تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : ۴۷۳۹۲۹
کبنا گزارش می دهد

افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران(+تصاویر)

۴
کبنا ؛در آستانه فرا رسیدن نوروز، ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران افتتاح و پذیرش خود را از مسافران آغاز کرد.
به گزارش کبنا نیوز:ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران باحضور عبدالله روشن ضمیر معاون فرماندار حاج انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران، ابوالحسن خاتم فر مسئول تعاون و مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش وجمعی از اعضای ستاد در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا رادک (روبروی ایستگاه برق) افتتاح شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در حاشیه این افتتاحیه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروزو خیرمقدم به مسافران نوروزی، اظهار کرد:این شهرستان به لحاظ جغرافیایی دارای جاذبه های گردشگری( سیاحتی، تفریحی و زیارتی) هرساله مقصد و میزبان مسافران زیادی از سرتاسر کشور می باشد.
انوشیروان قیطاسی افزود:آموزش و پرورش گچساران آمادگی کامل جهت استفبال و اسکان از مسافران نوروزی را دارد.
قیطاسی از مجریان ستاد اسکان نو روزی خواست با سعه صدر، صبر و حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نوروزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره‌ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران عنوان کرد: 30 آموزشگاه در قالب ۲6۰ کلاس درس در سطح شهرستان گچساران پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.
قیطاسی از بازدید مستمر ازستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش در ایام نوروز  خبرداد و افزود: این بازدید‌ها با هدف حفظ و آمادگی اعضای ستاداسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1