کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش نماینده سابق گچساران و باشت به تغییر فرماندار؛

غلامرضا تاجگردون: خوان‌پایه دارای یک خانواده اصیل است، در تغییر او بی‌احترامی شد / امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد جبران کند / از هر دستی که بدهی از همان دست می‌گیری / آقای صابری سابقه خوبی از خود به جا گذاشت

2 بهمن 1399 ساعت 15:22

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در حق خوان‌پایه فرماندار گچساران بی‌حرمتی شده، امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد این بی‌احترامی را جبران کند.


غلامرضا تاجگردون نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در حق خوان‌پایه فرماندار گچساران بی‌حرمتی شده، امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد این بی‌احترامی را جبران کند.
غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز در پاسخ به سئوالی در باره تغییر خوان‌پایه فرماندار گچساران، اظهار داشت: بی حرمتی به مدیر خود دولتاجت صورت گرفته و کسی که‌سال ها خدمت کرده، اگر چه تغییر حق مسئول است و وزارت کشور قاعدتاً هم تصمیات خودش را می‌گیرد. و ما هم برای تقسیمات و تصمیمات دولت و وزارت کشور احترام قائل هستیم.
وی با انتقاد از نحوه تغییر فرماندار شهرستان گچساران، افزود: آقای خوان پایه توقع ندارد که همیشه فرماندار باشد و فرماندار بماند، هیچ کس همچنین توقعی ندارد، تغییرات هم قابل احترام است. ولی احترام گذاشتن به کسی که خدمت صادقانه کرده، اصل موضوع است.
تاجگردون در ادامه افزود: و گر نه آقای خوان پایه نه مدیر امروزی و از قبل مدیر بوده، مسئول بوده و کار کرده و سرد و گرم روزگار را چشیده است و قاعدتاً انتظار می‌رفت دولت قدر مدیران خودش را بداند.
نماینده سابق مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه توضیح داد: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتخابات بسیار حساس برگزار شد و با آرامش تمام شد و همچنین پس از جریان اعتبار نامه مسائلی پیش آمد، که می‌توانست برای کشور حاشیه ساز باشد که با تدبیر رفع شد.
   

بیشتر بخوانید:

خوان‌پایه فرماندار سابق گچساران: در تغییر من اخلاق رعایت نشده است / به آقایان هم گفتم بی‌حرمتی شد، شیوه کارتان درست نبود / انتخابات سالمی در گچساران برگزار شد ( + فایل صوتی )


تاجگردون گفت: این نحوه تغییر حق ایشان نبوده و بی احترامی است. امیدواریم استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد این بی احترامی را جبران کند. اگر به جای وزارت کشور بودم از این فرماندار به نحو احسن تقدیر می‌کردم. حق ایشان نبوده و بی‌احترامی است و امیدوارم این بی‌احترامی را جبران کند. جریان روزگار می‌گوید که از همان دستی که بدی از همان می‌گیری و هر کس این برخورد را بکند چنین برخوردی با خود او هم خواهد شد.
وی افزود: آقای خوان پایه یک جایگاه اجتماعی و ایلی داشته و دارای خانواده اصیل است و خانواده وی به خاطر خدماتش در زحمت بوده‌اند. حداقل به حرمت خانواده‌اش و زندگی‌اش که پای خدمت به مردم نهاده بوده، را باید بیشتر قدر وی را می‌دانستند. و گرنه این تلاطم‌ها و رفتارهای اینگونه را نمی‌شود، هیچ بهره برداری سیاسی از آن داشته باشی.
تاجگردون افزود: یادم هست در دوره‌ای که بنده نماینده مردم شریف گچساران و باشت شدم، فرماندار و هیات اجرایی مخالف بنده بودند و پس جای برای بهره برداری سیاسی نیست و حفظ جایگاه شخصیت‌ها مهم است.
وی گفت: هیچ گاه از یاد نخواهم رفت که آقای صابری یک استاندار کاملاً اصول گرای تند بود. اما چنان مراسم تودیعش به خاطر اینکه بسیار باشخصیت بود و از خود سابقه خوبی به جای نهاده بود، خوب برگزار شد که هر نوع تند روی در جریان سیاسی‌اش را ما فراموش کردیم.
نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مراسم‌های اینگونه هستند که ارزش انسان‌ها را در تصمیمات درست یا غلط بهتر نشانی دهد.


کد مطلب: 429922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/429922/غلامرضا-تاجگردون-خوان-پایه-دارای-یک-خانواده-اصیل-تغییر-او-بی-احترامی-امیدوارم-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-جبران-کند-دستی-بدهی-همان-دست-می-گیری-آقای-صابری-سابقه-خوبی-خود-جا-گذاشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1