تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۷۴۳۴۸
ظهر امروز انجام گرفت

سفر محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور به یاسوج / محمودی: برای رصد و شناسایی مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام / مدیریت ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد خوب بود / الحمدالله برای هیچ خانواده‌ای مشکل پیش نیامد / سفر هوایی محمودی به زیلایی + فیلم و تصاویر

۱
کبنا ؛سردار بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (شنبه 11 فروردین‌ماه 1403) سردار بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور به یاسوج سفر کرد و مورد استقبال شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد و فلاحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
   
بیشتر بدانید | فیلم صحبت‌های رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در فرودگاه یاسوج

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور
در فرودگاه یاسوج با تبریک سال نو به بارندگی‌های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: در روزهای اخیر سازمان هواشناسی دو بار هشدار قرمز صادر کرد. و ما بارندگی‌های شدیدی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بودیم و در بعضی نقاط تا 210 میلیمتر بارندگی داشتیم و خسارت‌های را  هم به دنبال داشت که به‌ همین خاطر برای بررسی این موضوع به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردیم تا از نزدیک این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم.
وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم که با بررسی و رصد استان، نیازمندی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را در روستاها برای مقابله با بحران‌ها شناسایی و اگر هم کمکی لازم باشد در سطح کشور آن را پیگیری کنیم.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور مدیریت ستاد بحران در استان کهگیلویه و بویراحمد را خوب ارزیابی کرد و گفت: الحمدالله بارش‌های اخیر خوب مدیریت شد و تاآنجایی‌که ما اطلاع داریم برای هیچ خانواده‌ای مشکل ایجاد نشده است. الان هم قصد داریم روستاهای دورافتاده استان را مورد بازدید قرار دهیم و اگر مدیران و مردم درخواستی داشته باشند، آنها را بشنویم و پیگیری کنیم.
   
بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به همراه مدیرکل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با هلی‌کُوپتر به منطقه زیلایی سفر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1