تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۰۹۲۸۵
فرماندار شهرستان لنده در باره رفتنش توضیح داد

کریمی‌نژاد: استعفا ندادم / نماینده موافق حضورم در لنده نبود / اقتدار فرمانداری را حفظ کردم و مانع مصادره خدمات دولت شدم

۱۳
۴
کریمی‌نژاد: استعفا ندادم / نماینده موافق حضورم در لنده نبود / اقتدار فرمانداری را حفظ کردم و مانع مصادره خدمات دولت شدم
کبنا ؛فرماندار فعلی لنده گفت: بنده استعفا ندادم، بلکه تصمیم مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد بنا بر جابه‌جایی بنده بوده است.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان لنده در گفت‌وگو با کبنا به تشریح استعفای خود پرداخت و اظهار کرد: چند بار خودم، حضوری از آقای دکتر احمدی، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد درخواست داشتم که بنده از فرمانداری لنده کنار بروم.
کریمی‌نژاد افزود: آقای نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تماسی داشتند و بیان کردند که نظر به جابه‌جایی شما را داریم و آقای فیلی معاون عمرانی استاندار نیز از بنده خواسته است که در دفتر امور روستایی استانداری ادامه خدمت داشته باشم.
وی با بیان اینکه 30 ماه مسئولیت فرمانداری زمان کمی نبود و بنده هر چه که در توان داشتم، انجام دادم، افزود: هیچ کوتاهی در وظایف محموله انجام ندادم. با کمترین نیرو در حالی که نه معاون و نه کارشناس داشتم، سازمان بنیاد مستضعفان را به شهرستان آوردیم و به لحاظ اقتصادی کارهای خوبی انجام گرفت.
فرماندار فعلی لنده در پاسخ به سئوالی که آیا نماینده مجلس خواستار تغییر حضرتعالی شدند؟، اظهار داشت: قطعاً آقای نماینده با حضور بنده در شهرستان موافق نبودند. اما با وجود اختلاف سلیقه با ایشان تعامل داشتیم و اجازه ندادیم که خدمات دولت مصادره به نفع شود و اقتدار فرماندار را حفظ کردیم و سعی کردیم اقتدار نماینده دولت را حفظ کنیم و بر این کار هم پافشاری کردیم.
وی در ادامه با بیان اینکه معتقد به شعار «زنده باد مخالف من» هستم، افزود: جزء موفقیت‌ترین فرمانداران استان در حوزه اقتصادی هستیم. به لحاظ امنیتی مشکل خاصی نداشتیم و شهرستان و فرمانداری را از حاشیه دور نگه داشتیم و به فرمانداری اقتدار دادیم.
کریمی نژاد در ادامه گفت: آقای احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز به بنده اعتماد داشتند و حمایت کردند و انشاء الله در دفتر امور روستایی خدمت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: از رسانه‌ها به ویژه سایت کبنا نیوز تشکر ویژه دارم، رسانه‌ها یک بال دیگر توسعه هستند و خیلی در این مدت ما را کمک کار بودند.
سید خدا دوست موسوی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار شهرستان لنده منصوب شد که به زودی مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

V__m71
France
استاندار از یک سو به مدیران کل تشر میزند که در راه توسعه لنده همکاری کنند و از سوی دیگر تنها کسی که بدنبال توسعه لنده است را از لنده جدا میکند

رفتار تناقض گونه احمدی نشان از آن دارد که برای او نیز توسعه یافتگی لنده اهمیتی نخواهد داشت .
همگان بر اینکه در طی دو سال گذشته که لنده از سوی بنیاد مستضعفان به عنوان پایلوت اقتصادی انتخاب شد این دارا کریمی نژاد بود که یک تنه مطالبه گری میکرد مهر تایید میزنند. حال در وضعیتی که تنها دارایی یک شهرستان فرماندار باشد چه توجیه ی استاندار خواهد داشت که او را از لنده جدا کند .

اگر چه تا همین جای کار نام دارا کریمی در لنده به یادگار خواهد ماند لکن می‌طلبید به خاطر مردم لنده و آینده این دیار دارا در کنار مردم شهرستان لنده می ماند.
V__moneh71
Iran, Islamic Republic of
اقتدار دولت....ـکدام اقتدار
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر کریمی نژاد . باید دلمان به حال کهگیلویه بسوزد که تنها نیروی فعال و خدمتگزار خود را از دست داد . نماینده دیگر راحت شد و هیچ مانعی . انتخابات ندارد واقعا متاسفم برای استاندار و دولت . حیف از اون رای که بهتون دادیم
Iran, Islamic Republic of
حاجی عدل حالا تحویل بگیر بنیاد رو‌‌ هم استانداری و دولت آورده شهرستان لنده
کهگیلویه
United Kingdom
آخ از بخت کهگلویه بزرگ که از روزی که عدل اومه نماینده وابی حونمو چول وابی .
هو از دهدشت بی که فرماندارشه اومن از یاسوج آوردن یو هم از لنده که فرماندارش نه مال منطقه کهگیلویه یه
هر چه مدیر کل دهدشتی داشتیم از روزی که عدل اومه ورداشتن
هو از محنائی که از معاونت استاندار ورداشتنش
ایما دهدشتی یل بختمو از هموچو کج وابی که وزیر یا معاون وزیر ایومه من استانداری ولی عدله نیلشتن بره من جلسه
علی آقا
United Kingdom
با تشکر از آقای کریمی وزحمات ایشون پست جدید شما که مدیرکل دفتر امور روستایی هست خیلی مهمتره چون وضعیت دهیاریها خیلی وخیم هست وباید جلوی فساد پنهانی که در دهیاریها هست گرفته بشه پول بیت المال رو خیلی راحت تحت عناوین بیهوده وبدون اینکه کار عمرانی انجام بدهند نوش جان میکنن حسابرسی و بررسی راندمان دهیاری ها وخیلی موارد دیگر متاسفانه آقای موسوی اشرافی بر دهیاریها نداشت
Romania
خدایی این مسئولیت‌ها برای .زیاده
Iran, Islamic Republic of
لطفا به جای شعار دادن ،لیست فعالیت هایتان را در 30 ماه ارائه دهید تا مردم قضاوت کنند .
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
تورا به قرآن آدمها را الکی بزرگ نکنید. اصلا در حد و اندازه بخشداری یه بخش کوچک هم نبود بعضی ها الکی آدمها را بزرگ می کنند . کجا اصلاح طلب بود اونکه به موحد رای داد و از کامرانی حمایت نکرد.
دلی مهره
Iran, Islamic Republic of
نباید از بچه های دو شهرستان مجاور هم استفاده کرد با توجه به اینکه آقای موسوی اهل شهرستان بهمئی است در دل به نفع شهرستان بهمئی بخصوص در مناطق سرحدی کوه سفید و سیاه به نفع بهمئی نظر خواهد داد!!!
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
امیبر کبیر لنده بودی
خلیل
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج عدل هاشمی تنها نماینده دلسوز و مردمی....
اشنا
Iran, Islamic Republic of
چیه بد سوختی داری رو اقای کریمی حرصتو خالی میکنی؟در حدش نبستین اون اصن شماهارو حساب نمیکنه😂
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1