تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۳۰۱۶
در نطق انتخاباتی خود مطرح کرد

سید محمد موحد در چرام: در آینده نزدیک چرام قطب صنعتی خواهد شد / آقایان نگران نباشید، من که دور بعدی هم هستم

۰
کبنا ؛نطق انتخاباتی سید محمد موحد، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شهرستان چرام برگزار شد. موحد در این برنامه گفت: بنده با قاطعیت عرض می‌کنم در آینده نزدیک چرام یک قطب صنعتی خواهد شد که مردم را متحیر خواهد کرد. 
به گزارش کبنا، عصر امروز نطق انتخاباتی سید محمد موحد، نامزد انتخابات مجلس کهگیلویه بزرگ در شهرستان چرام برگزار شد. سید محمد موحد در این برنامه اظهار کرد: مردم شهرستان چرام قدر و منزلت چرام را نمی‌دانند. یکی از اسامی این شهر خاک مخملی سرسبز است که نگین سرسبز استان کهگیلویه و بویراحمد است. سرزمین چشمه‌یاران و چشمه بلقیس، سرزمین علماء و نخبه‌های سرآمد در دنیای ایران اسلامی است. چشمه بلقیس با هنر، تدبیر و توان شکل گرفت که اگر زمینه فراهم شود قطعاً یکی از مناطق گردشگری اول ایران اسلامی خواهد بود. 
وی افزود: این شهرستان سرزمین دیار ایثارگران است؛ در آن موقع که دادستان انقلاب بودم شهدای بزرگ را تشییع می‌کردم و کفن و دفن این شهدا را انجام می‌دادیم. چرام نه تنها شهر چشمه‌سار، گردشگری، علم، ادب و فرهنگ ارزشمند است بلکه باید چرام را شهر شهادت، جهاد و ایثار نام‌گذاری کنیم. 
موحد گفت: دلی‌خلیفه‌ای، امام‌زاده علی (ع)، امام‌زاده یحیی، طسوج و دمه چرام ویژگی‌های منحصربفرد دارد به خاطر همین می‌گویند چرام گل سرسبد استان کهگیلویه و بویراحمد است. 
این نامزد انتخابات مجلس ابراز کرد: تا ۱۱ اسفند چیزی نمانده است «تشویق حضار» بله من هم می‌دانم که کار تمام است، «په بلیت تا سی‌تون بگوم عجله نکنید» عجله نکنید. 
وی تاکید کرد: تا ۱۱ اسفندماه چند روز بیشتر نمانده است. در این روز دو انتخاب مهم داریم که هردو انتخاب فوق‌العاده مهم هستند. با رأی مردم است که رهبری انتخاب می‌شود، دو گزینه برای انتخابات خبرگان رهبری باهم رقابت دارند مردم کهگیلویه بزرگ، چرام، لنده، بهمئی می‌دانند که شخصیتی همچون حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی قطعاً شایستگی و لیاقت را دارد. 
موحد در ادامه گفت: به همه کسانی که در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود کردند مخصوصا جوانان عزیز و ارزشمند که برنامه‌های خود را ارائه دادند قدردانی می‌کنم. قطعا این‌ها سرمایه‌های آینده ما هستند انتخابات مجلس‌شورای اسلامی یک فرصت بسیار ارزشمند است در ۱۱ اسفند می‌خواهیم تصمیم بگیریم که در دنیا آن تصمیم جایگاه دارد. رسانه‌های معاند و همه کسانی که در دنیا نظاره‌گر جمهوری اسلامی هستند به حرکت‌های شما می‌نگرند. 
وی افزود: یکی از شخصیت‌های استان به من گفت که «چه خبری شده که این همه جمعیت را جمع کردی» گفتم این شعور مردم من است من نوکر آن‌ها هستم، این فهم مردم من است. 
موحد ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دعای شب برای شما دعا می‌کند، این حماسه‌ای که شما خلق می‌کنید قلب او را شاد می‌کند و او شما را دعا می‌کند. 
نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به جایگاه مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس در راس امور است. مجلس رئیس‌جمهور را استیضاح می‌کند، مجلس وزیر را استیضاح می‌کند، مجلس بزرگترین قدرت قوای سه‌گانه‌ی این مملکت است شما جایگاه و قدرت مجلس را درک کردید. 
