تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۷۳۶۴۰
کبنا گزارش می دهد

آغاز نمایشگاه بهاره در گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛نمایشگاه بهاره گچساران با حضور غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت، فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران،دکتر سارا کاییدی مسئول واحد اصناف صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اعضای هئیت رئیسه اتاق اصناف،روسای اتحادیه های صنفی در سالن فرمانداری جنب ترمینال مسافربری افتتاح شد.
رئیس اداره صمت گچساران در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره اظهار کرد: در نمایشگاه بهاره گچساران کالاهای تنظیم بازار اعم از میوه شب عید توسط تعاون روستایی و دیگر کالاهای تنظیم بازار توسط جهاد کشاورزی عرضه خواهد شد.
غلامعلی مهرابی افزود: بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بر نمایشگاه نظارت داشته و قیمت های اجناس را کنترل می کنند.
در ادامه رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران اظهار کرد: نمایشگاه بهاره طبق روال هرساله و با هدف تعدیل قیمت ها در گچساران در سالن فرمانداری جنب ترمینال دوگنبدان افتتاح شد.
فرزاد اکبری بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۱۰ غرفه دار اجناس خود را اعم از موادخوراکی،کیف و پوشاک، خشکبار ، آجیل و گل و گیاه در معرض دید عموم قرار داده اند.
اکبری تصریح کرد: در این نمایشگاه ۷۰ درصد غرفه داران بومی و مابقی از استان های کردستان، فارس، کرمانشاه، آذربایجان، خوزستان اجناس خود را به مردم گچساران عرضه می کنند.
رئیس اتاق اصناف گچساران با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند در نوبت عصر ساعت ۱۶ الی ۲۳ از این نمایشگاه بازدید کنند، عنوان کرد: اجناس ارایه شده در نمایشگاه با ۱۵ درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1