تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۶۶۶۸۸
در گفت و گو با کبنانیوز مطرح شد

سید قدرت‌الله بیعت‌اصل، فعال سیاسی اصولگرای گچساران و باشت: نماینده فعلی در بحث مشاورین، اتاق فکر و مدیران نمره قبولی اخذ نمی‌کند / مدیری که درد مردم را لمس نمی‌کند باید در خار مغیلان چرخاند تا دردها را لمس کند / شاهد لج بازی، منیت و بی تدبیری برخی از افراد هستیم / بنده بازهم سرباز وحدت هستم / اصولگریان از هول حلیم درون دیگ نیفتند / در صورتیکه اصولگرایان با شرایط فعلی در صحنه باشند کار برای تاجگردون راحت‌تر و احتمال پیروزی ‌است / کار اصولگرایان بویراحمد در حق تاجگردون ناپسند بود/ دوست دارم تاجگردون در صحنه انتخابات باشد

۵۲
۰
سید قدرت‌الله بیعت‌اصل، فعال سیاسی اصولگرای گچساران و باشت: نماینده فعلی در بحث مشاورین، اتاق فکر و مدیران نمره قبولی اخذ نمی‌کند / مدیری که درد مردم را لمس نمی‌کند باید در خار مغیلان چرخاند تا دردها را لمس کند /  شاهد لج بازی، منیت و بی تدبیری برخی از افراد هستیم  / بنده بازهم سرباز وحدت هستم / اصولگریان از هول حلیم درون دیگ نیفتند / در صورتیکه اصولگرایان با شرایط فعلی در صحنه باشند کار برای تاجگردون راحت‌تر و احتمال پیروزی ‌است / کار اصولگرایان بویراحمد در حق تاجگردون ناپسند بود/ دوست دارم تاجگردون در صحنه انتخابات باشد
کبنا ؛
سرهنگ سید قدرت اله بیعت اصل از فعالین سیاسی اصولگرایی گچساران و باشت، فرمانده اسبق نیروی انتظامی گچساران می‌باشد. او در انتخابات مختلف مجلس خود را سرباز وحدت معرفی و تلاش می‌کرد که بین نیروهای اصولگرا و نامزدهای انتخاباتی وابسته به این جریان وحدت ایجاد کند و بارها هم با انتقادهای تند و تیز برخی از کسانی که ساز مخالف با وحدت می‌زدند را نوازش می‌داد. پایگاه خبری کبنا نیوز با او در باره انتخابات مجلس گفت‌وگو انجام داده که در ادامه آن را می‌خوانید.

انتخابات آینده به جهات مختلف از اهمیت و حساسیت‌های بالایی برخوردار است. نظر حضرتعالی در این باره چیست؟
بسم الله الرحمن الرحیم، ابتدا اربعین آقا اباعبدالله الحسین (ع) را به همه شیفتگان و عاشقان و آن امام همام تسلیت می‌گویم. با سلام و تشکر و خسته نباشید، مستحضرید بالاترین مظهر دموکراسی در کشور انتخابات مجلس است و انتخابات یک امتحان الهی و حماسه سیاسی و اقتدار نظام اسلامی است، انتخابات اسفند ۱۴۰۲ از اهمیت ویژه و تاریخی برخوردار است، چون تمام سردمداران زر و زور و تزویر و معاندین و منافقین و مخالفین و منحرفین و پس‌ماند‌های دوران ستم‌شاهی و دشمنان سیلی‌خورده در اتاق فکر خود بدنبال طراحی، برنامه‌ریزی، اختلاف افکنی، تشویش اذهان، سیاه نمایی، فریب، دروغ، جنگ روانی، بمباران تبلیغاتی مسموم و هدفمند توسط نفوذی‌ها و اجیرشد‌گان برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و تلاش دارند مردم را از شور و هیجان برای سرنوشت خود بازدارند و مردم را ناامید، انتخابات را بی‌رونق، و مشارکت را به حداقل برسانند. در این راستا حاکمیت باید اجازه دهد نخبگان و متخصصین کاردان وفادار به انقلاب از تمام تفکرات سیاسی به میدان رقابت بیایند تا هم وحدت ملی صورت گیرد و هم تنور انتخابات گرم و کدورت‌ها و گله‌مندی‌ها کم شود و هم ذهنیت‌ها مبنی بر اینکه انقلاب مختص یک طیف و یا تفکر خاص است از بین برود و دشمنان نتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

