تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۷۳۵۲۶
کبنا گزارش می‌دهد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد / امین کمالوندی: کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین استان در تخصیص اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان بوده است

۰
کبنا ؛با حضور امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این مراسم سلیمان شهبازی طی حکمی از سوی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و جایگزین کبری اخلاقی شد.
امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این آئین اظهار کرد: مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی این نهاد به کانون های سراسر کشور اختصاص یافته است.
کمالوندی گفت: از مجموع یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات استان ها ۶۰ میلیارد ریال سهم این استان بوده که تنها ۶ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: هر چه مراکز فرهنگی بیشتر باشد، کلانتری‌ها کمتر خواهد شد.
چنانچه دستگاه های فرهنگی چاق نشوند سیستم های دیگر فربه و خسارت های جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: طرح شاداب سازی مراکز در سطح کشور اجرا شده است.
وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین استان در تخصیص اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان بوده است که لازم است در سال ۱۴۰۳ توجه ویژه ای در این خصوص وجود داشته باشد.
کمالوندی ابراز کرد: ۱۲ سال است که مرکز فرهنگی هنری مادوان در این استان نیمه‌کاره رها شده است. همچنین مرکز فرهنگی مارگون تبدیل به خوابگاه شده است.
سلیمان شهبازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سلیمان شهبازی را به عنوان مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
 حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های مدیرکل جدید، آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش‌ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، مؤسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دایمی نیاز‌های لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبود‌های این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.
مدیرعامل کانون در ادامه نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیرو‌های پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیرو‌های جوان، انقلابی، مؤمن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.
عکس| مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

علامتی در پایان این حکم اظهار‌امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های مؤثری بردارید.
سلیمان شهبازی دارای دکترای تخصصی مشاوره است و در سوابق کاری او مدرسی دانشگاه‌های فرهنگیان، آزاد و دولتی پیام نور، تألیف کتاب‌های «سه گام در کنترل استرس»، «سه گام در کنترل افسردگی»، «سه گام در کنترل اضطراب» و «سه گام در کنترل خشم»، رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری شهید فخری‌زاده، عضو سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور، عضو کنسرسیوم صادراتی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور جوانان اداره‌کل آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و... آمده است.

پیش از این کبری اخلاقی‌نیا مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

نام شما

آدرس ايميل شما

ملک
Iran, Islamic Republic of
تبریک به استاد ارزشمند ،علمی و پرتوان جناب دکتر شهبازی و خسته نباشید خدمت خانم اخلاقی
United Kingdom
رو اسب بازنده شرط بستی اقای شهبازی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1