار تحقق پروژه های استان توسط دستگاه های متولی مورد تاکید است.
احمدی با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی با اولویت طرح های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال و با پیشرفت فیزیکی بالا به شکل ویژه دیده خواهند شد.
استاندار تصریح کرد: همچنین مقرر شد که در بخش پروژه های دستگاه ها با اولویت دستگاه های خدمات رسان و طرح هایی که نقش بسزایی در زیرساخت های استان دارند، هدفگذاری مناسبی رقم بخورد.
وی افزود: در همین راستا پروژه های مختلفی بررسی و منابعی به این طرح ها تخصیص داده می شود.
احمدی توجه ویژه به موضوع انتقال، ثبت و بارگذاری اطلاعات را لازمه انجام فعالیت ها دانست و بیان کرد: با انجام اصولی این موضوع رتبه استان نیز بهبود پیدا می کند.
احمدی تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فعالیت های مناسبی انجام می شود که باید ثبت و بارگذاری اطلاعات این حوزه نیز به شکل صحیح عملیاتی شود.
احمدی با اشاره به پروژه های کنترل و مدیریت مصرف در بخش های انرژی خواستار اجرای مناسب پروژه های تعریف شده شد.
وی افزود: در حوزه پروژه های مدیریت مصرف برق، استفاده از انرژی های جایگزین و تجدید پذیر مانند پنل خورشیدی با محوریت ۱۰ دستگاه پر مصرف استان به شکل پایلوت عملیاتی می شود و دیگر ادارات به مرور این اقدام را انجام دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداراتی که اقدام به نصب پنل خورشید کنند ۲۰ درصد برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی تامین می‌کنند.
وی به تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۷ اشاره و افزود: ادارات هر چه زودتر برای واگذاری پروژه‌ها در قالب این تبصره اقدام کنند تا این فرصت از بین نرود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واگذاری طرح‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی با هدف کاهش تصدی‌‌گری دولت و مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد.
احمدی تصریح کرد: ۳ دستگاه آب منطقه‌ای، آبفای شهری و بنیاد شهید که دارای طرح ملی قابل واگذاری هستند در نشست بعد گزارش عملکرد ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1