توصیه حضرتعالی به جریان اصولگرایی در سطح شهرستان گچساران و باشت چیست؟ جریان اصولگرایی یک تفکر و اندیشه، و جریان ریشه دار، استوار و قوی است که از بدو انقلاب تاکنون در تمام میادین، و صحنه‌های مختلف انقلاب، در دفاع از ارزش‌ها، و اسلام، و منویات رهبران ایران اسلامی برای سربلندی کشور افتخارآفرین و حماسه‌ساز و سرنوشت‌ساز هستند. حقیر به‌عنوان عضو کوچکی از این مجموعه عظیم که دارای شخصیت‌های برجسته خوشنامی است. سنوات گذشته با اقدامی دلسوزانه بزرگان جریان اصولگرایی را طی چندین جلسه مداوم با حضور تعدادی از معتمدین زیر یک سقف جمع کردم و نشست تاریخی اصولگرایان برای اولین بار رقم خورد و با ایثار و جوانمردی که توسط کاندیداهای مطرح صورت گرفت وحدت منتج به نتیجه و خروجی آن مشخص شد و رقابت‌ها صورت گرفت، اما متأسفانه اکنون شاهد لج بازی، منیت و بی تدبیری تعداد انگشت شماری از افراد هستیم که هر کدام برای خویش یک ساز در دست گرفته و گزینه‌ای را دعوت کرده‌ تا به میدان بیایند و عیار خویش را نشان دهند این حرکت نه تنها نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت بلکه آسیب جدی بر پیکره جریان اصولگرایی خواهد زد. بنده باز برای بار دوم با گذاشتن پا بر سیم خاردار نفسم، علی رغم اینکه از خیلی عزیزان جلوتر بودم باز تصمیم گرفتم سرباز وحدت باشم، مشروط به اینکه دوستان دست از لجاجت بردارند، در غیر این صورت دستها بر ماشه، و گزینه‌ها بر روی میز و با کسی پیمان اخوت نبسته‌ام. گله‌ها، بی‌مهری‌ها و تحقیر‌ها نباید باعث شود زحمات و مجاهد‌های مردان میدان ویران شود و کاری کنند که سال‌ها در پستوها تسبیح بدست، همدیگر را سرزنش کنند و توپ را به زمین همدیگر بیاندازند، بدون شک اگر انسجام باشد، رقابت تنگاتگ و تن به تن خواهد بود.

به نظر می‌رسد عملکرد نماینده فعلی گچساران و باشت مردم را نسبت به جریان اصولگرایی دلسرد و شاید هم ناامید کرده باشد، نظر حضرتعالی چیست؟
هر نماینده‌ای یکی از آرزو‌ها و اهدافش این است که به نحو احسن و اکمل، عملکرد مطلوب و قابل قبولی داشته باشد و تمام تلاش خویش را بکار می‌گیرد. اما در کنار نماینده مجلس ضروری و لازم است که اتاق فکر قوی با ویژگی؛ آگاه به مسائل روز، دلسوز، امانتدار، درد آشنا، مردمی، متخصص در تمام ابعاد و مدیرانی قوی و کاردان، و نترس، و پیگیر و خستگی ناپذیر شیفته خدمت، نه تشنه شهرت و قدرت، وجود داشته باشد. استنباط بنده این است نماینده محترم فعلی شهرستان‌های گچساران و باشت آنچه در توان داشته بکار گرفته است و نتیجه و خروجی آن را مردم دیده‌اند، اما در بحث مشاورین و اتاق فکر و بعضی از مدیران نمره قبولی اخذ نشده است و دودش به چشم مردم رفته است. مدیر فشل و ضعیف و بادکنکی را باید به آب انداخت تا از خواب بیدار شود. مدیری که جسارت ندارد و درد مردم را لمس نمی‌کند باید در خار مغیلان چرخاند تا درد مردم زجرکشده و پابرهنه را لمس کند. بعضی از مدیران مرد بحران نیستند، مرد حیران و سرگردان هستند. ضمن تشکر از زحمات همه نمایندگان ادوار گذشته، شخصاً دوست داشتم با توجه به اینکه ریاست محترم جمهور، مجلس شورای اسلامی، و نمایندگان، و استاندار محترم و فرمانداران هم‌صدا و هم‌نوا بودند، عملکردها بهتر از این باشد گرچه شرایط بد اقتصادی‌ امان همه را بریده و کار را سخت کرده است.

جریان اصولگرایی در سطح شهرستان چه اقداماتی باید انجام دهند که اقبال مردمی به سمت آن‌ها بیاید؟
منیت‌ها و کدورت‌ها، و لشکرکشی‌های بی‌هدف و اختلافات درون‌جریانی را که سال‌ها ریشه دوانده و انتخابات گذشته مرتفع گردید تکرار نکنند و بصیرت، را در دستور کار قرار دهند. سعی کنند از هول حلیم درون دیگ نیفتند و سراب‌های کذایی آنها را در دریای مواج غرق نکند، بدنبال حذف، و انتقام، و تقابل، و تحقیر همدیگر نباشند. در بحث شایسته سالاری، و جوانگرائی و اجرای عدالت و رفع تبعیض و بی‌عدالتی تلاش کنند. مهمترین موضوع که تأثیرگذار هست اشتغال جوانان مظلوم است و انتصاب مدیران شایسته و حضور یک یا دو نفر از کاندیدا برای رقابت با یک رقیب نسبتاً قَدَر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشند.

جریان اصولگرایی در صورت تأیید صلاحیت آقای تاجگردون یک رقیب سرسخت دارد؟ شما چه توضیحی دارید و چه پیشنهادی به جریان اصولگرایی می‌دهید؟
دوست دارم جناب تاجگردون در صحنه انتخابات باشد و تائید بشود تا هم خنده برلبان، هوادارانش جاری شود، و هم رقابت زیبا و پرشور و نشاطی داشته باشیم هم عیار افراد مشخص شود و هم مشارکت گسترده خواهد بود و رقابت بقول جنابعالی سرسخت زیبا و دیدنی خواهد بود. اما اگر جریان اصولگرایی با این ترکیب و بدون وحدت، و چند کاندید باشد و تا روز انتخابات تغییر صورت نگیرد کار برای آن‌ها سخت و نفس‌گیر خواهد بود و کار برای آقای تاجگردون راحتر است.

