تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۹۱۲۹۵
کبنا گزارش می دهد؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: دیشموک صاحب نمایندگی می‌شود + تصاویر

۰
کبنا ؛
با مساعدت ویژه نماینده و پیگیری‌های امام‌جمعه و تلاش بخشدار دیشموک تا کمتر از یک ماه دیگر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر دیشموک دایر خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز، ‌امین درخشان در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اهمیت این اداره در جامعه گفت: و باتوجه به اینکه بخش دیشموک دور از دسترس شهرستان و استان قرار دارد و هیچ دستگاه فرهنگی نیست؛ نیاز ضروری دانستیم تا این نمایندگی را بزودی در بخش دیشموک راه‌اندازی نمائیم.
وی اذعان داشت: با استقرار نمایندگی ارشاد دیشموک، قطعاً جلسات مختلف فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی با قوت بیشتر و تدبیر بهتر برگزار خواهد شد.
درخشان یکی دیگر از نیاز‌های اساسی منطقه را سالن اجتماعات دانست و بیان کرد: با پیگیری‌های سید محمد موحد این برنامه هم در دستور کار قرار دارد و در صورت همکاری مسئولان بخش دیشموک، این موضوع هم قابل حل است و‌امیدوارم شورای اداری دیشموک جهت تهیه زمین تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هر چه زودتر این امر‌مهم هم عملی و محقق گردد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیشموک در پایان تصریح نمود: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا یک جشنواره در بخش دیشموک برگزار کنیم و این موضوع تا حدودی پیش رفت و انشاالله این برنامه هم سعی خواهیم‌کرد به نتیجه برسد.
در ادامه از کتابخانه عمومی بخش دیشموک، بازدید از نمایشگاه عکس هنر‌های تجسمی هنرمندان دیشموکی، بازدیداز کانون فرهنگی وهنری نسیم ولایت، دیدار باخانواده شهید امنیت موسی نوروزی وغباروبی گلزار شهید نوروزی از برنامه‌های مهم سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی به بخش دیشموک بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
1