تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۷۳۹۴۲
همزمان با آغاز اسکان مسافران؛

بازدید مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اسکان مسافران نوروزی دریاسوج/ دستگاههای متولی همکاری لازم را جهت اسکان مهمانان نوروزی با آموزش و پرورش داشته باشند 

۰
کبنا ؛مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد مرکزی اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازید کرد.
به گزارش کبنا، محمدمهدی صالحی به صورت سرزده از ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و خدمات دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت.
مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع عوامل اجرایی ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی شهرستان بویراحمد، با تبریک حلول سال نو وعید نوروز گفت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی با توجه به تقارن بهار معنویت با بهار طبیعت باید عملکرد متفاوتی داشته باشد.
وی  با تأکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و ابراز خرسندی از فعالیت‌های خوب وارزشمند دست اندرکاران ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح استان گفت: بازدید‌های مکرر در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان از ستاد‌های اسکان نوروزی خواهیم داشت و این بازدید‌ها به جهت رفع نواقص و مشکلاتی که احیانا برای خدمات به مسافران نوروزی می‌باشد  صورت می‌گیرد.
صالحی افزود نظم کاری در این ستاد مشهود می‌باشد پارسال با مشکل قطعی آب در ایام نوروز در بعضی از مدارس را داشتیم‌امید داریم که در سال جدید با چنین مشکلی مواجه نشویم 
وی تصریح کرد: ما عملکرد دستگاه‌های مختلف که  در ستاد تسهیلات مسافرانی نوروزی دخیل هستند خصوصاً دستگاه‌های خدمات‌رسان را مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌دهیم و درصورت کم کاری وترک فعل از سوی این دستگاه‌ها قطعاً برخورد لازم انجام می‌گیرد.
صالحی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد از استان‌های گردشگر‌پذیر کشور است و در کریدور شمال وجنوب کشور قرار  دارد گفت: از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود که همکاری لازم را با آموزش وپرورش داشته باشند تا می‌همانان نوروزی  با کمبود مواجه نشوند و بتوانیم  با ارائه خدمات مناسب، گردشگری استان را به عنوان گردشگری پایدار در کشور معرفی کنیم.
وی، آماده‌سازی مدارس برای استقبال از مسافران نوروزی با توجه به امکاناتی که آموزش  وپرورش در اختیار دارد را ستودنی دانست و ازعملکرد مناسب و فعالیت‌های خوب صورت گرفته در ستاد اسکان ومحل اسکان می‌همانان نوروزی تشکر وقدردانی کرد.
در این بازدید معاون پژوهش وبرنامه‌ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه  وبویراحمد  نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه‌ی اسکان مسافران نوروزی در استان ارائه کرد.
ایمان سبحان نژاد گفت: ۱۳پایگاه دراستان در قالب ۱۴۵ اموزشگاه و‌۱۰۰۰ اتاق( با درجه‌بندی، ویژه، الف، ب و ج )  جهت اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی  شده است که پذیرش به شکل اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پذیرش می‌همانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۳فروردین  سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت گفت: تا کنون ۱۹۸ خانوار در قالب ۸۵۶ نفر در مراکز ستاد اسکان‌پذیریش شده که بیشترین پذیرش مسافر مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.
سبحان نژاد از برپایی میز افطار در ستاد‌های اسکان جهت پذیرایی از مسافران روزه دار خبر داد وگفت: با توجه به شرایط جوی و هشدار‌های سازمان هواشناسی جهت اسکان اضطرای مسافران نوروزی نیز سالن‌های ورزشی آماده پذیرش در شرایط نامناسب خواهند بود.
 معاون پژوهش وبرنامه‌ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه  وبویراحمد  در ادامه گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب ودرراستای رفاه حال می‌همانان و مسافران نوروزی تیم‌های بازرسی این اداره کل با حضور مستمر درمراکز و مدارس مجری طرح اسکان نوروزی با ارزیابی نحوه ارائه خدمات، به نظر خواهی از مسافران می‌پردازند.
سبحان نژاد افزود: مهمان نوازی جزء خصلت‌های مردم کهگیلویه وبویراحمد در طول تاریخ بوده است که خادمان آنان باید با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستاد‌های اسکان آموزش وپرورش  در شهرستان‌ها و مناطق پذیرای مسافران نوروزی باشند.
صالح داستار مدیرآموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان ارائه  و خواستار حمایت دستگاه‌های عضو خدمات سفر جهت ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید دارم خدمت دکتر صالحی و همکاران زحمت کش ایشان در سازمان بازرسی استان
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی محمد دانشی هیبت آموزش وپرورش را برد زبر سوال بابا حسادت داره کورت میکنه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1