آیا به نظر شما می‌توان گفت که مردم از جریان سیاسی اصولگرا دیگر بریده‌اند و به سمت آن‌ها اقبالی ندارند؟
خیر. استدلال منطقی نیست مردم از جریان اصولگرایی نبریده‌اند. شاید نسبت به افرادی خاص نقد یا ایرادی باشد کسانی که انقلاب و کشور دوست دارند، با صندوق رای قهر نکنند. بیایند و رای دهند تامشخص شود مردم از کدام جریان علاقمندترند. کاش دستگاه‌های حاکمیتی ضمن دقت نظر، راه را برای همه شخصیت‌های کاردان و دلسوز هموار نماید تا به میدان بیایند و حضور چشمگیری را شاهد باشیم این دلیل نمی‌شود اگر چند نفر بنابه دلایلی از جریانی به جریانی گروید بگوییم اقبال از آن‌ها سلب شده است. بطور مثال یکی از هواداران پرحرارت جناب تاجگردون در پیج شخصی خود انتقادی داشت به برادرزاده و خواهرزاده جناب تاجگردون که به رقیبش پیوسته است. این دلیلی برعدم اقبال نیست و یا بلعکس شرایط بد اقتصادی و تحریم‌های کمرشکن بر معیشت مردم اثر گذاشته، گله بحق دارند هر جریانی حاکم بود قطعاً گلایه بود و در پایان اگر جریان اصولگرایی هر دور تنها یک کاندید داشته باشد کاربرای آن‌ها بسیار راحتر خواهد بود.

 نظر حضرتعالی در باره عملکرد نماینده فعلی گچساران چیست؟
فکر کنم پاسخ جنابعالی را درسؤال سوم مفصل دادم.
ما باید بفکر عملکردمان در روز یوم الحساب باشیم و گرنه در این دنیا که رسانه‌ها و فضای مجازی مو را از ماست می‌کشند و از کاه، کوه می‌سازند عملکرد‌ها مثل آینه جلوی دید مردم می‌باشد.

به نظر شما نباید چهره‌های جدید با رزومه قوی فارغ از نگاه‌های قومی و قبیله‌ای در انتخابات حضور پیدا کنند؟
آن طور که شنیدم ۹۷ نفر پیش ثبت نام کرده است، خدا را چه دیدی شاید افرادی که شاخصه‌های پیشنهادی شما باشد ثبت نام کرده باشند.

در انتخابات مجلس گچساران و باشت چهره‌های تکراری مرتب ثبت نام می‌کنند، چه توصیه‌های به آن‌ها دارید؟  
چهره‌های شاخص تکراری مدنظر جنابعالی سرمایه‌های عظیم اجتمایی و گنجینه‌های مهم سیاسی هستند و تمام برنامه و تدابیر خویش را در ادوار مختلف برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفتند. اکنون باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنند و در راستای منویات‌ ایشان گام بردارند، مطلوب است اولاً اجازه دهند نخبگان متخصص، و تازه نفس به میدان بیایند، دوم بیش از این برای خود ناسزا نخرند، سوم برای بهبود و پیشرفت شهرستان شورای مصلحت و پیمان جوانمردان شهرستانی تشکیل بدهند. نمایندگان ادوار و تعدادی از خبرگان دلسوز یک منشور و پیمان برادری تنظیم کنند و بنویسند هر دور براساس شاخص‌های درست و معقول چند نفر کاندیدا به مردم معرفی می‌کنند تا مردم بین آن‌ها اصلح را انتخاب نمایند. هرکس منتخب شد، متعلق به همه مردم است و آقایان نمایندگان ادوار و خبرگان بعنوان مشاور امین اطلاعات لازم را در اختیار نماینده قرار دهند و سنگ‌اندازی نکنند. در این صورت دلسوز مردم‌اند و شیفته خدمت، نه تشنه شهرت. اما این اتفاق از محالات است مگر ملک الموت قَضاوت کند و چاره‌اندیشی، و یا منجی عالم ظهور کند.

چه نظری در باره رد اعتبارنامه تاجگردون دارید با توجه به اینکه مردم به آن‌ها رای دادند؟
خیلی به عقب برنگرد، آقای تاجگردون اگر امسال در میدان رقابت باشد و تائید شود دیگر در کمند مجلس آینده گیر نخواهد کرد و نظر بنده الان هم دردی را دوا نمی‌کند، اگر بدون دلیل موجه و تعمداً به‌ایشان جفا شده، بانیان آن روز قیامت پاسخگو خواهند بود، کسانی که از فیلتر دستگاه‌های نظارتی، بخصوص شورای محترم نگهبان که گاهی مراحلش از پل صراط باریکتر هست عبور می‌کنند نباید خیلی به آن‌ها خرده گرفت مگر اینکه دلایل مستند و مستدل و محکمه‌پسند دال بر مجرمیت باشد و الزاماً باید به مراجع قضایی، معرفی شود.

