کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظهر امروز انجام گرفت

سفر محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور به یاسوج / محمودی: برای رصد و شناسایی مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام / مدیریت ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد خوب بود / الحمدالله برای هیچ خانواده‌ای مشکل پیش نیامد / سفر هوایی محمودی به زیلایی + فیلم و تصاویر

11 فروردين 1403 ساعت 14:57

سردار بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.


سردار بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (شنبه 11 فروردین‌ماه 1403) سردار بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور به یاسوج سفر کرد و مورد استقبال شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد و فلاحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
   
بیشتر بدانید | فیلم صحبت‌های رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در فرودگاه یاسوج

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور
در فرودگاه یاسوج با تبریک سال نو به بارندگی‌های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: در روزهای اخیر سازمان هواشناسی دو بار هشدار قرمز صادر کرد. و ما بارندگی‌های شدیدی را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بودیم و در بعضی نقاط تا 210 میلیمتر بارندگی داشتیم و خسارت‌های را  هم به دنبال داشت که به‌ همین خاطر برای بررسی این موضوع به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردیم تا از نزدیک این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم.
وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم که با بررسی و رصد استان، نیازمندی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را در روستاها برای مقابله با بحران‌ها شناسایی و اگر هم کمکی لازم باشد در سطح کشور آن را پیگیری کنیم.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور مدیریت ستاد بحران در استان کهگیلویه و بویراحمد را خوب ارزیابی کرد و گفت: الحمدالله بارش‌های اخیر خوب مدیریت شد و تاآنجایی‌که ما اطلاع داریم برای هیچ خانواده‌ای مشکل ایجاد نشده است. الان هم قصد داریم روستاهای دورافتاده استان را مورد بازدید قرار دهیم و اگر مدیران و مردم درخواستی داشته باشند، آنها را بشنویم و پیگیری کنیم.
   
بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به همراه مدیرکل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با هلی‌کُوپتر به منطقه زیلایی سفر کرد.


کد مطلب: 474348

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/474348/2/سفر-محمودی-رئیس-سازمان-امداد-نجات-جمعیت-هلال-احمر-کشور-یاسوج-رصد-شناسایی-مشکلات-استان-کهگیلویه-بویراحمد-آمده-ام-مدیریت-ستاد-بحران-خوب-الحمدالله-هیچ-خانواده-ای-مشکل-پیش-نیامد-هوایی-زیلایی-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1