کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد چاروسا خبر داد

شرایط ویژه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در چاروسا/خانه‌دار شدن تنها با 4 میلیون تومان

15 خرداد 1397 ساعت 14:14

رئیس کمیته امداد چاروسا از ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد با مبلغ 4 میلیون تومان خبر داد.


ناصر ارغنده ساخت مسکن برای مددجویان را یکی از خدمات ارزشمند کمیته امداد دانست و یادآور شد: مددجویانی هستند که در منازلی زندگی می‌کنند که وضعیت بسیار نامناسبی دارد و نیازمند منزل مسکونی هستند که کمیته امداد برای این موضوع اولویت قائل است.

رئیس کمیته امداد چاروسا از اختصاص سهیمه ساخت منزل مسکونی در چاروسا خبر داد و اضافه کرد: مددجویان منطقه چاروسا به خصوص افراد ساکن در روستاها که تعداد افراد آنها بالای 3 نفر باشند می توانند با پرداخت 4 میلیون تومان صاحب منزل مسکونی شوند.

وی تاکید کرد: مددجویان با پرداخت 4 میلیون تومان و طبق تفاهم نامه سه جانبه از طریق کمیته امداد، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ترتیب کمیته امداد مبلغ 18 میلیون تومان بلاعوض و 5 میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می‌کند.

این مسؤول در ادامه افزود: ستاد اجرایی فرمان امام 3 میلیون تومان، سپاه 5 میلیون تومان و خود مددجو 4 میلیون تومان پرداخت می‌کند که به دلیل عدم توانایی مددجو مبلغ فوق را طی چند قسط پرداخت می‌کند.

ارغنده حاطرنشان کرد: امیدواریم افرادی که نیازمند هستند هر چه سریع‌تر برای دریافت و ساخت مسکن به دلیل وجود سهیمه تا حدود 70 نفر هر چه سریع‌تر اقدام کنند.


کد مطلب: 400519

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400519/شرایط-ویژه-ساخت-مسکن-مددجویان-کمیته-امداد-چاروسا-خانه-دار-شدن-تنها-4-میلیون-تومان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1