گفته می‌شود که اصولگرایان گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری همفکرانشان در تهران سبب رد اعتبارنامه تاجگردون کردند؟ به نظر شما آیا این کار درست بود؟
این سؤال را بهتر است از کسانی که در رد اعتبار ایشان دخیل بودند بپرسید، که دو نفر از این افراد را شنیده‌ام که حلالیت طلبیدند. بنده فقط منتقد ‌ایشان در نطق‌های انتخاباتی بودم و از رداعتبار ‌ایشان بی‌اطلاع بودم، اگر به ناحق با آبروی یک مسلمان و برادر شهید، بازی شده، یوم الحساب در پیش است و بشرالصابرین، اگر هم دلایل آن‌ها منطبق بر واقعیات بوده پناه برخدا!
سید قدرت‌الله بیعت‌اصل، فعال سیاسی اصولگرای گچساران و باشت: نماینده فعلی در بحث مشاورین، اتاق فکر و مدیران نمره قبولی اخذ نمی‌کند / مدیری که درد مردم را لمس نمی‌کند باید در خار مغیلان چرخاند تا دردها را لمس کند /  شاهد لج بازی، منیت و بی تدبیری برخی از افراد هستیم  / بنده بازهم سرباز وحدت هستم / اصولگریان از هول حلیم درون دیگ نیفتند / در صورتیکه اصولگرایان با شرایط فعلی در صحنه باشند کار برای تاجگردون راحت‌تر و احتمال پیروزی ‌است / کار اصولگرایان بویراحمد در حق تاجگردون ناپسند بود

اصولگرایان بویراحمد و دنا در نامه‌ای خواستار دادگاهی کردن تاجگردون شدند، نظر حضرتعالی چیست؟ آیا این کار درست بود؟ آیا به نظر شما این برادر کشی نبود؟
اصولگرایان بویراحمد ده‌ها هزار نفر هستند، اگر منظور چند فرد خاص است و دلایل مستندی داشتند باید مکتوب به دادگاه تحویل و ایشان را محاکمه می‌کردند اما اگر بدون دلیل بوده این کار ناپسند است.

آیا اصولگرایان گچساران و باشت اختلافی باهم دارند و چه توصیه‌های به آن‌ها دارید؟
اصولگرایان در اصل و ریشه، و اندیشه و بنیان ولایتمداری و تفکر اختلاف ندارند و هدفشان یکی است، اما در موازنه قدرت و حضور در صحنه انتخابات هر کدام برای خود برنامه و معیارهایی را ترسیم کرده‌اند و یکی از علل اختلافات درون جریانی گاهی سوت و کف زدن بعضی از رقبای باهوش و تحریک و تطمیع و وعده‌های سرخرمنی است که بعضی از هول حلیم درون دیگ می‌افتند. پیشنهاد دارم تا دیر نشده شرایط را بسنجند و اختلافات را کنار بگذارند به نظر دلسوزان توجه کنند و خود را به مهره سوخته مبدل نکنند، علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد رقیب را دست کم نگیرند.

آیا رقابت انتخابات آینده مجلس جریانی است یا طایفه‌ای و قومی؟
تا زمان تایید صلاحیت‌ها هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست ولی در هر شرایطی جریان حرف اول را می‌زند. خدا  کند انتخابات طایفه‌ای نشود که عواقب خطرناکی بدنبال خواهد داشت.

تحلیل شما از انتخابات آینده گچساران و باشت چگونه است؟ کدام یک از کاندیدا‌ها شانس بیشتری دارند؟
در صورتیکه اصولگرایان با شرایط فعلی در صحنه باشند و در مقابل جناب تاجگردون و حتی چند اصلاح طلب دیگر در میدان رقابت باشند کار برای آقای تاجگردون راحت‌تر و احتمال پیروزی ‌ایشان متصور است.

به نظر شما سید قدرت حسینی بحرینی تأیید صلاحیت می‌شود؟ تاجگردون چطور؟
امیدوارم هر دو بزرگوار اگر پیش ثبت نام کرده باشند با مشکل مواجه نشوند و تایید شوند. به‌قول جناب جوکار شاید کسی را که ما‌ فکرش را نمی‌کنیم رد صلاحیت شود و این دو سیاستمدار تایید شوند. ببخشید که طولانی شد و باسوالات پی درپی حقیر را به چالش کشاندید، اگر در پاسخ گویی ایراد و اشکالی بود که خدای ناکرده باعث نگرانی عزیزی شده پیشاپیش پوزش می‌طلبم خدایا چنان کن سرانجام کار توخشنود باشی و ما رستگار.
نام شما

