تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۷۱۸۵۲
در جمع هواداران خود مطرح کرد

نبوی‌زاده در دهدشت: نماینده‌ای تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد / همه ما از وضع موجود ناراضی هستیم اما در جایی که بایستی خوب عمل کنیم خردمندانه عمل نمی‌کنیم

۴
کبنا ؛مدرس دانشگاه گفت: نماینده‌ای تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. کسانی سالیان سال است که ما را فریب داده‌اند و ما را به بیراهه برده‌اند و بر گرده ما سوار شده‌اند و همین الان هم با همان شگرد‌های ۴۰ سال پیش نظرات و خواسته‌هایشان را بر ما تحمیل می‌کنند، آدم‌هایی که ناکارآمد هستند، این را به ما ثابت کرده‌اند.
به گزارش کبنا، آیت‌اله نبوی‌زاده در جمع هوادارانش در شهر دهدشت انتخابات را به منزله تعیین سرنوشت یک کشور دانست و افزود: انتخابات در کشور ما محصول تلاش‌های فراوانی بوده که قبل از انقلاب مشروطیت شروع شده و تا الان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس وکیل مردم است، افزود: در مجلس قانون اساسی وظایفی را بر عهده آن‌ها گذاشته است که یکی از وظیفه‌های آن، قانون است.
نبوی‌زاده اظهار کرد: ریل‌گذاری کشور در تمام امورات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مجلس شورای اسلامی بایستی در مورد آن قانون وضع کند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه سرنوشت جامعه ۴ سال دست نمایندگان مجلس است، گفت: اگر نمایندگانِ قدری باشند می‌توانند بهترین قوانین را وضع کنند و کشور را به سعادت برسانند.
وی خاطرنشان کرد: در یک زمانی همه ما از وضع موجود ناراضی هستیم ولی در جایی که بایستی خوب عمل کنیم خردمندانه عمل نمی‌کنیم.
این قاضی دادگستری وضعیت منطقه کهگیلویه را حاد و خاص خواند و گفت: چون استان کهگیلویه و بویراحمد در مسائل توسعه‌ای از همه شاخص‌ها تقریباً آخر است و کهگیلویه بزرگ از دیگر حوزه‌های انتخابیه استان باز هم عقب‌تر است.
نبوی‌زاده افزود: ما هرگز از خود نمی‌پرسیم که چرا بایستی ما آخر باشیم. ما که مردمانی با اصالت و با غیرت هستیم، اما چرا باید در توسعه‌ها آخر و در همه آسیب‌ها باید اول باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: کسانی سالیان سال است که ما را فریب داده‌اند و ما را به بیراهه برده‌اند و بر گرده ما سوار شده‌اند و همین الان هم با همان شگرد‌های ۴۰ سال پیش نظرات و خواسته‌هایشان را بر ما تحمیل می‌کنند، آدم‌هایی که ناکارآمد هستند، این را به ما ثابت کرده‌اند.
   
