کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران(+تصاویر)

28 اسفند 1402 ساعت 23:00

در آستانه فرا رسیدن نوروز، ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران افتتاح و پذیرش خود را از مسافران آغاز کرد


در آستانه فرا رسیدن نوروز، ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران افتتاح و پذیرش خود را از مسافران آغاز کرد.
به گزارش کبنانیوز:ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش گچساران باحضور عبدالله روشن ضمیر معاون فرماندار حاج انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران، ابوالحسن خاتم فر مسئول تعاون و مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش وجمعی از اعضای ستاد در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا رادک (روبروی ایستگاه برق) افتتاح شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در حاشیه این افتتاحیه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروزو خیرمقدم به مسافران نوروزی، اظهار کرد:این شهرستان به لحاظ جغرافیایی دارای جاذبه های گردشگری( سیاحتی، تفریحی و زیارتی) هرساله مقصد و میزبان مسافران زیادی از سرتاسر کشور می باشد.
انوشیروان قیطاسی افزود:آموزش و پرورش گچساران آمادگی کامل جهت استفبال و اسکان از مسافران نوروزی را دارد.
قیطاسی از مجریان ستاد اسکان نو روزی خواست با سعه صدر، صبر و حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نوروزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره‌ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان گچساران عنوان کرد: 30 آموزشگاه در قالب ۲6۰ کلاس درس در سطح شهرستان گچساران پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.
قیطاسی از بازدید مستمر ازستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش در ایام نوروز  خبرداد و افزود: این بازدید‌ها با هدف حفظ و آمادگی اعضای ستاداسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.
 


کد مطلب: 473929

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473929/2/افتتاح-ستاد-اسکان-مسافران-نوروزی-آموزش-پرورش-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1