آدرس ايميل شما

کلات ، بویراحمد
Romania
جریان اصولگرایی هر زمان سیاست و مدیریت کشور رو به طور کامل به دست گرفت همان زمان شد زمان تورم کمر شکن ، افزایش فشار بر مردم ، خروج نخبگان از صحنه سیاست و حتی از صحنه علم ،دانشگاه و کشور ; خلاصه انگار دشمنی و فشار شدید
دولت بر مردم گسترش پیدا می کنه .
Romania
اصولگرایان اصلا به تو فکر نمیکنند اگه راست میگویند کاندید شو ببین ازت حمایت میکنند یا نه
Iran, Islamic Republic of
بانی همه اختلافات و تفرقه در انتخابات خود جنابعالی،قدرت حسینی،یدالله مرادی،رحمانی بودید و تمام جلسات و برنامه ها هم با هماهنگی داشته و عکسها و فیلمها هم موجوده!
الان که شکستتان قطعی هست خود را تبرئه نکنید و الکی به گردن بویراحمد نندازید.
اون شخصی که شب و روز به دست و پای بویراحمد می افتاد تا بسا در مرکز رابطه ای پیدا کند هم بدونه که خیانتهاش در قبال دوستان بویراحمد اینبار آتشی به جانش خواهد انداخت که تا زنده هست خیال مجلس رو از سر بیرون کنه
خانواده بحرینی جریان اصولگرای گچساران و باشت رو به نابودی کشونده و بانی آن هم خود شمایید که این بیسوادان و انحصارگران را رها نکرده و بر طبل توخالیشان همچنان میکوبید و عوام را به وادی فریب میکشانید
اتفاقا امثال خودتان در قیامت بدهکار و جوابگویید و خیال میکنید با دو تا مصاحبه میتونید گندی که زده اید را پاک و از مسئولیت و پاسخگویی خود را برهانید!
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
مورد تاییداست مطالب تان
Iran, Islamic Republic of
بقران فقط دنبال منافع شخصی خودتان هستین یه نفر از شماها تو فکر مشکلات مردم نیستن
Iran, Islamic Republic of
بقران فقط دنبال منافع شخصی خودتان هستین یه نفر از شماها تو فکر مشکلات مردم نیستن
Iran, Islamic Republic of
تا خودت وعده نگرفتی که منافعت تامین نشه دم از وحدت نزدی خخ
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه اصلاح طلب محض هستم اما انصافا ایشان جانب حق را رعایت کردن و مغرضانه صحبتی نکردن.به افراد عدالتخواهی همچون ایشان افتخار میکنیم .احسنت
Iran, Islamic Republic of
درود برسید باغیرت وشجاع و از خودگذشته ، انشااله این دوره هم ازهمین حالا با پا درمیانی وبزرگ منشی محور وحدت اصولگرایان باش وتمام سعی وتلاش خویش را برای این موضوع بکارگیر
Iran, Islamic Republic of
با آقای بیعت اصل هم نظرم که فرموده تلاش نماینده خوب بوده اما مدیران بعضا ضعیف ودر حد انتظار ظاهر نشدن
United States
عامو چه تلاشی چه زحمتی فقط دنبال نیرو غیر بومی پتروشیمی بوده وهست یا برکناری معاون برق استان یا برکناری صیدالی وکاهکش واین آخری هم پترو پالایشگاه لیشتر گلنگ زنی کردن براش ولی تو خواب مردم بدبخت لیشتر چه شوق ذوقی میکردن برای پالایشگاه لیشتر .خیلی زحمت میکشه این نماینده شهرمون
United States
عامو چه تلاشی چه زحمتی فقط دنبال نیرو غیر بومی پتروشیمی بوده وهست یا برکناری معاون برق استان یا برکناری صیدالی وکاهکش واین آخری هم پترو پالایشگاه لیشتر گلنگ زنی کردن براش ولی تو خواب مردم بدبخت لیشتر چه شوق ذوقی میکردن برای پالایشگاه لیشتر .خیلی زحمت میکشه این نماینده شهرمون
جعفر
Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم سر جمع خانواده خودت ۳ رای نداری
جعفر
Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم سر جمع خانواده خودت ۳ رای نداری
Iran, Islamic Republic of
جناب بیعت این حرف را که مشاوران و اتاق فکر اقای حسینی خوب عمل نکرد قبول ندارم چون خود اقای سید ناصر ضعیف هست و با مشاورانش خوب طی نکرد تا جاییکه برادر بزرگش اقرار می کنه با ما مشورت نمی کنه .هرچند که این حرف هم صحت ندارد مگه میشه سید قدرت همه کاره سید ناصر نباشه واین برای فرار از مسئولیت و توجیه مردم در عملکرد ضعیف هر دو نفرشان می باشد.
همت
Romania
آقای بیعت اصل واقعا انسان با شخصیتی هست
اشنا
Iran, Islamic Republic of
تو که تا یه ماه پیش یه نظر دیگه ای داشتی !!!!
Iran, Islamic Republic of
الله اعلم بالنیات
باوی
United States
ای بنده خدارو هیشکی گردن نمیگیره
باوی
United States
ای بنده خدارو هیشکی گردن نمیگیره
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب ببعتی اصل گفتن فایده نداره الان دیگه خود جنابعالی هم نقش داشتی در رد صلاحیت تاجگردون دیگه نا امید شدید از سید ناصر حسینی
باشت
United Kingdom
جناب بیعت عزیز خیانت های همفکران شما نه تنها به دکتر تاجگردون بوده بلکه به چهل هزار نفری بود که در بین این نمایندگان او را به عنوان معتمد برگزیده بودند در تعجبم که از آن همه نامه نگاری ها و جلسات وسخنرانیهای که بر علیه دکتر تاجگردون انجام شد در این گفتگو اظهار بی اطلاعی میکنیدالهم العفو
United States
سلام...لطف بفرمایید میزان تحصیلات و دانش خودتون را ارائه دهید...😄😄😄
Iran, Islamic Republic of
ایشان لیسانس مدیریت دولتی هست از مرکز آموزش مدیریت دولتی زیر نطر برنامه بودجه همکلاس بودیم
دنا
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی هم در صحبتهات سه سر چوبو گرفتی که دلی را نرنجانی و خودرا همه جایی و همه فن حریف نشون بدی !! اینکه در وسط میدان راه برویم و اسمش را اعتدال و میانه رو بگذاریم راه و روش عقلانی نیست که متاسفانه در هردو جریان ( اصلاح طلب و اصولگرا ) این روزها به وفور دیده میشود !! گاهی آدم میبیند که رئیس شورای وحدت اصولگرایان برای کسب آرا فریاد میزند که مردم از جریانات اصولگرا و اصلاحطلب گذشته اند و از اونطرف پرچمدار اصلاحطلبان در شهرستان دیگر برمیگردد و به پیروانان خود نیش خند میزند و انگار نه انگار همین بود که تا دیروز خودی و غیره خودی میکرد !! جای تعجب دارد که این تغییر رنگ و لعابها تا کی و به چه قیمتی ؟؟!! بخدا مردم خوب میفهمند و دوغو از دوشاب خوب جدا میکنند !!
دانلود
Iran, Islamic Republic of
اعمال تاجگردون باعث تایید نشدن اعتبار نامه ی او شد