موحد اضافه کرد: خواهید دید که تعدادی از جایگاه‌های مختلف ۱۲ اسفندماه به نوکر شما «موحد» تماس می‌گیرد و پیروزی را تبریک می‌گویند؛ لذا مجلس با قدرت و رأی شما شکل می‌گیرد و این میدان رقابت است. از عدم حضور برادر عزیزم سردار هاشمی‌پور اظهار ناراحتی می‌کنم. 
او گفت: خوشحالم که جوانان در این انتخابات به صورت ویژه به میدان آمدند. جوان‌ها احساس‌شان این است که وقتی تشریف آوردند آن‌هایی که یک مقداری از لحاظ سنی از آن‌ها فاصله دارد کنار بروند تا آن‌ها به مجلس بروند. من در کار، حرکت و همه‌ی مسئولیت‌ها از شما جوان‌تر هستم. 
موحد خاطرنشان کرد: من فرزند امیرالمومنین هستم؛ یک انتقادات به همین شکل به امیرالمومنین وارد بود. ایشان فرمودند «من حالم مثل حال درخت بلوط است، مقاومت من در مقابل حوادث مثل درخت بلوط قرص، محکم و پرتوان است» و لذا جوانان عزیز من به شما خوش‌آمد و تبریک می‌گویم. من از حضور، نقد دلسوزانه، دیدگاه و تفکرات شما استقبال می‌کنم. وارد عرصه انتخابات شوید فضا را فراهم کنید و در عرصه‌های دیگر حضور همه جانبه داشته باشید. قرار نیست که هرکس کاندیدای مجلس شد در انتخابات رأی بیاورد. ان‌شاءالله دور بعدی رأی می‌آورید. البته این حکومت جمهوری اسلامی تا ظهور ولی‌عصر(عج) ادامه دارد و شما هم در ابن میدان قدم بگذارید. نه، نه آقایان نگران نباشید گفتم دور بعدی! منظورم دوره‌های بعدی بود، من که دور بعدی هم هستم. نگران نباشید. 
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه در پاسخ به برخی از حرف‌ها گفت: آن‌هایی که می‌فرمایند برای شهرستان چرام چه اقداماتی صورت گرفته است. اعتبارات زیادی در حوزه‌های مختلف گرفتم و هزینه شد. فسفات چرام در چه تاریخی ثبت شد چه موقع تکلیف فسفات چرام روشن شد و از بن‌بست خارج شد. فسفات چرام را در دوران کرونا قریب به ۲۰۰ ساعت وقت گذاشتم کردم تا فسفات چرام را به سامان برسانم. هرروز در وزارت صمت به همراه استاندار قبلی و جدید تمام قد وارد شدیم و در این رابطه معاون وزیر صمت را دوبار در اینجا فرخواندم مطالبه‌گر کردیم از معدن و کارخانه‌ای که مقدمه‌ی فسفات است بازدید کردیم. بنده با قاطعیت عرض می‌کنم در آینده نزدیک چرام یک قطب صنعتی خواهد شد که مردم را متحیر خواهد کرد. 
موحد در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: با افتتاح آهک هیدرات چرام حداقل ۱۰۰ نفر از جوانان به صورت مستقیم استخدام می‌شوند واین پروژه عظیم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که اولین جرقه‌ی اشتغال در شهرستان چرام در کارخانه آهک هیدرات شکل خواهد گرفت و برای جوانان اشتغال ایجاد می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
آگه به قول خودت قبولی چرا طرفداران شما التماس میکنن رای بدین تا فلان اداره استخدام بشبن پس مطمئن باش قبول نخواهی شد چون مجبورشده‌ای کار غیرعادلانه انجام بدی
ح د
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی که اعتمادبه‌نفس داری یک مورد بیان کن در ثانی فاصله جوری نیست که شماها جبرانش کنید حداقل با اختلاف ده هزاری رای سناتورقبوله
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
دور قبل در استادیون دهدشت سجده شکر کاشت که کار تمومه، اما امسال در شرایط مساعد آب هوایی 1/4استادیوم پرنشده بود، اما دیروز زیر بارون برای بزرگواری استادیوم پر بود، موحد خیلی ترسیده از نوع سخنرانیش معلومه، ماهمه مردم چرام به عملکرد رأی میدهیم
Iran, Islamic Republic of
ميخاد فرا فكني كنه تامردم بهش راي بدن كهگيلويه رو ويران كرد
Iran, Islamic Republic of
بخت بوا کارت تمومه،سومی
Iran, Islamic Republic of
بخت بوا کارت تمومه،سومی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1