کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد / امین کمالوندی: کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین استان در تخصیص اعتبارات است / ۱۲ سال مرکز فرهنگی هنری مادوان نیمه‌کاره رها شده / همچنین مرکز فرهنگی مارگون تبدیل به خوابگاه شده است

16 اسفند 1402 ساعت 19:30

با حضور امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


با حضور امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این مراسم سلیمان شهبازی طی حکمی از سوی رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و جایگزین کبری اخلاقی شد.
امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این آئین اظهار کرد: مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی این نهاد به کانون های سراسر کشور اختصاص یافته است.
کمالوندی گفت: از مجموع یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبارات استان ها ۶۰ میلیارد ریال سهم این استان بوده که تنها ۶ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی افزود: هر چه مراکز فرهنگی بیشتر باشد، کلانتری‌ها کمتر خواهد شد.
چنانچه دستگاه های فرهنگی چاق نشوند سیستم های دیگر فربه و خسارت های جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: طرح شاداب سازی مراکز در سطح کشور اجرا شده است.
وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ضعیف‌ترین استان در تخصیص اعتبارات کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان بوده است که لازم است در سال ۱۴۰۳ توجه ویژه ای در این خصوص وجود داشته باشد.
کمالوندی ابراز کرد: ۱۲ سال است که مرکز فرهنگی هنری مادوان در این استان نیمه‌کاره رها شده است. همچنین مرکز فرهنگی مارگون تبدیل به خوابگاه شده است.
سلیمان شهبازی مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سلیمان شهبازی را به عنوان مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
 حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های مدیرکل جدید، آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش‌ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، مؤسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دایمی نیاز‌های لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبود‌های این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.
مدیرعامل کانون در ادامه نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیرو‌های پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیرو‌های جوان، انقلابی، مؤمن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

عکس| مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد

علامتی در پایان این حکم اظهار‌امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های مؤثری بردارید.
سلیمان شهبازی دارای دکترای تخصصی مشاوره است و در سوابق کاری او مدرسی دانشگاه‌های فرهنگیان، آزاد و دولتی پیام نور، تألیف کتاب‌های «سه گام در کنترل استرس»، «سه گام در کنترل افسردگی»، «سه گام در کنترل اضطراب» و «سه گام در کنترل خشم»، رئیس هیأت عامل مرکز نیکوکاری شهید فخری‌زاده، عضو سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور، عضو کنسرسیوم صادراتی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور جوانان اداره‌کل آموزش پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و... آمده است.

پیش از این کبری اخلاقی‌نیا مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.


کد مطلب: 473526

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473526/2/مدیرکل-کانون-پرورش-فکری-کودکان-نوجوانان-کهگیلویه-بویراحمد-معرفی-امین-کمالوندی-ضعیف-ترین-استان-تخصیص-اعتبارات-۱۲-سال-مرکز-فرهنگی-هنری-مادوان-نیمه-کاره-رها-شده-همچنین-مارگون-تبدیل-خوابگاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1