چه ربطی به اصولگرایان بویراحمد دارد؟؟؟؟

چرا دنبال اختلاف جغرافیایی هستید

تاجگردون هم مثل بیعت اصل دنبال منطقه گرایی بود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یه دوربینی بود که نشون میداد اگر بیعت اصل خودش کاندیدا بود به کی رای میداد ..به خودش که فکر نکنم ولی ثابت می کرد که به کی رای داده
United States
این بنده خدا .به قولی بهش میگید سردار وحدت
اولا یه درجه دار نیرو انتظامی بود و اصلا سردار نیست
دوما این بنده خدا کجا بود اوایل انقلاب و شکل گرفتن انقلاب در گچساران . تاج گردون و خانواده تاج گردون
جعفری و خانواده جعفری .سید قدرت حسینی و خانواده ایشان و خیلی از عزیزانی که لیدرهای این عزیزان سابقه انقلابی بالایی دارن . متاسف هستم اولا برا تاج گردون و جعفری و حسینی و آدمهای استخوان دار و باسابقه سیاسی بالا که این سه بزرگوار را همراهی میکنند این 40 سال .
به جایی رسیده اند که افراد نو ظهور امسال سردار وحدت براشون عرض اندام کنند. جای بسی تاسف دارد
United Kingdom
برادر بیعت فکر میکنم. امثال شماها باعث تفرقه بین اصول گراها شده این. شب نشینی های طوایف اسم. ۳۰ نفر از فرزندان لیدرهای اصول گرایان. همین مشکلات رو هم داره .
جوری برنامه ریزی میکنید اینکار فقط شماها اصول گرا هستین و حق دار این جریان شماها هستین. ن خیر برادر اگه ناراحتی وجود دارد به خاطر تفکرات که لیدرهای بازنشسته اصولگرا داره ن ب فکر اینده هستین ن ب فکر اشتغال جوانان ک‌بعدها بشه ازشون استفاده کرد.
یه نگا بندازین یه مدیر میخاین بزارین فلان اداره شیش ماه طول می‌کشه چون اینده نگری نکردید چون نیرو با تجربه ندارید
ولی غلام. تاجگردون. خدا خیر نبینه برا سالیان سالش آینده نگری کرده و نیرو ب کار گرفته اما شماها چی به فکر فرزندان خودتون یا دنبال وام هستین. منظور کل لیدار های اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ چرادخودت کاندید نمی شووید
Iran, Islamic Republic of
تاج و تمام
باشتی_د
United States
انسان با این دیدگاه خوشحال که میشود امیدوار به آینده هم میشود چرا چون احساس میکند انسانهای هست که منیت را زیر پا و از خود میگذرد آفرین بر وجودت سید، سیاسیون تنگ نظر ما ببینند و یاد بگیرند مردانگی ،حرف حقیقت، راستگوی یاد بگیرید ای کسانی که اسم خود را سیاسی میگذارید و آفاده شما را نمیکشد در صورتی که هیچی بارتان نیست فقط غیره گزارش ، ببینید گفتار راست را از دهان یک اصولگرای واقعی بزرگ منش و دارای دیدگاه واقعا اسلام ناب محمدی(ص) سیدی از فرزندان پاک فاطمه زهرا(ع) امیدوارم که خداوند به ایشان سلامتی و عزت و به دیگران تفکر مثبت عنایت بفرماید
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
این حرف های آقای اصولگرا فقط درجلسه عده ای به اصطلاح اصول گرا گوش شنوادارد لذا برای مردم وجوانان گچساران اصلاً ارزشی ندارد . خود آقایان به اصطلاح اصول گرا مثل روز روشن ایمان ، یقین وباور قلبی وچشمی وروحی وذهنی دارند اگر آقای تاجگردون به ناحق رد صلاحیت نشود با ۸۰ درصد آرا نماینده اول شهرستان گچساران است . خداوند و بندگان او قطعاً کسانی که با پاپوشی وتهمت وسخن پراکنی باعث رد اعتبار نامه ایشان شدند هرگز نمی بخشد . . الا کسانی که به قول نگارنده از ایشان حلالیت طلبیدند .
همشهری
United States
گپ نزن، جنابعالی باشت و گچساران رو بچسب، چکار اصلاح طلبان و اصولگرایان بویر احمد و دهدشت داری؟؟
اون روزهایی که تو جلسات از ناصر حسینی دفاع میکردی باید الان جوابگو مردم باشت و گچساران باشی، سرباز وحدت!!!!!!
والا فقط تاجگردون میتونه که نه فقط گچساران بلکه کل استان رو آباد کنه.
Iran, Islamic Republic of
عجب اعتماد بنفسی دارد!!!! ملت و استان را نابود کردید
قیامت
Iran, Islamic Republic of
اینکه می گن تفکر بعضی از اصولگراها و پیشکسوتان قدیمی خود را نماینده خدا و روز قیامت میدانندهمینه. گفته که کسانی که از فیلتر دستگاه‌های نظارتی، بخصوص شورای نگهبان که گاهی مراحلش از پل صراط باریکتر هست عبور می‌کنند نباید خیلی به آن‌ها خرده گرفت .چه تعبیر و تفسیری. اینجا دوتا برداشت میشه کرد اینکه شورای نگهبان خیلی پاک و پاکیزه هست و دوم باتوجه به پاکی این نهاد پس اتهامات به تاج گردون دروغه. یعنی تاج گردون هم به نوعی معصوم بوده . وای از تفکر منافع طلب . تاج گردون خدا جوابشو داد و یک انسان مومن و مخلص پاک همچون دکتر زاکانی میداند ایشان کی بوده ...بیعت همش از قیامت خدا حرف میزنید ولی حرفات بوی قیامت نمیده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون جوری تو گچساران گیش ماتتون کرده که از ترس دارید غیر مستقیم خودتون در رد اعتبار تاج گردون تبرئه می کنید .جرات صداقت رو ندارید با یک کم محلی یا بی توجهی سریع کرنش میگیرید. مگر عامل این عقب ماندگی این بی کاری این قومی بازی و این باند و خطی تاج گردون نبوده ، بند به بند کلام به کلامی که در خصوص اعتبار نامه تاج گردون گفته شده همه واقعیت داره منتها کشور بخاطر مصلحت نمیخواهد فعلا با ایشان بخورد کنند چون جریان تاج گردون یک شبکه بزرگی است که هم حامیان قوی دارند و هم پول دارند.خوب بلاخره این شبکه هم حمایت کننده دارد دقیقا مثل یزید که سی هزار یار داشته چطور باید مقابله کرد با این لشکر.مردم میفهمند دردکشان مستضعف می فهمد منتها از سر ترس منافع و فرهنگ سازی به زور که در مردم جای میدن مجبورند.که یا چیزی نگند یا هم رنگ جماعت باشند.
چرچیل
Iran, Islamic Republic of
اول برادر تو وسط بازی نکن که بهت نمیاد
وحدت گرایی نکن که تو به برادران بیدکی خودت هم رحم نکرده ای
منشا اختلاف خود تویی
Iran, Islamic Republic of
ام
Ukraine
جناب سرهنگ حضرت عباسی چرا در این یک سال سه بار تغییر موضعه دادی مگر الان این قهر شما به خاطر رئیس حراست پترو شیمی نبود که هی قول به شما دادند حتما بنده خدا آقای حسینی نتوانسته ممنوعییت بوده که نشد به خاطر حجب و حیایی که دارند نتوانسته باشند به شما بگویند به این دلیل به این لیل موفق به دادن حراست پتروشیمی نشدم پس شما پا روی سیم خارار نگذاشتید شما به خواسته نامعقول خود نرسیدید دوما ظاهرا تا چند ماه پیش حضرتعالی و سید قدرت جلساتی داشتید برای جمع آوری پول کمک به فتاحیان لطفا بخش اول را نیاز به پاسخگویی زیاد ضروری نیست ولی شفاف سازی برای پول های جمع آوری شده خیلی ضروری است لطفا پاسخ دهید
چرچیل
Iran, Islamic Republic of
بی گناه ترین سی ناصری ، خود سی ناصر ه.... !!

