تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۷۲۴۹۵
با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

به همت یک خیر بخش شیمی درمانی بیمارستان نرگسی گچساران افتتاح شد

۰
کبنا ؛
بخش شیمی درمانی بیمارستان نرگسی گچساران با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، امام جمعه گچساران، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران، رؤسای بیمارستان ها، پزشکان،فرماندهان نظامی و انتظامی، رؤسای ادارات، شورای شهر و شهردار، خانواده مرحومه دکتر صالحی و سایر مقامات محلی و تعدادی از شهروندان گچسارانی افتتاح شد.
    

به گزارش کبنا نیوز، در ابتدا دکتر حسین عسکری سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با قدردانی از خانواده مرحومه دکتر صالحی که در این امر خیر مشارکت جدی و فعال داشته اند، سخنانی در خصوص ابراز رضایت از حضور پزشک متخصص شیمی درمانی در این بخش تازه افتتاح شده، مسائل مربوط به اخذ مجوز از وزارت بهداشت، مشکلات تأمین داروهای شیمی درمانی و اعزام تعدادی از پرستاران شبکه بهداشت گچساران به یکی از بیمارستان های شهر شیراز جهت کسب تجارب لازم بیان داشت و گفت: اولین عامل یعنی 45درصد از علت مرگ ومیر در سطح شهرستان گچساران بیماری های قلبی و عروقی بوده و دومین عامل که 15 درصد علت مرگ و میرها را باعث می‌شود سرطان و تومورها می‌باشند که راه اندازی این بخش از اولویت های حوزه درمان بود.
در ادامه حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه گچساران با تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: در استانه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و به روان پاک شهیدان درود می فرستیم.
وی با تقدیر وتشکر از بانی خیر و افرادی که در راه اندازی بخش شیمی درمانی گچساران سهیم بوده اند و با اشاره به ارزش مند بودن این کار گفت: انچه که می‌تواند به یادگار بماند این کارهای خیر است و امیدواریم این کار خیر الگویی باشد برای برداشتن قدم های خیر برای دیگر کارها.
سپس جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشکر و قدردانی از خانواده مرحومه دکتر صالحی که در این امر خیر مشارکت داشته اند اظهار داشت: خوشبختانه جامعه به سمت و سوی نوع دوستی و کمک به همنوع سوق یافته است.
وی گفت: در حال حاضر تعداد بیماران شناسایی شده که نیازمند شیمی درمانی هستند 50 نفر می باشند.
جاودان سیرت عنوان کرد: بخش شیمی درمانی گچساران با 16 تخت و اعتبار 3 میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در سال جاری بیش از 29 پروژه ملی و استانی در سطح استان افتتاح شد که مهمترین آن بیمارستان شهر بهمئی بود.   
جاودان سیرت همچنین از افتتاح 15 پروژه بهداشتی و درمانی و 11 پروژه کلنگ زنی در سطح استان در دهه مبارک فجر نیز خبر داد.
وی با بیان اینکه تنها استانی بودیم که بیمارستان سرطانی نداشتیم افزود: صدور مجوز بخش شیمی درمانی برای بیمارستان 96 تختخوابی نیز اخذ شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه 30درصد اعتبارات بهداشت و درمان به گچساران اختصاص دارد گفت: دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان نرگسی به زودی خریداری خواهد شد.
مرحومه دکتر فاطمه صالحی پزشک متخصص طب کار بود که امسال بر اثر بیماری سرطان جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده ایشان تصمیم گرفتند برای کمک به بیماران سرطانی در گچساران، مشارکت در ایجاد بخش شیمی درمانی در بیمارستان نرگسی گچساران با همکاری دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان گچساران داشته باشند.  

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هیچ فایده ای نداره !!!
خیلی فعال شدی ؟؟؟
حکم اخراجت صادر شده !!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه با این کار بزرگش
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد دست خانوادش درد نکنه،
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1