تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۵۶۳
با حضور مسوولان استانی و شهرستانی:

شب شعر در دهدشت/ دهبانی:جریان‌های سیاسی به همدیگر زخم زبان نزنند/ پرهیز از قضاوت های غیر منصفانه

۳
۰
شب شعر در دهدشت/ دهبانی:جریان‌های سیاسی به همدیگر زخم زبان نزنند/ پرهیز از قضاوت های غیر منصفانه
کبنا ؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد در این شب شعر ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: در راستای اجرای عدالت، حریت و آزادگی، تحقق حقوق مردم و...امام علی (ع) حرف‌های فراوان دارد و ما بر این باوریم که پیرو این مکتب هستیم.
رضا دهبانی پور عنوان کرد: انقلابی در بهمن 57 رقم خورد امام خمینی (ره) بنیانگذار این نظام زحمات فراوانی از ایران به نجف، از نجف به فرانسه و در 10 ساله حکومت کشیدند و امروز نیز این حکومت جاری است و به دست رهبر انقلاب و دیگر خدمتگذاران به جامعه اداره می‌شود، اما برای تحقق مفاهیم انقلاب ما هنوز راه درازی در پیش داریم.
دهبانی ادامه داد: این مسیر همواره با موانع متعددی رو به رو بوده است که نمونه ملموس آن تشییع شهدای 8 سال دفاع مقدس است که هنوز ادامه دارد، جنگ 8 ساله‌ای که پس از فتح خرمشهر، دشمنان ما دست واحدی شدند پشت صدام، تلاش‌ها همواره این بود که انقلاب را، منافع ملی مردم را تهدید کنند، همواره تحریم می‌کنند.
وی خطاب به فعالین فرهنگی مساجد گفت: شما که تریبون دارید و در محافل قرآنی و مساجد با مردم حرف می‌زنید، این روزها را نباید ساده گرفت، پیرامون حرکات و اقدامات دشمن و خروج آمریکا از برجام، مسائلی که اروپاییان، امروز فرانسه و فردا دیگرکشورها به وجود می‌آورند از بیانات رهبری بهره ببرید. که اگرچه از این موانع زیاد دیدیم اما مردم ما مشت گره کرده هستند و امروز هم باید بیشتر هم دل باشیم.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد عنوان کرد: این خطرهایی که دارد گوشزد می‌شود، وحدت، همدلی و یک پارچگی ما را می‌خواهد همانطور که رهبری فرمودند نباید جریان‌های سیاسی به همدیگر زخم زبان بزنند امروز باید دست به دست هم دهیم و هوشیار باشیم تا بتوانیم از این گردنه و موانع پیش رو در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب عبور کنیم!
دهبانی پور گفت: همه ما سوار بر یک کشتی هستیم، چپ و راست نداریم و باید بدانیم هر آسیبی کشتی ببیند همه آسیب می‌بینیم!
وی در پایان مطرح کرد: در شرایط ایده آل نسبت به همدیگر قضاوت غیر منصفانه نباید داشته باشیم بلکه می‌باید خودمان را آماده کنیم برای شرایطی که ممکن است سخت باشد و با همت خود از مملکت دفاع کنیم.
 
به گزارش کبنا از دهدشت، در این ویژه برنامه از فعالین قرآنی و مساجد، شاعران و انجمن خوشنویسی نیز تجلیل شد و همچنین حضار از اشعار شاعران شهرستان بهره بردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Iran, Islamic Republic of
دکتر دهبانی پور هر چی تلاش کنی باید تشریف ببری برنامه های تبلیغاتی نزار
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
در اين شرايط بي پولي و بهرات هاي اجتماعي وفكري جوانان ببينيد هزينه هاي فرهنگي چطور تو برنامه هاي تبليغاتي و بي اثر مصرف ميشه- اين برنامه ها خروجي ندارد
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
جناب دهبانی به نظر میرسد این برنامه ها فقط تبلیغات زود هنگام هست و نمی دانیم چطور در مصاحبه های قبلی برای کارهای فرهنگی می فرمایید ادارات فرهنگی چون ارشاد اعتبار برای فعالیت های فرهنگی ندارد اما این روزها ارشاد اسلامی استان فقط منتظر فرصتی است تا دیروز در بویراحمد امروز کهگیلویه و فردا در گچساران به بهانه های مختلف بذل و بخشش ها شروع شود و ان هم فقط به خاطر اهدافی که به خوبی معلوم است
این همه تبلیغات راه به جایی نمی برد
استاندار محترم لطفا جلوی این همه تبلیغات را بگیرید
ما نظر نوشتیم هر چند اطمینان داریم کبنا ان را درج نمیکند چون ارادت خود به ارشاد را به خوبی ثابت کرده و ان هم به خاطر .....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1