کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروشگاه رفاه یاسوج رتبه اول کشور را کسب کرد

28 شهريور 1394 ساعت 13:47


مدیر فروشگاه رفاه یاسوج بهینه سازی توزیع و فراهم کردن کالاهای مورد نیاز جامعه، بهبود نسبی ترافیک شهری، حذف واسطه های غیر ضروری را از جمله اهداف فروشگاه های زنجیره ای رفاه دانست و گفت: با توجه به این که ارایه خدمات نوین و رضایتمندی مشتریان از ارکان اصلی فروشگاه رفاه است، لذا فروشگاه رفاه برنامه ای راهبردی جهت تهیه و استفاده از امکانات الکترونیکی را تدوین و به کار گرفت که یکی از این برنامه ها کارت الکترونیکی هوشمند رفاه کارت می باشد.ngahdari
شیروان نگهداری اظهار داشت: رفاه کارت به عنوان جایگزین مطمئن پول نقد به صورت با نام و بی نام عرضه می شود و دارای مزایای متعددی از قبیل: امکان خرید به میزان نیاز، بهره مندی از تخفیفات تا ۵۰درصد، محصولات سالم و تازه با قیمت ارزان و قابل شارژ با مبالغ و دفعات درخواستی می باشد.
وی افزود: فروشگاه رفاه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کارت الکترونیکی رفاه کارت با تعداد تراکنش ۱۳۹۶، تعداد کارت صادر شده ۶۲۸۳ و مقدار شارژ قریب ۱۳میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد این در حالی است که سابقا فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ جایگاه در بین فروشگاه های رفاه کشور رتبه بیست هشتم را در اختیار داشت.
نگهداری بیان داشت: ایجاد تعامل سازنده و منطقی با ادارات و نهادهای دولتی، عرضه کالاهای متنوع و با کیفیت و تخفیف دار، تبلیغات مناسب در کنار همدلی و همزبانی کارکنان فروشگاه رفاه یاسوج از جمله عوامل موفقیت فروشگاه رفاه یاسوج می باشد.
وی مشتری را سرمایه اصلی فروشگاه رفاه دانست و گفت: رفاه کارت که دارای ایمنی بسیار بالایی است ابزار بسیار مناسبی برای ارایه پاداش ها و پرداخت های غیر نقدی است.
وی ابراز داشت: جشن قرعه کشی موسوم به بهار تا بهار بین کلیه کسانی که بیش از ۶۰۰هزار ریال از فروشگاه زنجیره ای رفاه خرید کرده بودند در تهران برگزار شد و به بیش از ۲۳ تن از هم استانی های خوش شانس لوازم خانگی به عنوان جایزه اهدا شد.
وی با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس گفت: غرفه نوشت افزار با کیفیت و قیمت مناسب- ۹درصد تخفیف-  در فروشگاه رفاه یاسوج دایر شده و والدین دانش آموزان می توانند از این غرفه بازدید و خرید نمایند.
وی اذعان داشت: ما تابلوی ارزانی را بر پیشانی شهر نصب نموده‌ایم و کالاهای تخفیف دار این فروشگاه در طول ایام سال عرضه می شود.
نگهداری افزود: تا سقف ۵۰ میلیون ریال وام خرید کالا بدون سود به کارمندان عزیز پرداخت می شود.
وی هم چنین گفت: ۱۲هزار نوع کالا در فروشگاه رفاه یاسوج عرضه می شود که یک سوم از این کالاها مشمول تخفیف از ۳ درصد تا ۵ درصد می‌باشد.
وی با اشاره به رشادت های مردم سلحشور استان در قیام علیه رژیم طاغوت و جهاد علیه دنیای کفر در هشت سال دفاع مقدس گفت: بنده در جلسه گردهمایی مدیران فروشگاه های رفاه کشور که در کرمان برگزار شد شمه ای از حماسه آفرینی های مردم کهگیلویه و بویراحمد را در جنگ های چریکی علیه حکومت پهلوی و افتخار آفرینی در عملیات های جنوب و غرب کشور در دفاع مقدس را برای آن ها بیان کردم و تاکید کردم که همان گونه که مردم سلحشور کهگیلویه و بویراحمد در جنگ سخت با کفر سرافراز بودند در جنگ نرم و در اقتصاد مقاومتی می توانند موفق باشند.


کد مطلب: 125247

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/125247/فروشگاه-رفاه-یاسوج-رتبه-اول-کشور-کسب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1