نبوی‌زاده با بیان اینکه تا به حال ندیده‌ایم نماینده‌ای از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در مورد مسائل ملی کشور اظهار نظر کند، گفت: چون نمی‌داند مشکلات کشور چی هست، نمی‌داند که باید چه بگوید، نماینده‌ای هم تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد.
وی با بیان اینکه مشکل ما این است که نماینده توانمند نداریم، افزود: نماینده می‌تواند مشکلات و کمبودها‌های منطقه را به وزرا و رئیس جمهور منتقل کند که بیکاری در حد اعلا در حوزه انتخابیه من مانور می‌دهد، فقر و آسیب‌های اجتماعی بیداد می‌کند.
نبوی‌زاده ادامه داد: من اول توکل بر خدای سبحان و بعد اراده‌ای که از خود سراغ دارم و همتی که از غیور مردان کهگیلویه سراغ دارم به این عرصه پا گذاشتم.
وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت زیر بار ننگ نرفتم و با شرافت زندگی کردم و ادامه خواهم داد و اگر می‌دانستم کسانی در عرصه حضور دارند توانمندی و قابلیت این کار را دارند هرگز پا به این عرصه نمی‌گذاشتم.
نبوی‌زاده افزود: آنچه که مرا به ابن وادی پر خطر و عرصه پر مصیبت کشانده در این منطقه کارآمدی بود که احساس کردم وجود دارد و یقینی بود که من می‌توانم آن را دگرگون کنم، می‌شود در مدت زمان کمی منطقه را دگرگون کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
په یو دیه کیه 🙆🙆
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسانهای شایسته.دکتر نبوی زاده.انتخاب اصلح
وجدان بیدار
Netherlands
نماینده ملی ؟؟؟ یعنی الان خودتو ملی میدونی،🤣🤣🤣
چنین ژستی را علنی گرفتی؟؟
کیاوش
Iran, Islamic Republic of
درود
پس اگه میخوای شرافتمندانه زندگیتو ادامه بدی انصراف بده
تا حالا همین جمله رو ک شما بیان کردید بیش دویست بار شنیدم و لی ن در گفتار ن در عمل حضار محترم ندیدم
ب معنای واقعی نداشتن ک نشون بدن
بیات
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر نبوزاده انسانی وارسته خوش اخلاق دارای بیانی شیوا و رسا وازجمله کسانی است که در زمینه دانش نظری حقوق اشراف کامل دارند و همچنین یافته های علم حقوق را جهت تدریس آکادمیک تدوین می کند
محمدزاده
Iran, Islamic Republic of
خواستم بدانم هنوز مدیر کل میراث فرهنگی عزل نشده؟
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرانی دست به سینه ::: مستعمره گرگهایی خارج از استانند::: حتی شورای نگهبان را تهدید به عزل ونصب در این استان میکنند:::: رسانه های ما مستند ترین رویدادها رو درج می کنند:::: گر عده ای قبول بله قربان کنند پیروزند::: بجز عزیزانی که هم بازبان علم وعمل::: وهم چوب دست سنتی سیاست مرد عمل گرا را پایه ریزی کردند:::: باید پشت رسانه ها یمان را گرم نگه داریم:::::::
سید
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خدمت کاندیدای محترم مجلس شورای اسلامی کهکیلویه از تهمت به همدیگر خود داری کنید
این منطقه نه جاده ، نه برق،نه آب،نه گاز،و....... هیچگونه امکاناتی نداشت همین نماینده ها بودند برای این استان اینها را آوردند هرچند که مشکلات بیشتر ازاینها ست ،انشالله که دولت و نماینده آینده هرکسی باشد بتواند مشکلات کهگیلویه بزرگ را حل نمایند
سردار
United States
تو هم بیو سهم تو وردار برو
پیمان
Iran, Islamic Republic of
جناب نبوی زاده تا حالا کجا تشریف داشتند که همین موقع انتخابات نظریه پرداز شدند؟ اگر بقیه تا الان مردم را فریب دادند(که صرفا نظر شماست)شما از الان داری/چون فقط همین چند روز انتخابات پیدایی و بس
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی همین الان هم در صحنه هست شماها نمی‌بینید .تا زمانی که انتخاب قومی و قبیله ای باشه اوضاع همینه یک نفر هم بخواد خوب شروع کنه مردم نمی‌گذارن واقعا از ماست که بر ماست
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسانهای شایسته.دکتر نبوی زاده.انتخاب اصلح
Iran, Islamic Republic of
این کیه
مهدی برنا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان در کهگیلویه بزرگ اولا مجلس خوب و کارآمد مجلسی هست که در آن افرادی باشد که از لحاظ حقوقی برقانون اساسی و مصوبات مجلس تسلط داشته باشند از اولا انقلاب تا الان هر چه نماینده داشته تا بحال همگی فارغ التحصیل حوزه معارف بودندبه نظر شما چند تا از اینها میتونه در کمیسیونی که به رشته تحصیلی‌شان مرتبط هست عضو باشندبه نظر من بعنوان یک همنوع و یک شهروند دکتر نبوی زاده انسان پاکدستی است که میتونه تحولی در کهگیلویه بزرگ ایجاد کنه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1