هجمه و حملات بی امان اندکی پرونده ساز و گزارش نویس علیه روند توسعه گچساران و باشت در سال‌های نچندان دور ، بلاخره تلاش های مذبوحانه شان در ۱۸ تیره ماه ۱۳۹۹ به نتیجه رسید و دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده قانونی مردم شریف گچساران و باشت بر خلاف تمامی قوانین و حتی نظر دستگاه‌های نظارتی و شورای محترم نگهبان از مجلس بیرون شد.
که گر خدا خواهد عدو سبب خیر شود ، شد و همان بهتر که در این مجلس ( که درد معیشت و زندگی و اقتصاد و اشتغال و ازدواج و خانه و مسکن و تورم را ندارد و تنها دردش فیلترینگ و نمک بر زخم ملت پاشیدن و ... است ) حضور ندارد.
و همین نبودن، رسا تر و محکم تر از همه بودن های تاجگردون بود و خواهد بود.
اما تیم تلاشگر برای رد اعتبار نامه منتخب مردم در حوزه گچساران و باشت را چنان خدا زمین زد و باز خواهد زد که مردم را به معجزات قیامت و حق الناس امیدوار کرده است .
مدیرانی که از بودجه بیت المال صرف هزینه های ایاب و ذهاب و اسکان و پذیرایی گزارش نویسان در پایتخت کردند خداوند و البته با هوشیاری نهادهای امنیتی و نظارتی دستشان رو شد و به عذاب الهی دچار شدند.
و به اصطلاح رجال !!! سیاسی اصولگرای و البته نه اصولگرای واقعی و حقیقی بلکه منفعت گرایانی که منفعت خویش را در حذف مدیران و نخبگان گچساران و باشت در استان و شهرستان و حتی سایر نقاط مي دیدند هر کدام امروز برای فرار از بار مسئولیت پاسخگویی و تاکتیک کی بود کی بود ما نبودیم !!
یکی یکی یا ابراز ندامت یا ابراز برائت و یا خود را به بی گناهی زده و همه توپ را در زمین خشک و بلازارع سید ناصر می اندازند.
تعدادی قلیلی از آنان که برای حذف فرزندان گچساران و در راس آنها غلامرضای تاجگردون تلاش و مجاهدت!! کردند با اند پستی و مقامی چه در شهرداری ها و بخشداری ها و چه در ادارات شهرستانی و استانی و چه در استخدام های فله ای ادارات و شرکت نفت و پتروشیمی مزد خویش را ستاندند و به گوشه ای خزیدند و هر از گاهی در خفا چه با جریان تاجگردون و چه با دیگر کاندیدها وعده های می بافند و باز ناجوانمردانه از پشت به سی ناصر خنجر .....

