تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۹۰۷۱۷
تعامل مردم پادنا با محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری متخلف حرفه ای دنا با همکاری مردم + عکس

۲
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با همکاری خوب مردم طبیعت دوست بخش  پادنا  متخلف حرفه ای ضلع شمالی دنا به همراه یک قبضه اسلحه غیر مجاز  دستگیر و به شکار ۲ راس کل و بز، ۲۵ قطعه کبک معمولی ، یک قطعه کبک دری و یک راس گراز اعتراف و روانه زندان شد .
تعامل و همکاری محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با مراجع قضایی و  انتظامی  پادنا ،  سمیرم  و  شهرضا و نیز مردم طبیعت و دوست این بخش درحالی ادامه دارد که مسئولان اصفهان یکی از دلایل مصوبه جنجالی و بحث برانگیز سی و هشتمین جلسه  شورای عالی محیط زیست را  عدم همکاری و تعامل یاد شده بیان می داشتند.
اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت : طبیعت دوستی ساکن یکی از روستاهای پادنا در حاشیه منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا ، حضور یک گروه سه نفره متخلف شکار را به رئیس پارک ملی دنا گزارش می دهد .
جاودان خرد گفت: مامورین یگان حفاظت پارک ، اقدامات حفاظتی خود را در دستور کار قرار داده و فورا" اکیپی از محیطبانان مجرب به ضلع شمالی دنا اعزام می شوند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: مأمورین خیلی زود موفق می شوند این گروه را قبل از هرگونه تیر اندازی و شکار با یک قبضه اسلحه دولول ساچمه زنی غیر مجاز دستگیر نمایند .
وی گفت : با هماهنگی و همکاری خوب رئیس حوزه قضایی بخش پادنا و دادستان محترم شهرستان سمیرم  متخلفین به پاسگاه انتظامی منتقل شدند.
وی گفت: با اطلاعات موثقی که از سابقه هر سه متخلف داشتیم با هماهنگی  و دستور مقام محترم قضایی محتویات گوشی تلفن همراه یکی از متخلفین مورد بررسی قرار گرفت  .
جاودان خرد گفت: در کمال ناباوری اسنادی از شکار یک راس بز ، یک راس کل ، 25 قطعه کبک معمولی ، یک قطعه کبک دری و یک قلاده گراز ، از گوشی مورد بررسی قرار گرفته  کشف شد .
جاودان خرد تصریح کرد: هنگامی که متخلف با اسناد قوی مواجه شد به جرم خود اعتراف و همه اسناد مربوطه به شکار را قبول کرد.
وی گفت: بنا به دستور مقام محترم قضایی هر سه متخلف به زندان شهرضا منتقل و خودروی آنان نیز به پارکینگ منتقل شد.
در همین راستا صادق برازش رئیس اداره پارک ملی دنا ضمن تشکر از همکاری خوب مراجع قضایی در شهرستان های سمیرم و شهرضا و نیز مراجع انتظامی در پادنا گفت : همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی و نیز مردم طبیعت دوست پادنا با محیط زیست کماکان به قوت خود باقی است و مردم طبیعت دوست پادنا  بسیار بیشتر از گذشته  تخلفات شکار و صید را به ما گزارش می دهند و این نمونه عینی همکاری مردم با محیط زیست است.  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
.برخوردشدیدباهمچین آدمهای سخت بایداجراح بشه.
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1