تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۵۲۲۵۲
در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مطرح شد

انتقاد فرماندار بویراحمد از کمبود فضای آموزشی در یاسوج

۲
۱
انتقاد فرماندار بویراحمد از کمبود فضای آموزشی در یاسوج
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: توزیع امکانات و فضا‌های آموزشی در شهرستان  بویراحمد متناسب جمعیت آن نیست.
به گزارش کبنا، امروز چهارشنبه (۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱) در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، کورش دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان با ارائه گزارشی از نشست مدیران در تهران و اقدامات  انجام گرفته، از آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس از اول مهر خبر داد و گفت سازماندهی معلمان و ثبت نام دانش‌آموزان در مراحل پایانی است و از نظر سازماندهی و ثبت نام مشکل خاصی وجود ندارد.
وی مشکل خاص و حاد آموزش و پرورش را کمبود فضای آموزشی و امکانات دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده ان شاء الله در دهه اول مهر شاهد افتتاح چند مدرسه خواهیم بود ولی با این وجود همچنان از کمبود شدید فضای آموزشی رنج می‌بریم.
بقیه اعضای شورا نیز هرکدام با ارائه نظرات خود، به بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌های مناسب پرداختند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در پایان با تشکر از اعضاء گفت: ارزش افزوده دستگاه عظیم و عزیز آموزش و پرورش به رونق درس و بحث و حضور دانش و‌آموز و معلم در فضای آموزشی است و اگر کلاس و درس و بحث حضوری را  از آموزش و پرورش جدا کنیم یک ساختار اداری بیش نیست از این رو همه باید به باز گشایی و رونق درس و بحث کمک کنیم.



شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این  نشست از عدم توجه اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در این سال‌ها به آمار  و ظرفیت و گستردگی شهرستان بویراحمد در توزیع امکانات و فضا‌های آموزش انتقاد کرد و گفت: شهر یاسوج یک شهر مهاجرپذیر هست و بر اساس آماری که به ما دادند امسال نزدیک به ۳ هزار نفر دانش‌آموز ورودی وارد شهر یاسوج و حومه شده‌اند، ولی در نگاه برنامه ریزان هیچگاه این نوع آمار‌ها وجود ندارد؛ از این رو گاهاً در دیگر شهرستان‌ها شاهد افتتاح مدارسی هستیم که هیچگاه ظرفیت آن‌ها تکمیل نمی‌شود و بدون استفاده می‌مانند، ولی در بویراحمد شاهد افزایش روزافزون دانش‌آموزانی هستیم که فضای مناسب ندارند.
فرماندار بویراحمد از مدیریت جدید نوسازی مدارس تشکر کرد و گفت: در همین مدت محدود اقدامات جهادی خوبی را در شهرستان بویراحمد شروع کردند.
مهدوی مطلق اضافه کرد: بالغ بر ۴۳ درصد دانش‌آموزان استان در آموزس و پرورش بویراحمد حضور دارند ولی امکانات و تجهیزاتی که در این شهرستان توزیع شده هیچگاه به این تعداد نمی‌رسد.
فرماندار بویراحمد از دلشاد خواست تا اعتبارات ۳درصد سهم آموزش و پرورش شهرستان از بابت واریزی‌های شهرداری یاسوج را از اداره کل پیگیری تا در اختیار شهرستان قرار بگیرد.
در این جلسه سرویس، لباس مدارس و زمان بازگشایی و بهداشت و دیگر مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ سی ایل بویراحمد
کارمند نوسازی مدارس
Iran, Islamic Republic of
فرماندار بویراحمد اگه خیلی دلسوزه ار اعتبارات سال 1401 براس ساخت مدارس بذاره تا مشکل حل بشه بهتره اول بره به اعتبارات استانی داده شده در سالهای گذشته به شهرستان بویراحمد نگاه کنه بعد بیاد مدیران گذشته را قضاوت کنه
اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

عصر الیزابت به پایان رسیده؛ یکی از چهره های با نفوذ سلطنت بریتانیا که میراث عصر کلاسیک ...
«صیانت» درجاده فرعی

«صیانت» درجاده فرعی

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهوری بخشی ...
روایت «هزار درد بی درمان»

روایت «هزار درد بی درمان»

دولت حسن روحاني با نقاط قوت و ضعفي که داشت پايان يافت؛ اما پرسش‌هايي از اتفاقات، تصميمات ...
1