گروهی از دیگر به اصطلاح رجال !!! سیاسی اصولگرا نیز، با نامه نگاری به سی ناصر و نامه نگاری به مردم به تاریخ و استوری و ....
می گوشند که خود را از بانیان وضع موجود بودن تبری کنند و بگویند که ما عامل شرایط فعلی رکود و تحقیر گچساران و باشت نیستیم ....
اما از شخص جناب آقای سید قدرت حسینی که برادر ارشد نماینده هست تا همه کسانی که در روند غیرقانونی رد اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم نقش داشته اند ، بانی وضعیت کنونی و شریک مسئولیت پاسخگویی به مردم و افکار عمومی هستند و در این لیست بانیان فلاکت و تحقیر گچساران سی ناصر از همه شماها نقشش کمتر و مبرا تر است .
مسعود
Iran, Islamic Republic of
قطعا مطمعنم که این مصاحبه وجملات مال بیعت نیست
اصولگرا
Sweden
امثال تو و اطرافیانت با تصمیماتی که گرفتید و به بهانه ائتلاف خانواده بحرینی رو حاکم کردید و سود های خود رو بردید و دیگران رو سرکوب و در بحث ساختارسازی و نگاه به آینده افتضاح بار آوردید و سیل جدایی از شما و تیمتان روزبه روز بیشتر می شود، باز دوباره دنبال همان نقشه تگراری برای عبور از چهره های باسواد و کاردان به هر شیوه ای هستید؟ دیگه این روش تکراری و دستتان برای مردم رو شده.
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
ما هیچ جز حزب وگروهی نیستیم:::::: اما در عمل ثابت شده. جریان اصول فقط با مثلث شوم کشور را دور زده. اما در مقام خدمت عملی به مردم. وحل. مشکلات ::::: زبان غرا ودرازی دارند که دربین ملت درعمل وجود ندارد عزل ونصب. وتهمت وبرچسبهای ناروا الی ماشاالله::::: مثلا دلار وگرانی ورواج فقر. وکمبودات. وازادی رسانه وارتباطات که دنیا ازاده:::: زور سر نیزه محدوده::::::: فشار قبر برزخ موقع جان کندن و خدا اعمال همه را ثبت میکند وتاریخ همچنین::::: یکدست هم صداندارد:::::: بنام دین مردم را بزور از دین وایمانشان. بدنام نکنید که عصر نزدیک است::::: ملت عمل می خواد
انصاری ممسنی
Iran, Islamic Republic of
شما اصول گرایان کهگیلویه و بویراحمد و ممسنی و حتی بخش عظیمی از زاگرس نشین یا بهتر بگم جنوبی فقط و فقط بازیچه تندروی‌های مرکز نشین هستید که با زیاده خواهی های آنها بازی گردان صحنه تفرقه در شهر پدیدار خود هستید از زمانی که تاجگردون در برنامه و بودجه ومجلس دست آنها را از این زیاده خواهی خود برتر بینی قطع کرد و نفت گچساران را بومی کرد ومنفعتش به کل استان داد این آقایان وی را خار چشم خود دیدند وبفکر حذف امثال ایشان تاجگردون وافشانی وغربیب پور وووو افتادند و شما یقه کیپهای سخنور بی عمل اصولگرا هم بازیچه شدید وتخم تفرقه را داشتید که تا سالها در تاریخ ماندگار است وتاوانش را مردم بدبخت بیچاره استان ویا حتی ما نورآبادی ها که شهری کوچک در همجواریتان هستیم پرداخت کنیم
United Kingdom
م ادم بیکار دور ورت هسی الان .د چ ایخیت ؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سردار...حیف و اینکه اصلا چ کسی ازت خواست صحبت کنی حالا چه موافق چ مخالف... والا زمین بری آسمون بیای ن کسی میشناست ن شناخته میشی پس زور بیخود نزن.همون بمونی تو روستات بهتره
ابراهیمی
Romania
بالاخره/تونست زمینی که مال مردم و بیت المال بود با زور به نام خانواده اش بزند همین کافی هست. بموقع گندش میاد بالا تا مردم بفهمند چی به چی بوده.
Iran, Islamic Republic of
بوی کباب به مشام میرسه اینگاری تغییر موضع نزدیکه
اصول گرا
United Kingdom
من اصول گرا هستم اما میگویم لعنت بر اصولگرایی که زاکانی و قالیباف بی سواد سر دمدار آن هستند که جز ریاکاری و دو رویی چیزی ندارند . زنده باد تاجگردون
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
از همه عزیزان استدعا داریم گول نخورند مگر نمایندگان قبلی کم بر ایشان کردنمد حالا ایشان دور تاج میگیرد اگر راست میگفت سری قبل اینقدر برای اقای جعفری که یک انسان پاک بود ایشان وچند نفر دیگر اینقدر ارای این بنده خدا را خراب کردند کا خدا میداند لااقل دیگر اگر راست میگویند که نمیگویند بیایند با این مرد خدا
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
بیعت اصل تحصیلات دانشگاهی نداره / اگر تحصیلات دانشگاهی و شرایط ثبت نام را داشت قطعا ثبت نام میکرد/ متاسفانه الان از جوانگرایی حرف میزند کدوم جوانگرا ؟
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1